1/6/2023
1
Vanaf dag één ophalen nieuwe wagen bij xxx heb ik niet het sevice gekregen dat je verwacht bij een Premium merk als Mercedes.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/5/2023
5
Privé medewerker die je begeleiding geeft doorheen het proces. Perfect onthaal en super goede opvolging. Reeds 3de wagen bij dezelfde medewerker gekocht. Is ook 20 jaar in dienst en dat schept vertrouwen. Complimenten voor xxx in de opvolging.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
31/5/2023
4
Aangenaam, doch geen toegang tot het werkhuis om de nodige werken aan de wagen mee te kunnen beoordelen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/5/2023
5
altijd zeer correct en klantgericht
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/5/2023
5
Snelle en accurate dienstverlening. Duidelijke uitleg in verband met de werkzaamheden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
17/5/2023
1
Afspraak werd telefonisch ingepland vrijwel een maand op voorhand. De avond voordien werd de auto afgezet, maar de volgende ochtend blijkt er geen afspraak in het systeem te staan. Als volgt heeft de medewerken mij een vervangwagen aangeboden en de auto was met een dag vertraging in orde. Tijdens de werken werd ik opgebeld voor te vragen of ik akkoord zou gaan met de accu te vervangen van de wagen waarop ik dit weigerde. Uiteindelijk hebben ze de accu toch vervangen tegen mijn keuze, aangezien ter plaatse niet kon betaald worden werden de kosten pas geconstateerd na enkele weken. Na het zien van de kosten voor de accu kon hier niets meer aan gedaan worden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/5/2023
3
Prima! Alles goed verlopen en volgens afgesproken tijden Alleen had ik gevraagd de rubber van het raam na te kijken, maar dat is niet gedaan en heeft ook niemand iets van gezegd
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/5/2023
2
Jammer genoeg redelijk wat problemen met de nieuwe wagen. Afspraak om deze hopelijk op te lossen pas op xxx. Ondertussen geen parkeersensoren of camera's...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/5/2023
5
Heel aangename ontvangst als ook professionele uitleg. Top
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/5/2023
5
Goed, onthaal, duidelijke uitleg weinig wachten
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/5/2023
2
De ontvangst was super en de garage heeft zeer goed rekening gehouden met de tijd die ze vooropstelden aan het werk dat moest gedaan worden. Echter is bij de vervanging van de achteruit rijcamera in garantie niet het juiste effect bereikt. Na de vervanging is het probleem zeker niet opgelost. Ik had geen probleem en na de vervanging wel.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/5/2023
3
de gehele belevenis van aankoop opvolging tot levering vond ik een grote teleurstelling , gelukkig maakt het gekochte voertuig veel goed...
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/5/2023
4
Altijd een goede service gekregen bij mijn onderhoudsbeurten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/5/2023
4
In de weken/maand na het tekenen van het contract kon ik nog moeilijk terecht bij de medewerker met vragen en hulp ivm de nieuwe wagen. Gelukkig hebben andere werknemers mij uitstekend verder geholpen. En zeer tevreden alsnog over de verdere afloop tot afhaling van de wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
3/5/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/4/2023
5
Herstelling heeft weliswaar langer geduurd dan gepland, doch communicatie hierover was correct.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/4/2023
5
Zeer goede en vlotte service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/4/2023
5
De service en snelheid van het gebeuren is nog altijd zéér goed .alleen heb ik de indruk dat met de nieuwe xxx de prijzen wel enorm zijn gestegen .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
17/4/2023
2
Heb de wagen op xxx gaan ophalen, en de persoon die me de uitleg heeft gegeven, heeft de wagen direct in het werkatelier gezet voor een update van het systeem wegens foutmelding. We zijn inmiddels 1 maand verder, en ik kan u melden dat ik alles behalve tevreden ben. 1. In het begin melding van problemen met Parktronic, maar camera werkte nog. Nu werken noch de parkeersensoren, noch de camera's? 2. Reeds 1 maal een grijs scherm in de middenconsole, dat na de wagen een uur uit te zetten, weer verdwenen was. 3. Vorige week ineens melding van een probleem met het koelsysteem. Wagen onmiddelijk stopppen ... Contact opgenomen met de garage, direct langs geweest, maar konden er niet direct iets aan doen. Wagen moet voor 5 dagen binnenkomen, en dit kan pas vanaf xxx... Van een wagen van dergelijk segment en prijsklasse, had ik net iets anders verwacht...
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
17/4/2023
4
alles is perfect en naar wens verlopen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/4/2023
1
De auto werd besteld in xxx 2021 en is geleverd na veel moeite en onbeleefdheden van het personeel in xxx 2023.Ik wist niet dat Mercedes bestaande klanten slechter behandelde dan nieuwe klanten????
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/4/2023
5
Vlot, goede communicatie, vriendelijke ontvangst, snelle bediening
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/4/2023
5
optimale service, afgesproken tijden gerespecteerd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
3
Helaas, blijven de fouten zich opstapelen, geen finesse en geen degelijke opvolging van de uitgevoerde werken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/4/2023
5
Voor mij steeds goede ontvangst en service .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/4/2023
5
Alles was in orde en snel afgehandeld. Wagen sneller afgeleverd dan verwacht.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/4/2023
4
Tevreden over de service, niet tevreden over het maken van een afspraak en de bereikbaarheid.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2023
1
Mijn wagen is nu voor de derde keer binnengebracht voor hetzelfde probleem. Laatste inlevering dateert van vrijdag xxx en tot op heden nog geen enkel bericht ontvangen over een stand van zaken. Probleem dat zich stelt is misschien niet alledaags en voor de hand liggend maar in principe is er voor elk probleem een oplossing. Los van dit wil ik ook aangeven dat het inbellen enorm veel tijd in beslag neemt en je meestal via de normale weg niemand aan de telefoon krijgt. Dit is zeer frustrerend en vooral wanneer je de optie verkoop kiest en je binnen de 10 seconden iemand aan de lijn krijgt.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/3/2023
5
Alles is perfect verlopen volgens afspraak, ook vriendelijke bediening
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/3/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/3/2023
1
niet echt tevreden: wagen besteld in xxx 2021, wagen zou reeds in xxx zijn sinds xxx 2022, we zijn nu bij xxx 2023 en nog steeds geen nieuws betreffende de levering....
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/3/2023
5
Snelle en vriendelijke dienstverlening bij het vervangen van de batterijen van de autosleutels
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/3/2023
2
onduidelijke communicatie - beloftes niet nagekomen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2023
3
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
26/3/2023
3
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2023
5
Vriendelijk, correct, behulpzaam, prima advies
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2023
5
Zeer correcte behandeling en correcte opvolging
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2023
1
Beaucoup de réactivité jusqu'à la signature du bon de commande, ensuite plus RIEN: ---une date de livraison estimée par le collaborateurlors de la signature (initialement xxx), puis un courrier avec une date reportée de 6 mois. -A la date de livraison prévue, aucune communication de la part du garage. J'ai appelé plusieurs fois, ai été mis en attente parfois 15 ou 20 minutes avant que le garage ne raccroche le téléphone. Il m'a été promis à au moins deux reprise que j'allais être rappelé ce qui n'a jamais été fait. Je me suis présenté au garage ou le collaborateur a été contraint de me dire la vérité : pas de date de mise en production connue. -J'ai demandé à annuler la commande du xxx et ai choisi un modèle en stock qu'il a fallu deux mois pour me livrer !!! - Je n'ai jamais reçu l'offre de reprise de mon ancienne voiture comme promis. -Lors de la livraison, je me rend compte que certaines options que je voulais (Cruise control adaptatif aux panneaux et à la distance ) n'était pas présents malgré la réponse positive de l'employe lors de la présentation de la voiture avant la commande. Le bon de commande étant avec des termes specifiques en néerlandais je n'ai pas pu me rendre compte que les options presentes n'étaient pas les bonnes. Le vendeur m'avait dit qu'il y avait toutes les options sauf l'attache remorque, or il n'y a pas celles que je voulais mais bien une attache remorque! -Personne au garage n'a su connecter mon téléphone Android à la voiture lors de la livraison. -J'attends depuis le jours de la commande (donc trois mois) un manuel d'utilisation en français. J'espère pouvoir un jour utiliser la voiture sans devoir toujours chercher sur Google comment faire. Cependant la personne qui m'a livré la voiture et autres employés étaient très professionnelles. Je suis désolé de devoirs vous faire part de cette mauvaise expérience.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/3/2023
5
xxx heeft ons uitstekend begeleid in het volledige proces. Zowel qua keuze wagen als wetmatigheden bij aankoop binnen een vennootschap. Hij is dan ook de reden dat we bij xxx gekocht hebben en niet bij xxx in xxx, waar we 5 jaar klant waren.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/3/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/3/2023
1
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/3/2023
5
Heel tevreden, alles correct verlopen!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/3/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/3/2023
3
goed verloop enkel type vervangwagen vond ik niet ok, aangezien ik op de baan ben en wat gerief moet weg kunnen steken
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/3/2023
3
medewerker is bijzonder klant-onvriendelijk. Vele malen moeten bellen alvorens iemand de telefoon opnam.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/3/2023
4
Onderhoud was goed. Er was wat schade aan de wagen. Het duurde +/- 2.5 weken alvorens ik reactie kreeg op mijn berichten. Ik werd nadien gebeld door een medewerker en dan ging het heel vlot. Reparatie zal op xxx plaats hebben.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/3/2023
5
De wagen gedraagt zich / rijdt duidelijk beter na dit onderhoud. Ik hecht belang aan een onderhoud in een MB-garage aangezien ik deze wagen langere tijd in optimale conditie wil houden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/3/2023
3
De service is ok, maar zeer duur als je de kost per km bekijkt. Bijna xxx euro onderhoudskost om minder dan xxx km gereden te hebben...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/3/2023
5
Vriendelijke ontvangst, goede opvolging van de bestelling, 2 maand vroeger geleverd dan voorzien :-), soms wel moeilijk om de juiste persoon aan de lijn te krijgen voor specifieke vragen, maar algemeen gezien top.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/3/2023
3
Goed ontvangen; tijdens de controle aan de auto rustig kunnen werken aan een bureau. Duur van de ingreep +/- 1.5 uur Helaas werd de oorzaak van de foutmeldingen niet gevonden. Een week later -nadat het probleem zich opnieuw had voorgedaan- is dat wel gelukt, en vanop afstand nog wel. De ontbrekende onderdelen voor de herstelling gingen besteld worden. Na een maand zonder nieuws neem ik zelf contact op. Blijkt dat de onderdelen binnen zijn, maar ik er nog niet van op de hoogte werd gebracht. Mijn voorlopige conclusie -ervan uitgaand dat het probleem volgende week verholpen is- de service is niet slecht, maar snel en klantgericht zou ik het niet noemen...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/3/2023
5
Eerste contact met de garage voor mijn bedrijfswagen. Ik mocht onmiddelijk binnenkomen voor een waarschuwing van koelvloeistof. Ik werd snel geholpen en vriendelijk onthaald. Hierdoor zal ik in de toekomst voor deze garage kiezen voor het onderhoud van mijn wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/3/2023
5
Vriendelijke ontvangst en duidelijk overzicht van geplande onderhoudswerken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/3/2023
5
Alles wordt perfect nagekomen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
3
Temps d attente pour livraison annoncé initialement de 9 mois... devenu en fait 18 mois !!!et tres difficile d être informée sur la date exacte de livraison. Je devais moi même relancer le concessionnaire pour essayer d avoir des infos. Pour moi le service apres vente a ete nul. Aussi pour me donner enfin le rdv de livraison la personne qui m a contactée etait tres desagreable. Par contre xxx et la personne qui s est occupée de la livraison du véhicule sont à recommander pour la qualité de leurs services.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/3/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/3/2023
5
snelle en professionele afhandeling ... fijne wachtruimte waar ik probleemloos kan werken
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/3/2023
4
Verkoopsproces was op zich goed verlopen, maar je moest wel altijd zelf bellen of mailen om na te vragen wat de levertermijnen zouden zijn (die telkens werden uitgesteld). Als jullie dat proactiever doen, waren het 5 sterren.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/3/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/3/2023
5
De aankoop verliep bijzonder vlot, de medewerker was rustig en probeerde niks te forceren. Ik kocht een voertuig uit voorraad en de medewerker stelde ook nog enkele andere modellen voor die overeenkwamen met mijn criteria. We konden ook nog een proefrit doen met een gelijkaardig model en waren snel overtuigd. Algemeen was de sfeer zeer professioneel maar niet uit de hoogte.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/3/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2023
2
als je er naar belt wordt je alsmaar doorverwezen (bv druk 3 ) en uiteindelijk sta je geen stap verder, vroeger belde je en nam er iemand de telefoon op en die persoon regelde dan een afspraak dat was service.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2023
3
I'll give my honest feedback. My customer experience was not good as far reception assistance. I stayed in waited while my car was being serviced. After 4 hours wait I checked at the reception and was informed they were looking for a replacement part in stock and could not tell when the car would be ready. That was on a Friday. I returned home, but no hear back on that day. I called Mercedez on Saturday morning, but could not be helped since the garage was closed. No hear back on Monday either, so I called at the end of the day and was informed the car was ready since Friday!! It seems they did not have my phone number, what sounds really strange. I got sick that weekend and needed a car. I could not drive to work on Monday. Thus I was not happy with the situation.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2023
5
Vriendelijke en correcte afhandeling voor het onderhoud van mijn wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/2/2023
4
Ik ben algemeen steeds tevreden over de service door xxx. je wordt goed geholpen telefonisch en de service gebeurd steeds op tijd en volgens afspraak. Ik zou wel verwachten dat ivm de retrofit van mijn wagen ik door hun op de hoogte zou gehouden worden van de status ipv dat ik zelf op geregelde tijden moest vragen naar deze status.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/2/2023
1
Vreselijk. Ondanks 2 nutteloze bezoeken (we gaan u helpen of toch niet maar laten u 2.5u in de showroom wachten), nu geholpen maar mijn remmen piepen nog steeds. Nog niet gemeld omdat ik er tegenop kijk om weer te moeten langskomen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/2/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/2/2023
2
De wagen werd niet op tijd geleverd en was niemand bereikbaar de laatste dagen van het jaar om ons te helpen .
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/2/2023
3
Meestal geef ik 5 sterren, maar deze keer was de medewerker een onbeschofte xxx. Onvriendelijk bij afgifte sleutel. Mijn vervangwagen vond ik niet terug op de parking(had alles afgezocht) en ging hem dit melden.Begon te telefoneren toen hij mij terug zag komen aanwandelen, vroeg hij niet wat er gaande was en liet me heel lang wachten en deed dan alsof ik een idioot was die de wagen niet vond. Ging finaal met veel tegenzin zelf op zoek naar de wagen en vond hem aan de andere kant van het bedrijf, reed de wagen voor en vond het niet nodig zich te verontschuldigen voor het ongemak. Ik vond die medewerker niet geschikt om in dit bedrijf te werken en hoop hem er nooit meer te ontmoeten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/2/2023
5
professioneel en vriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/2/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/2/2023
4
zeer vriendelijke ontvangst , juiste ingrepen gedaan en snelle bediening .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
4
1) De kentekens waren niet verwijderd alhoewel dit gevraagd werd. 2) De adaptieve grootlicht assistent werkt enkel wanneer het echt pikdonker is.Vorige wagen had ILS met adapt.grootl.ass. en dit was perfect, bochtenverlichting, verlichting borden autosnelweg, ging ook bij tegenligger de weg nog verlichten, zoals het ook moet.Deze doet niets , aan en uit en alleen als het echt pikdonker is.Waardeloos. 3)Blijkt nu ook dat achterste ruitenwissersproeier niet werkt, althans er komt geen water uit.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/2/2023
3
Was altijd goed (al xxx jaar, xxx wagens in 2+2), tot deze keer. Corona zal niet geholpen hebben, maar de wagen werd 8-9 maand te laat geleverd, en de info die ik tegen de originele datum van xxx 2022, was totaal verkeerd, en bleef verkeerd tot eind xxx 2023.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/2/2023
4
Heel goed ontvangen - duidelijke afspraken - gelegenheid om te werken tijdens het wachten --> super
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
5
Vlot en professioneel verder geholpen...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/2/2023
4
Alles ok. Goede ontvangst en afhandeling . Interieur van vervangwagen was wel behoorlijk vuil.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2023
5
correct, eenvoudig te boeken, goede service, vriendelijke & competente medewerkers
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Persoonlijke aanpak en duidelijke toelichting
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
1
Ben echt niet tevreden .De chauffeurs zetel is op de naad gescheurd . Er staan bijna xxx km op de teller . Is altijd perfect onderhouden .Ik ben rijd alleen met die wagen en weeg amper xxx kg .Ik kreeg te horen dat zij daar absoluut niet in tussen komen .Dat ik dat zelf moet bekostigen .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/2/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/2/2023
1
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
11/2/2023
3
Geen goede opvolging en oplossing om Mercedes me-charge te registreren.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/2/2023
2
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/2/2023
3
Traag te traag veel te traag
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/2/2023
3
Ik ben al meer dan xxx jaar klant bij deze dealer... wat op zich veelzeggend is. De betrokkenheid tussen medewerkers vind ik zeer belangrijk. Soms lijkt het mij dat deze verwaarloosd wordt en de relatie tussen deze wordt afgesloten.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/2/2023
4
Correcte offerte, levertijd was wel iets langer dan afgesproken maar aanvaardbaar gezien de context. Levering was perfect in orde Rijervaring is boven alle verwachtingen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/2/2023
4
Dringende herstelling (motor storing) dezelfde dag opgelost. Toch drie keer naar het servicepunt moeten rijden: na telefonisch contact, ter plaatse geweest: namiddag terug moeten komen voor herstelling; in late namiddag wagen mogen terughalen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
3
- servicepunt: net een stagair en ik kreeg dan ook de melding dat er een recall op mijn dashboard is en nog eens moet terugkomen: had handiger geweest als ik dat in 1x had kunnen regelen en weten - ander punt: ik had via de app mercedes me de afspraak geboekt maar mijn dashboard bleef zeggen dat ik een afspraak voor onderhoud moest maken - via de app mercedes me wou ik een afspraak maken: met mijn xxx: ik kon enkel kiezen klein of groot onderhoud: maar wat kies je in geval van een elektrisch voertuig? waarom überhaupt op onderhoud?
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/2/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/2/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/1/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/1/2023
5
Goeie service, vriendelijke personeel, flexibel in afhandeling onderhoud.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/1/2023
2
Geen klachten over de kwaliteit van het onderhoud, wel 2 punten die aandacht verdienen: -Ondanks een afspraak heb ik meer dan 3 uur moeten wachten, niet meteen de beste ervaring dus. -Ondanks mijn onderhoudscontract heb ik toch een factuur ontvangen. Is inmiddels wel gecrediteerd maar ik heb wel 2 keer moeten bellen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/1/2023
5
De dag voor ik op wintersport vertrok kreeg ik de melding dat mijn remmen moesten nagekeken worden. xxx in de ochtend gebeld en ik mocht de dag zelf nog komen EN ze hebben ook nog het onderhoud en bijkomend vakantie nazicht gedaan zodat ik met een gerust gemoed op vakantie kon vertrekken ! Dit alles tussen de feestdagen van kerstmis en nieuwjaar !! Top service !!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/1/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/1/2023
5
Zeer goed begeleid, van configuratie tot levering.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/1/2023
5
Een aangename ontvangst met een duidelijke communicatie en een nagekomen afspraak. Diagnose was snel gesteld alsook de mogelijke oplossing tot herstelling.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/1/2023
3
Afspraak maken ging goed online maar moest ruim op voorhand gebeuren.Vriendelijk onthaal bij het binnen brengen van de wagen .Bij het binnen brengen van onze wagen de afspraak gemaakt dat ze ons zouden contacteren als de wagen klaar was. Niets vernomen en dan maar op eigen initiatief voor sluitingstijd mij naar de garage begeven op een Vrijdag juist voor 18 hr. Alles donker bij onderhoud alleen nog personen aan het werk van de dienst verkoop welke geen enkele moeite wilden doen om mij te helpen.Zaterdag morgend dan wel mijn wagen kunnen afhalen.Factuur voor betaling heeft lang op zich laten wachten en tot 2X in de garage geweest om deze te vragen zodoende ik kon betalen .Uiteindelijk via post toegekregen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/1/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/1/2023
4
J'ai eu quelques problèmes pour la date de livraison. Le chargeur sur le secteur xxx n'était pas dans s le véhicule. Le s'accroche est vide. J'ai réclamé pour en avoir et j'attends les nouvelles
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/1/2023
5
Geen problemen met de gemaakte afspraak, dat scheelt.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2023
5
Prima, snelle vriendelijke service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2023
4
zeer vriendelijk onthaal en dienstverlening ,ook begrip voor de wensen van de klant.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/1/2023
5
beleefd, vriendelijk, behulpzaam.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/1/2023
3
Contact komt onpersoonlijk over. hecht geen belang aan uitleg klant.Prijzen zijn exuberant duur!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/1/2023
4
Heel veranderlijk ontvangen alles in details uitgelegd. Top dealer
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/1/2023
5
Correcte en vlotte afhandeling volgens afspraak.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/1/2023
4
Vlot en hoffelijke service.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/1/2023
2
Wat minder goed ging was de communicatie tussen de serviceaanvraag en de effectieve uitvoering. Wij hebben namelijk een onderhoudscontract waar ook een vervangwagen bijhoort. Deze was maanden op voorhand aangevraagd geweest in de serviceaanvraagd via de app, maar in de garage vertelden ze mij dat dit niet het geval was (terwijl dit 100% in de aanvraag stond) en dat er ook helemaal geen beschikbaar waren. Zeer vervelend omdat je dan heel wat tijd verliest met het wachten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/12/2022
2
afspraak voor winterbanden. Heb 3 x moeten bellen. 1e keer zei men dat ik moest langskomen om de maat op te nemen. Heb ik gedaan. maat werd genoteerd op post-itje, ik zou gecontacteerd worden voor afspraak. 10 dagen later zelf 2-3 x moeten terugbellen. Maat was nergens genoteerd. heb dan de juiste maat nog eens doorgegeven. afspraak gekregen. Ik rekende op 1,5 u voor vervanging winterbanden, die tijd bleef ik daar werken (zo ingecalculeerd en afgesproken, zonder vervangwagen) bij aankomst zei men dat er een update moest gebeuren van het multimedia-systeem. zou 2 uur duren. (ik dacht, dat doet men tegelijkertijd....?????) bleek om 2u extra te gaan, werd niet gecommuniceerd, niet op voorhand, niet de ochtend zlef, tijd die ik in mijn agenda dus ook niet had ingecalculeerd. Resultaat: update moest onderbroken worden en nog eens in 2e tijd gebeuren...opnieuw afspraak, tijd incalculeren...is ondertussen nog niet gebeurd dus. Voor een bedrijf als Mercedes moet jullie communicatie en costumer service veel effeciënter kunnen...ik kan mij niet voorstellen dat dit 'als normaal' beschouwd wordt.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/12/2022
4
Alle mensen die ik gesproken heb, waren super beleefd, vriendelijk en behulpzaam (5 sterren waard!) Communicatie via mail was moeizamer... Klantinfo gewisseld, waardoor bepaalde zaken een beetje onduidelijk werden, werd niet altijd op de mail geantwoord. Was niet slecht, maar minder positief dan het persoonlijke contact. Wat ik gemisd heb is de proactieve communicatie over levertermijn etc. hier is enkel op vraag op geantwoord. Zou fijn geweest zijn om jullie tijdens de (lange) wachtperiode wat vaker gehoord te hebben (wanneer gaat hij in productie, wanneer is hij uit de fabriek, wanneer vertrekt hij naar de garage, wanneer worden de nummerplaten aangevraagd, ...) dit mocht zelfs met automatische mailtjes gebeuren...
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/12/2022
3
Service en ontvangst was goed. Wagen binnen gebracht voor klein onderhoud. Enkel 3 uur voor een klein onderhoud(Service A) is veel te lang. Zeker als je wil wachten. Geen voorzieningen om te werken. Er zou zeker kantoorruimte voor klanten mogen gemaakt worden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/12/2022
5
The Mercedes employee xxx did a real good job to deliver excellent client experience.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/12/2022
5
Vriendelijk en professioneel onthaal (in tegenstelling met de dealer in xxx). Alles verliep zoals verwacht, behalve de lange wachttijd voor het voertuig (waarvoor de dealer niet verantwoordelijk is).
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/12/2022
3
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/12/2022
3
één storing is niet aangepakt, een mineure, dat kan wachten tot de volgende keer de ruilwagen stond buiten, de ruiten bedekt met rijp, geen ijskrabber aanwezig, ik kon daar niet snel mee weg
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
4
Vriendelijk, professioneel
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
3
Parkeersensoren werkten niet meer na onderhoud. Terug afspraak maken?
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/12/2022
5
Vriendelijke ontvangst, wagen tip top in orde. Zelfs Carwash-beurt gekregen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/12/2022
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/12/2022
3
Beetje problematisch de laatste tijd door een aantal communicatie problemen. Wel heel ontevreden over het Mercedes Me concept en aankoop van navigatiepakket. Ik heb hiervoor contact opgenomen met het Customer Service Center. Hopelijk wordt probleem nu opgelost. Jammer want ben altijd heel tevreden geweest over de service van Mercedes.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/12/2022
4
Heb dit als zeer positief ervaren.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/12/2022
2
Ik heb nu meer dan 1 jaar dat er een chip mist in de auto. Bij aankomst voor onderhoud vraag ik er naar en krijg het antwoord er staat niets in bestelling, wie was je medewerker. Na het doorgeven van medewerker kreeg ik te horen dat ik zelf contact moest opnemen met de medewerker om dit in orde te brengen. Dit is toch geen service en ik zou verwachten dat jullie zelf op zoek gaan naar de oplossing. Bij aankomst om de auto op te halen krijg ik te horen dat de chip in mijn koffer ligt maar niet kan geïnstalleerd worden omdat er IT problemen hadden voorgedaan en ze mij zouden contacteren om terug binnen te komen. Nu meer dan 4 weken later heb ik nog steeds niets gehoord.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/12/2022
1
Personeel onbeschoft en onbegripvol. Vervang auto was smerig vuil en helemaal leeg Ik kan begrijpen dat de tank niet vol hoeft te zijn. maar dat het indicatielampje ver in het rood staat is onbegripvol.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/12/2022
5
niets op aan te merken, vriendelijke service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/12/2022
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
3
Groot onderhoud . Ik heb op mijn wagen gewacht. Ik vond de wachttijd te lang (een kleine vier uur)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
3
Het servicebezoek zelf verliep prima van het aanbieden van het voertuig, over de stiptheid van de werken tot het ophalen van de wagen. Ook geen enkele opmerkingen over de kwaliteit van het werk zelf. Het bezoek geregeld krijgen, was een ander paar mouwen, verscheidene malen geprobeerd om telefonisch een medewerker te pakken te krijgen om een afspraak te maken en daartoe minstens 4 keer op verschillende tijdstippen tot 10 min aan de telefoon gehangen, maar buiten de automatische telefooncentrale nooit iemand te pakken gekregen. Uiteindelijk dan maar via de website gezocht om een afspraak te maken, dat lukte wel relatief vlot, alleen was het eerst beschikbare moment gelijk een maand verder. Op dat laatste gebied verwacht ik dus duidelijk beter van Mercedes. Ik kreeg heimwee naar de familiale garage van het merk van één van mijn andere wagens. Daar heb je zonder fout iemand aan de lijn binnen de minuut.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/12/2022
5
Zeer positief. Vriendelijke en informatieve ontvangst én aflevering. Wagen zeer proper (incl. carwash) afgeleverd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
4
Service to the point met kennis van zaken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
1
Niet goed ik heb zogezegd een update gehad op de versnellingsbak maar geen verbetering in tegendeel erger geworden! Ik heb hiervoor gisteren gebeld maar ik krijg te horen dat ik 2 maanden geleden ben geweest en nu moet ik xxx euro per uur betalen om te zien wat er aan schelt na jullie zogezegde update.... top service dank u...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
5
Toujours bien accueilli et bien conseiller par le personnel
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
1
Als een slechte ervaring : terugroepactie TAKAT-airbag. Opgebeld, bij Mercedes werd alles genoteerd, ik zou na ± 4 weken teruggebeld worden wanneer het te bestellen onderdeel binnen zou zijn. Ik werd NOOIT teruggebeld. Na DRIE maanden en geen 4 weken, na vele onbeantwoorde telefoontjes mijnerzijds (al onze medewerkers zijn in gesprek : wel zal die medewerkers bleven altijd weer maar in gesprek, na 20 minuten kwam er nog niemand aan de lijn) en 7 (zeven) mails die onbeantwoord bleven - kortom na na VIER maanden kon ik weer ! een afspraak maken, nu voor de vervanging van de airbag : ook vier weken wachttijd. Vervolgens zou het binnen 30' klaar zijn, terwijl we twee uur dienden te wachten (we waren de eersten om 07.45) om vervolgens de sleutels van de auto terugkregen, en geen enkel bewijs dat het airbag-onderdeel vervangen is.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/12/2022
5
Vriendelijk behulpzaam en correct. Zoals hun slogan The Best or Nothing
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens