6/5/2024
4
Vriendelijk ontvangen, medewerkers hadden mij ook direct aangeboden om iets te drinken, je voelt je meer dan welkom
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
6/5/2024
3
Aflevering heeft veel langer geduurd dan gepland. Oorspronkelijk voorzien voor xxx; aflevering uiteindelijk gebeurd op xxx. xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
6/5/2024
2
Levering van de wagen was sterk vertraagd
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/5/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/5/2024
1
Gemengde gevoelens want over het algemeen ben ik heel tevreden. Echter, de opvolging van fabricagefouten is ondermaats. Onduidelijke communicatie (of beter, geen communicatie), onmogelijk contact op te nemen (niet beschikbaar, reeds naar huis, met verlof, ...). Beetje jammer want tot en met de aflevering en zelfs de registratie van de problemen is alles perfect verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/5/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/5/2024
5
Van de start van de bestelling tot vandaag een top ondersteuning van alle betrokkenen medewerkers. Met een extra aandacht en dank naar xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/5/2024
5
Binnen alle verwachtingen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
5
Ik ben nogal iemand die snel in paniek slaat en dus ook wel al eens voor iets pietluttig in de garage sta maar wat zo fijn is ,,,, ondanks dat het soms echt wel pokkedruk is maken ze daar toch wel tijd voor vrij, steeds een goeie service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
3
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
5
Zeer tevreden van de aanpak
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
4
ok, maar een afspraak maken duur veel te lang
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
5
Swift service, professional, with a smile. Undisputable quality of work.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
2
matig positief wegens levering wagen 4 maanden later dan initieel aangeven. Communicatie was ook niet correct omdat mijn nooit een finale levering gaf en telkens zei dat wagen in 2 weken geleverd kon worden. Wagen heeft 5 maanden gedaan om vanuit fabriek naar garage te komen. In eerste week moest wagen al binnen omdat er problemen waren met velgen (opzet stukken pasten niet en sleepten). Men heeft die moeten verwijderen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
30/4/2024
5
Heel vriendelijk, en goede herstelling van de carrosserie schade.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Zeer goede service zowel bij onthaal als bij het onderhouds team
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Tout c'est bien passé, lors de l'essai de la voiture, les réponses aux questions pour me permettre de fixer mon choix et la livraison du véhicule
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
30/4/2024
2
M'n ervaring was matig om volgende redenen: - uitleg vond ik beperkt wanneer ik door vraag ivm setting Intelligent recuperation - mail die ik ontvang na levering heeft een knop bel me terug ... maar niemand belde me - wieldoppen worden in een doos in de koffer geleverd ipv op de velgen gemonteerd te worden. Ik probeerde ze te monteren met véél moeite, en uiteindelijk beschadigen die de rem klauwen. Wellicht deed ik iets mis, maar ik heb geen idee wat. - van de midden armsteun die twee deurtjes heeft, gaat er maar eentje open. Bijgevolg heb ik meteen een vervolgafspraak moeten vastleggen een maand later - de dakrails zijn niet goed gemonteerd waardoor een sluitingsrubber niet goed gepositioneerd is
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
30/4/2024
3
Spijtig dat een bandenwissel (Winter naar Zomerband) een hele voormiddag in beslag neemt en dat we de wagen dienen achter te laten waardoor men veel tijd verliest met het brengen en ophalen van de wagen . Ook ben ik uiteindelijk kort na de middag zelf gaan kijken aan de garage of de wagen klaar was wat uiteindelijk ook het geval was . In andere garages neemt een bandenwissel maximum 20 minuten in beslag voor hetzelfde werk en kan men ter plaatse blijven wachten .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Top service. Vriendelijk en hulpvol personeel.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Tout était parfait, j'en attendais pas moins d'un concessionnaire Mercedes
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
30/4/2024
4
Vlot ondanks de grote drukte in de garage we waren vlug geholpen top medewerker is xxx wel bedankt
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Medewerker die de overdracht van de auto heeft gedaan verdient 10 strekken. De medewerker was niet aangenaam, maar wel correct
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
5
Zeer goed alleen heel lang moeten wachten op se levering
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
2
De communicatie de laatste maanden was vér ondermaats en _zéker_ de laatste weken. Ik heb meermaals moeten telefoneren en e-mailen om updates te krijgen om dan te horen dat er vertragingen waren. Een klant kijkt uit naar de ontvangst van een nieuwe Mercedes. Ik had véél meer pro-activiteit verwacht; zéker indien vertraging ! Bij levering waren er enkele defecten: 1) de nummerplaat achteraan was verkeerd gemonteerd waardoor die bij elk putje rammelde. Na nog geen 10km stond ik dus opnieuw bij xxx! 2) ik merkte krasjes op de dag van ontvangst; na 10km gemeld met andere woorden. Ik zou gecontacteerd worden voor gratis reparatie, maar heb - opnieuw - zelf moeten terugbellen. (nog niet opgelost! Ik heb nog géén afspraak.) 3) ik vroeg vorig jaar bij bestelling een onderhoudscontract. Ik heb zelf moeten vaststellen dat dat niet in orde was. Ik kreeg een nieuwe offerte die 60% duurder was in plaats van een afschrift van de offerte van vorig jaar. 4) de Mercedes-verzekering was niet in orde en heb dat, opnieuw, zélf moeten melden. Merk op dat ik voor punten 2), 3) en 4) een email stuurde na een vakantie en dat ik OPNIEUW heb moeten telefoneren voor ik een antwoord kreeg. Sorry, maar ik bestel niet meer bij xxx. Ik had eerst 3 sterren aangeduid, maar verminder het bij deze naar 2 sterren. Merk op dat dit de xxx Mercedes xxx is die ik daar bestelde.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
5
Uiterst tevreden, ook over de hulp bij het installeren van de app, en de uitleg bij alle functies van de auto.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
1
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
1
Service zero Je suis un client chez mercedes xxx mais malheureusement il y a avait pas xxx en stock de coups j etais chez xxx Que je regrette beaucoups
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
5
Professioneel. Korrecte service en goede uitleg
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
2
Bestelling ok. Bij planning levering voelde ik geen prioriteit bij Mercedes. Levering zelf was zeer goed. Aftersales bij problemen na 400km was dramatisch.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
3/4/2024
3
Afspraak maken verliep wat moeilijk. On-line gemaakte afspraak werd eenzijdig zonder uitleg geannuleerd. Heb moeten bellen om afspraak opnieuw vast te leggen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/4/2024
1
Tijdslot afgesproken om 7u45 - auto pas teruggekregen om 17u. Ganse dag auto niet kunnen gebruiken voor een onderhoud waar je een tijdsslot moet reserveren is in mijn ogen niet correct
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/4/2024
5
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
3
Alles was in orde, enkel de ruitenwisser achteraan werd niet vervangen. Ook al had ik hier om gevraagd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/3/2024
5
super service en vriendelijk personeel
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/3/2024
4
De vervangwagen die gereserveerd was was niet beschikbaar. Een redelijk alternatief (onderhoud met prioriteit was uitgevoerd) was gegeven, maar was natuurlijk niet optimaal. Onderhoud zelf zoals steeds prima.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/3/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
3
Niet aanwezig zijn van stukken, terwijl dit op voorhand is aangegeven.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
3
Op afspraak komen en stipt op tijd zijn. Toch 2h wachten om geut coolant bij te vullen. Niks meer....
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Zeer positief altijd beschikbaar voor hulp
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
4
Het ging vlot zoals het hoort
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Snel en correct geholpen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Alles volgens afspraak. Wagen perfect afgeleverd. Ook vervangwagen in orde. Maar....onderhoudsbeurt ervan vele dagen over tijd. Waarschijnlijk te weinig km maar dan toch de vermelding op het dashbord verwijderen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Personnel agréable et aidant, espace d'attente confortable, infos complète sur la voiture
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Het was een aangename verassing mijn nieuwe auto onder het deken tevoorschijn zien komen. Nadien volgende een experten uitleg over alle functies die deze xxx herbergt, en dat zijn er nogal wat... Prachtige wagen, zeer ruim. Ondertussen rij ik er een week mee, het is wat aanpassen. Het voelt veilig en luxueus cruisen op onze wegen. Bij de ontdekking van de wagen stelde we vast dat de tyrefit vloeistof gelekt had. Maar na uitvoerige excuses zijn alle onderdelen vervangen, op zeer korte termijn en geheel kostenloos. Ik ben een tevreden MB xxx gebruiker die geniet van zijn nieuw voertuig.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2024
1
Zeer slechte ervaring. Mijn wagen werd uiteindelijk na ruim 26 maanden na bestelling geleverd. Voor de vertraging werden diverse redenen aangehaald: eerst covid, dan tekorten op de chipmarkt nadien werden zelfs interne problemen geëxporteerd. Als iets een zeer slechte indruk nalaat, is het wel het exporteren van interne problemen. Toen de wagen uiteindelijk opgeleverd werd, waren een aantal opties (bestelde kleur en software), niet meer mogelijk. Bij ophaling wagen, werd mij beloofd dat de medewerker begrip had voor onze teleurstelling en dat hij mij de volgende dag zou opbellen om een eventuele compensatie te bespreken. Ik wacht nog steeds op zijn telefoontje.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2024
3
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/3/2024
5
Zeer goed en steeds correct.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/3/2024
5
Nous avons eu une très bonne expérience, Les personnes de la filiale de xxx sont très positives et professionnelles. Malgré nos exigences,ils ont tout fait pour nous trouver le véhicule qui convenait à nos attentes. Nous sommes très content.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
7/3/2024
1
De totaalervaring trekt op niets. We hebben geen goede ervaring mbt de communicatie met de garage (telefoons worden niet opgenomen en afgebroken), lange wachttijd om technische problemen aan de wagen nat te kijken of op te lossen of een rendez-vous te kunnen maken, hoge kostprijs van een reparatie van een kleine lek, het feit dat er nooit werd gesproken over een nuttige state of Health test van de batterij. De mensen die de telefoon opnemen zijn bovendien soms erg onbeleefd: als je bvb zegt dat je al lang wacht vragen ze: waarvoor belt u misschien? Wij zullen nooit nog in die garage een auto kopen, en het ook aan iedereen afraden. In feite denken we zelfs nooit nog een Mercedes te willen kopen, door de ervaring van totale klantonvriendelijkheid. Op die manier maak je een merk professioneel kapot.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
2
1/ Een week voor ik naar de autokeuring moest gaan kwam ik op onderhoud. Dit om zeker in orde te zijn. De auto kreeg een rode kaart en afgekeurd omdat de lichten niet juist waren afgesteld. 2/ bij mijn vertrek stond de melding nog steeds aan dat ik op onderhoud moest komen en ben ik er voor terug moeten rijden om dit te laten afzetten. 3/ ik heb reeds xxx jaar gevraagd om mijn navigatie te updaten. 2 keer was dat bij telefonisch maken van de afspraak geen probleem. Maar kreeg ik 2x een andere uitleg dat het toch niet kon. (1e keer: niet voldoende tijd 2e keer: kaartje was er niet)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
5
Vriendelijk en vlotte service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/3/2024
5
Dienstverlening was uitstekend. Goed meegedacht in de optiek van wagenovername van de leasingmaatschappij (xxx)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/3/2024
5
Correct en professioneel onderhoud. Perfecte dienstverlening en zeer klantvriendelijk.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/3/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/2/2024
4
Algemeen was ik zeker tevreden. Onthaal was vriendelijk en tijdens wachten kon ik genieten van koffie en de wifi zodat ik kon werken. Belangrijk puntje wel: ik had mijn service bezoek ingepland via de app en had daar ook bevestiging van ontvangen via mail maar dit was niet zichtbaar of toch niet volledig in orde als de medewerker dit opzocht. Dus met die registratie is toch iets fout gelopen. Ik zou niet willen dat ik daar smorgens vroeg voor niets sta.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
1
slecht bereikbaar per telefoon, website onvolledig, verwachtte wachttijd verkeerd, te lang wachten
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
2
onduidelijkheid troef medewerker beweert dat service contract nieuwe batterij zou betalen andere werknemer verantwoordelijke van de per wagens zegt van niet uiteindelijk heb ik( nog) geen factuur gekregen batterij geplaats bij jullie ongeveer xxx€ in andere garage xxx€ stel mij daar vragen bij dit is niet bevorderlijk vr het vertrouwen klant moet de mogelijkheid krijgen om te kiezen waar hij batterij laat vervangen hoop bij een volgend probleem betere informatie te krijgen ben ondertussen xxx j klant
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
1
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
vlotte afspraak,goede follow up,stipte uitvoering.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/2/2024
5
Wij zijn zeer tevreden over de aanpak van de verkoop en de levering van de wagen. Zelfs de medewerker van mijn eigen wagen aan een uitstekende prijs werd door de verkoper in gang gezet waarvoor dank.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
26/2/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
26/2/2024
5
Alles liep heel goed, spijtig dat je bij stock modellen geen wijzigingen kunt aanbrengen (bij mij ging het om de velgen) . Ik ben speciaal uit omgeving xxx naar xxx geweest voor een betere medewerker , en het was de moeite waard.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
23/2/2024
5
Personeel is er vriendelijk en de medewerker die wij hadden is zeer bekwaam.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
23/2/2024
5
Alles is professioneel en vlot verlopen. De medewerker heeft uitgebreid zijn tijd genomen om de opties te overlopen en mij uiteindelijk een wagen te laten kiezen die perfect bij mij past.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/2/2024
3
Vriendelijk. Mogelijkheden settings werden wel afgehaspeld. Zodat je voorkeur die je aangaf niet werd opgeslagen tijdens het doorlopen van het menu (bv. dichtklappen zijspiegels, enkel voornaam gebruiker i.p.v. voor- en achternaam beginscherm). En je dit thuis allemaal alsnog zelf moest opzoeken en instellen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/2/2024
5
Vriendelijke en snelle ontvangst en aflevering. Service goed uitgevoerd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/2/2024
2
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/2/2024
4
Goede, correcte en volledige uitleg gekregen bij alle functies van het voertuig.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/2/2024
1
Ik wacht nog steeds op fotos voor verzekering. Dit na bellen en langskomen!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
5
Très bonne réception et les explications sur le genre de véhicule que nous recherchions sont excellentes
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/2/2024
4
Je suis très content du service sauf que: Mi xxx on m'a informé que pour mes nouveaux pneux hiver je devrais attendre fin xxx 2024 J'ai été contacté fin xxx 2024 et on m'informe que je pourrais disposé des pneus hiver fin xxx 2024!!!!! A part cet inconvénient je suis satisfait du service que je recois Salutations xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
1
Temps d'attente dépassant les xxx alors que délai de livraison à la commande était de 5 à 8 mois. Pas d'informations du garage et d'explications, communication faible.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/2/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/2/2024
4
Mijn online afspraak was niet doorgegeven... ... maar ik kon wel mijn afspraak laten doorgaan ????????
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
2
Na bijna 25 minuten wachten kon ik pas mijn sleutel overhandigen om een gepland onderhoud te laten uit te voeren. Er was te weinig personeel(1 persoon) aanwezig om de toestroom aan klanten te helpen. Boven in de bureau's stonden andere werknemers letterlijk te lachen terwijl ze koffie dronken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Vriendelijke kwalitatieve duidelijke service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Ik heb niks anders dan lof op de manier dat xxx mij heeft geholpen! Eerste klasse service die meer dan 5 sterren waard is!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2024
5
Niks te zeggen alles liep perfect!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
5
Zowel de comunicatie als opvolging is op een professionele manier verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
31/1/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
31/1/2024
5
Zeer goede medewerkers in de werkplaats.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
5
enkel onderbrengen van zomerbenden (bandenhotel)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
1
het onthaal was vlot en vriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
5
Alles gebeurd zoals afgesproken en er werd rekening gehouden met mijn timing om op tijd op het werk te geraken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
4
Het was een nazicht waarop ik kon wachten. Tijdens het wachten naar de wagens gaan zien en daarna genoten van een koffie in de showroom. Als de wagen klaar was, bracht het personeel de sleutel. Na betaling van de interventie kon ik vertrekken. Vriendelijk onthaal door het personeel.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/1/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
5
Zeer vriendelijke ontvangst de afspraak wordt nageleefd en de wagen is volledig in orde zoals afgesproken zelfs meer binnen en buiten gereinigd bedankt
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
26/1/2024
5
Vriendelijke en professionele medewerkers
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
3
Het wordt problematisch om via telefoon telefonisch contact te krijgen met de gevraagde diensten. Na enkele minuten geluisterd te hebben naar een wachtmuziekje wordt de verbinding telkens afgebroken. Dits is absoluut geen service meer ! Dit was tot vorig jaar zeker niet het geval. Daarover ben ik zeer ontgoocheld.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
4
Service: perfect, vriendelijkheid: perfect, kwaliteit uitgevoerde reparatie: perfect. Ware het onderdeel niet zo duur geweest, had ik 6 sterren op 5 gegeven :-)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/1/2024
4
Tevreden over het contact, behandeling en professionaliteit. Klantgericht! Ontevreden over de mogelijkheid telefonisch te contacteren. Dit was al meermalen een groot probleem. Soms moet je je persoonlijk commercieel contact gebruiken om binnen te geraken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/1/2024
4
correct uitgevoerd naar afspraak.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
17/1/2024
3
lang moeten wachten voor een kleine vraag wegens geen personeel beschikbaar tijdens lunch (batterij sleutel vervangen)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
17/1/2024
5
Vriendelijk,snel geholpen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/1/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/1/2024
5
Geweldige ervaring! Ondanks de lange levertermijn werd dat allemaal vergeten tijdens de aflevering! :-)
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/1/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/1/2024
3
Mijn middenconsole en zonnebril-opbergvak waren open toen ik mijn wagen ging ophalen, wat raar is aangezien ze er niets te zoeken hadden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/1/2024
4
Goede ontvangst, vriendelijke en behulpzame persoon voor de aflevering van de wagen, volledige uitleg en hulp voor mercedes id
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/1/2024
1
Ik had 4 banden besteld zijnde 2 kopen en 2 gratis.na afspraak werden slechts 2 banden geplaatst in xxx, volgens de medewerker zouden de volgende begin xxx geplaatst worden. Ik wacht nog steeds op een afspraak hoewel de factuur in xxx reeds is toegekomen, voor omwisseling van 4 stuks ,welke ik heb geprotesteerd .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/1/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
2
Not respecting appointment time. The car itself had a defect which was not detected. Contacts for repair procedure only available in Dutch
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/1/2024
5
Tussentijdse opvolging en directe actie werd genomen om tegemoet te komen de leveringsdatum. Oplevering werd professioneel afgehandeld met het overlopen van elke functie van de auto. (Bij wijze van spreken, Ik miste enkel nog een spreekwoordelijke fles champagne om dit te vieren ) ondertussen enkele weken later geen klachten en nog steeds enorm veel rijplezier en tevreden.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/1/2024
5
Het aankoop process is met het nodige geduld en begrip verlopen. Ook is het afleveren van de wagen met de nodige aandacht en tijd verlopen. Vragen werden vlot beantwoord. In het algemeen een fijne ervaring.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/1/2024
1
Slechte ervaring omdat ik bijna xxx jaar moeten wachten heb op de wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/1/2024
2
Communicatie over dossier pas na meedere escalaties. Wachttijd telefoonlijn. Niet worden teruggebeld. Foutieve communicatie ander irrelevant dossier. Root cause niet gevonden. Lage kwaliteit vervangwagen. Teleurstellende after-sales.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/1/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/12/2023
4
wat meer transparantie rond leveringsdatum en wisselwerking met Leaseplan zou het perfect maken.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/12/2023
5
De ervaring was zeer positief, gaande van het overleg met de medewerker , de opvolging van levering aan de balie, tot het ophalen van de wagen. Enige minpunt was de levertermijn van 1 jaar en 4 maanden... Suggestie: Bij het overlopen van de functionaliteiten bij ophaling van de wagen wordt er zo veel info gedeeld in zo'n korte tijd, het zou interessant zijn als er een videootje bestaat om dit bij thuiskomst even te overlopen. (Al bestaat dit misschien op YouTube of de website? In dat geval een simpel blaadje of mailtje met de link :-) )
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/12/2023
5
Goede en vriendelijke ontvangst. Uitgebreide uitleg bij zowel de eerste afspraak als bij levering van de wagen. Regelmatige opvolging ivm leveringsdatum.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/12/2023
3
Vervangwagen was in orde. Echter had ik een probleem gemeld over mijn koffer hetgeen achteraf niet was opgelost maar ook geen actie was ondernomen naar de Leasingmaatschappij. Ik vond de planning van de afspraak via Leaseplan ook vrij omslachtig omdat ik werd gevraagd om de vervangwagen nog een paar dagen vooraf te bevestigen waarvoor ik wel wat pogingen heb moeten ondernemen om iemand van de planning voor onderhoud te pakken te krijgen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/12/2023
3
afspraak ok telefoon dat isolatie motorkap beschadigd is door marters, waarover ik de meeste twijfels heb maar vervanging kost slechts xxx euro akkoord gegeven uiteindelijk factuur ontvangen met bedrag isolatie xxx plaatsing plus marterspray ??? xxx totaal xxx dus bijna het drievoudige. Bovendien is het factuur moeilijk na te gaan of zijn correctheid. bij eventueel volgend onderhoud zal ik op voorhand prijs vragen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/12/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
Er wordt gedaan wat kan, en dan nog meer! Niets is teveel!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/12/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/12/2023
1
Auto niet uitgerust met de bestelde optie (premium sfeerverlichting slechts deels aanwezig) Lakschade deur door kllzfband Auto zeer vuil
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/12/2023
5
De service was perfect in orde enkel de wachttijd was wat lang
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
Afspraak, onthaal, uitleg : perfect
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/12/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/12/2023
5
zeer duidelijke uitleg over de verschillende functionaliteiten van de wagen. Ook het feit dat de medewerker stukje per stukje de verschillende mogelijkheden uit de doeken maakte dat de uitleg veel beter bleef hangen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/12/2023
1
Compleet ontevreden. Besteld in xxx 2021 en in xxx 2022 nog geen productiedatum bekend. Ik heb trouwens geen Mercedes besteld, dus ook dat is compleet onbegrijpelijk, ik rijd dus met een xxx nu. Ik vul dus de reminder in om ervan af te zijn.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/12/2023
3
Bedrijf op zich niks mis mee maar heel lang moeten wachten op de levering van de wagen bijna 2 jaar, communicatie met de medewerker was goed in het begin maar niet op het einde
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/12/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/12/2023
5
heel goed ontvangen geweest, vriendelijke mensen en topservice omtrent overhandiging/uitleg nieuwe wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/12/2023
5
Mooie presentatie van de wagen vriendelijke mensen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/12/2023
5
Heel aangenaam en uitstekend geholpen bij overhandiging wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/12/2023
5
Er was een goede opvolging. Het afhalen van de wagen gebeurde heel goed en er was voldoende uitleg.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/12/2023
5
Heel goede uitleg, voelde ons absoluut welkom.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/12/2023
2
Lors de la commande de mon véhicule j'ai pu être aidée par xxx à l'écoute et professionnel. Je ne peux en dire autant, lors de la réception de mon véhicule. En effet, un employé m'interpelle à environ 10m dans le showroom: xxx..... ? je réponds oui et là il tourne les talons et s'en va derrière son comptoir. Je le suis donc.... ( pas un bonjour rien de tout cela) ensuite, il me dit carte d'identité . Je lui demande alors si il s'agit d'un contrôle de police? Je lui signale qu'il ne m'a même pas saluée ....il n'aura aucune réaction sur ce point et continuera à compléter les documents. Je lui signale alors qu'en principe, on accueille le client, on lui dit bonjour et on se présente....là encore aucune réaction à part le fait qu'il me dit faire l'effort de parler en français. Je trouve ce comportement non professionnel et mal poli.Cliente depuis xxx chez Mercedes, c'est la première fois que j'ai eu droit à une telle remise de véhicule. C'est regrettable et cela m'a gâché le plaisir de réceptionner ma nouvelle voiture. Cordialement. xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/12/2023
5
Goede ontvangst, goede uitleg over de wagen; de persoon die me uitleg gegeven heeft, nam zijn tijd hiervoor.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/12/2023
5
The experience was good, kindly organized and well explained
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/12/2023
5
J'ai vécu une bonne expérience chez mon concessionnaire, bon acceuil, des solutions rapides en fonction du problème et ils sont toujours à l'écoute du client
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/12/2023
1
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
5
Snelle en correcte service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
2
Eerste afspraak genomen via website werd niet nageleefd. Tweede afspraak, ter plaatse genomen, werd gelukkig wel nageleefd. Onderhoud werd ook, volgens mij, uitstekend uitgevoerd. Verbeterpunten zijn het maken van een afspraak.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/12/2023
5
Persoonlijke ontvangst en uitgebreide uitleg
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/12/2023
1
Zeer slechte ervaring. 1) Foutieve beloftes over levertermijn 2) Eenmaal verkeerde wagen afgeleverd. Nieuwe wagen moeten bestellen. Dealer zelfs niet bereid om excuses aan te bieden.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/12/2023
4
Ik ben vriendelijk geholpen en alles was in orde, alleen jammer dat er een afspraak gemaakt was maar dat ik dan nog 15 minuten moest wachten vooraleer ik geholpen kon worden. Maar het onthaal was heel vriendelijk en de uitleg over de wagen duidelijk.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/12/2023
5
Very friendly and informative handover of the vehicle. Really accommodating and efficient when it comes to informing me on arrival of vehicle.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
11/12/2023
1
xxx: afhaling nieuwe auto: zeer vriendelijk, goede uitleg: zeer positieve ervaring 2) xxx: melden van niet werkende airco (het is op dat moment zeer heet): de vestiging in xxx is zeer moeilijk te bereiken, uiteindelijk krijg ik iemand in xxx aan de lijn en zou ik pas een maand! later een afspraak kunnen krijgen (ook na aandringen). Gezien de hoge temperaturen en het feit ve nieuwe auto is dit geen optie. Na herhaalde pogingen om de vestiging in xxx te bereiken, lukt dit en kan ik snel langs gaan. Daar stelt men vast dat er geen vloeistof zit in de airco en men vult ze bij, waarna de airco terug werkt. 3) Begin xxx: airco werk opnieuw niet meer; na herhaalde pogingen, uiteindelijk toch iemand aan de lijn en voorstel om langs te komen na 1 maand. Na aandringen kan ik toch sneller komen. Men stelt opnieuw vast dat de airco leeg is en vult ze bij. Ik zeg dat dit intussen de tweede keer is en opper de mogelijkheid ve lek. Men zegt me dat dit meer tijd kost om te herstellen (waarvoor alle begrip) en ik dring dan aan op een nieuwe afspraak. Deze kan ingepland worden 1 maand later (xxx). 4) xxx: auto binnenbrengen auto voor dichten lek: in de loop vd dag mag de auto afgehaald worden en krijg de boodschap dat de airco niet hersteld kon worden omdat de software niet kan uitgelezen worden. Men weet blijkbaar niets ve lek en heeft er dus ook niets aan gedaan. => nieuwe afspraak. 5) xxx: auto opnieuw binnengebracht voor opsporing lek: men kan het lek niet vinden en men stelt voor om wat onderdelen te vervangen, die besteld moeten worden. 6) xxx) onderdelen vervangen, op hoop van zege dat dit het probleem oplost. Er kunnen altijd dingen misgaan, maar 5 afspraken om een airco (misschien) te repareren van een nieuwe auto??? Dit is voor mij geen goede service.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/12/2023
5
vriendelijk onthaal en snelle service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/12/2023
5
Heel vriendelijk ontvangen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/12/2023
3
een A 8 onderhoud, van 8h15 tot 11h45, was lang wachten
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/12/2023
1
Ben langs geweest voor 2 verschillende oorzaken te verhelpen van een nieuwe wagen 1maand oud en hebben niet kunnen oplossen , ben weggestuurd zonder oplissing , gingen terug bellen en niets meer gehoord
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
5
Altijd vriendelijk verder geholpen geweest en professionele begeleiding gekregen bij de uitleg van de wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/12/2023
5
Algemeen ondersteuning en uitleg bij de selectie van het voertuig zeer goed. Algemeen uitleg bij levering van de wagen zeer goed en gedetailleerd enkel zonde dat de levertermijn iets meer dan 2 jaar heeft geduurd
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/12/2023
5
Top ploeg staan de klanten bij met de nodige duidelijke informatie &kennis. Vriendelijk en gedienstig. Kan niet van alle Mercedes service punten gezegd worden. Zo houden xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
5
Zeer tevreden over de herstelling. Regelmatigere communicatie over stand v zaken had nuttig geweest gezien de herstelling 2 maanden geduurd heeft. Het is duidelijk dat de vervanging van batterijen (door xxx) beter kan...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
5
Er ging iets fout met mijn afspraak, maar dit werd snel opgelost zodat de levering kon plaatsvinden.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/12/2023
5
uiterst gemakkelijk en veel digitale correspondentie ter afwikkeling
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/12/2023
2
De wagen (minder dan xxx jaar oud) is na één herstelbeurt, en het plaatsen van een nieuw wisselstuk (gelukkig gratis en onder garantie) opnieuw stuk. Het spijtige is dat we twee weken hebben moeten wachten alvorens de wagen te mogen brengen. Ondertussen bellen we al twee dagen, maar er wordt niet opgenomen. Hopelijk hoeven we alweer geen twee weken te wachten alvorens te wagen te mogen binnen brengen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/11/2023
5
It went very smoothly. The car unveiling and introduction was an excellent experience, which gave a personalized feeling.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/11/2023
5
Professioneel, zeer vriendelijk en behulpzaam
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/11/2023
1
Niet echt tevreden. Ik had een onderhoud ingeplant en wissel van de banden. Toen ik mijn wagen ging ophalen hadden ze gezien dat mijn winterbanden versleten waren en hadden ze akkoord nodig van xxx. maw, ik moet opnieuw langs gaan. Dit had moeten opgemerkt worden voor het stockeren van de banden. Ik ging op de hoogte gehouden worden, wanneer er akkoord was van xxx. 3 weken later nog steeds niets gehoord. Zelf 2 x proberen bellen en 10 minuten op wachtmuziek, maar niemand nam de telefoon op (tijdens kantooruren). Email gestuurd naar adres dat ik op jullie website vond met de vraag om mij te contacteren. Niets van gehoord. Daarna nogmaals terug gebeld en eindelijk iemand aan de lijn, die dan doodleuk vertelde dat goedkeuring van xxx niet echt nodig was.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/11/2023
5
Meer dan correct steeds netjes teruggebeld en geinformeerd.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/11/2023
5
Top service. Ik werd meteen geholpen door de Mercedes expert bij het inleveren van mijn oude leaseplan wagen. De levering van de nieuwe wagen verliep vlekkeloos: alles werd heel uitgebreid uitgelegd ivm de functies van de wagen. Op al mijn bijkomende vragen kon de Mercedes expert een duidelijk antwoord geven.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/11/2023
5
Accueil professionnel et convivial
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/11/2023
3
Er was een vertraging van 20 minuten, zonder verklaring, ik ben zelf moeten gaan informeren.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
prima opgevangen, prima uitleg gekregen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
zeer goede uitleg bij het afhalen van de wagen Mercedes Me installation: oude wagen verwijderen, nieuwe er in verliep heel vlot.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
zeer aangenaam onthaal en goed geholpen geweest
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
Heel vriendelijk en goed service
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/11/2023
5
vriendelijk ontvangst door werknemers die een klantgerichte houding hebben
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/11/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/11/2023
1
Afspraak niet bevestigt veel moeten wachten Veel te duur voor service dat je krijgt !!!!!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/11/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens