16/7/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/7/2024
5
Goede service, alles volgens afspraak verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/7/2024
5
De afhandeling gebeurde snel, efficient en zeer professioneel.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/7/2024
4
Heel goede wagen, één groot nadeel, de bekleding van de zetels is onhoudbaar als de wagen in de zon heeft gestaan! Je moet de wagen verplaatsen om een schaduwplekje te vinden om zo de zetels te laten afkoelen!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/7/2024
3
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/7/2024
3
Bij het maken van de afspraak werd medegedeeld dat een onderhoud +/- 1 uur zou duren, dus ik had aangegeven op de wagen te wachten. Uiteindelijk 4u30 in de garage gezeten. Na vertrek uit de garage bleek dan zelfs dat de boordcomputer (die aangeeft dat de auto een onderhoud nodig heeft) geen reset gekregen te hebben, dit moet je nog zelf doen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Super vriendelijke mensen en altijd klaar om ie te helpen zelfs bij autopech
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Mijn ervaring is zeer positief. Vriendelijke ontvangst. Zeer professioneel.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
4
Bij het langsgaan bij de Mercedes garage werd het probleem vastgesteld (constructie fout Mercedes !) . Men ging me opbellen om datum te prikken voor herstelling . Toch zelf moeten terug contact nemen want het beloofde telefoontje bleef achterwege . De herstelling en service nadien was wel zoals het moet . Professioneel en correct .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Professionele en vriendelijke medewerkers
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Personeel luistert aandachtig naar de beschreven vaststellingen/problemen. Vlotte service. Uitstekende vervangwagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Perfecte en vriendelijke ontvangst en uitstekende service. Ook het inboeken van de afspraak enkele weken op voorhand verliep heel vlot. Er werd mij gewezen op de status van mijn banden, feedback die ik enorm heb kunnen appreciëren en welke hebben bijgedragen tot mijn veiligheid op de weg. Kortom: een dikke dank-jullie-wel!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Très bon service et explications sur le nouveau véhicule claires et précises.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/7/2024
4
top + le confort mis en place pour travailler le temps que ma voiture soit prête.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
1
Binnen de mnd na onderhoud opnieuw in panne staan. En op voorhand gemeld dat er motorproblemen aanzijn. Al 2 maal in panne gestaan in buitenland en jullie kunnen de oorzaak niet vinden. Dit kom onbetrouwbaar en onprofessioneel over.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/7/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/7/2024
5
De mensen waren heel vriendelijk en hebben me voldoende informatie aangeboden.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
5
Deskundige uitleg over de nieuwe wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
5
Mooie opvolging van A to Z en degelijke uitleg gekregen van wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
4
Correct en vriendelijk. Levering op de afgesproken datum en alles zoals besteld was.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
5
Zeer tevreden over het volledige aankoopproces, alsook over de deskundige uitleg die ik bij de aflevering kreeg én de tijd die uw medewerker nam om mijn vragen te beantwoorden.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
5
Zeer gemoedelijk en erg aangenaam .
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
3
je suis globalement tres satisfait. Mais cet achat a failli s annuler a plusieurs reprises par manque de connaissances des legislations Europeennes. Je dirai que c est grace a des informations d un transitaire a xxx que j ai connu la procedure et renvoyee au staff de xxx ....
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
4
Uitstekende dienstverlening maar de dienstverlening duurde Ruim drie weken '
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
4
Zeer vriendelijk. Goed onthaalt en de reparatie was snel in orde.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
Vriendelijk personeel, stipte uitvoering van het onderhoud en gratis een fiets ter beschikking. TOP !
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
Zeer goede service en zeer behulpzaan en vriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/7/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
Alles naar verwachting verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
3
Super vriendelijke mensen, maar de hel om een afspraak te regelen, maanden wachten.... vervolgens probleem met airco, weer weken wachten voor een afspraak, ...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
zeer klantvriendelijk en duidelijke opvolging
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/7/2024
5
Zeer vriendelijk en heel behulpzaam. Goede uitleg gekregen over de werking van de wagen. Wel een lange procedure om alles in orde te brengen. (Registratie, installatie, configuratie). Ook goed dat toen er bepaalde dingen fout gingen er een workaround mogelijk was. (Ik herinner mij iets van een qr code scannen dat niet onmiddellijk goed liep, maar de heren hebben het kunnen oplossen)
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/7/2024
4
Prima ondersteuning ... toelichting van de bediening van de auto mocht iets gedetailleerder
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/7/2024
1
Het feit dat jullie alleen al vragen voor een enquête van de verkoop en niet van de nasevice zecht al heel veel. Ik heb altijd Mercedes gekend als een merk dat draaide rond comfort EN kwaliteit. Tegenwoordig zetten jullie alles in op de auto's de deur uit krijgen maar wat erna gebeurd mag een ander oplossen. Weet u niet goed waar ik over spreek? Vraag gewoon aan de hoofdzetel van Mercedes. Zij zijn al op de hoogte van jullie slechte nasevice. PS ik breng binnen enkelen dagen mijn Mercedes binnen zodat jullie eindelijk alle kinderziektes er kunnen uithalen. Dit is je kans om meer sterretjes te halen. Alsof het jullie iets echt kan schelen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/6/2024
4
zowel eerste ontvangst als gesprek zijn aangenaam verlopen. opvolging verliep vlot bij ontvangst van de wagen ruim de tijd genomen voor grondige uitleg van de wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/6/2024
2
Ik kwam voor mijn bandenwissel en bij de vorige wissel was er reeds aangegeven dat één band stuk was en zou vervangen worden. Dit werd niet gedaan. Ook de andere banden waren blijkbaar niet meer optimaal en verzocht de garage te vervangen. Daardoor ben ik enkele uren verloren in de garage en diende ik met mijn winterbanden terug te vertrekken om dan een nieuwe bandenwissel in te plannen twee weken later.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/6/2024
1
Delivery issues - it took 28 months for the vehicle to be delivered. In that time the date was changed several times after it had passed and I had to call to ask where the vehicle was. There was no proactive communication on delays and no explanation as to why they continued to happen. As I was transitioning from a diesel to a hybrid, these delays resulted in high costs to me in unnecessary taxes. Handover - I had an appointment at 10:00am on xxx. At 10:50am I was eventually helped by someone who was not scheduled to do the handover so it was an unprepared best effort. This is a very unprofessional way to treat your customers. Overall, from delivery to handover the experience has been very poor.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/6/2024
3
3 was afgesproken om de beschermhoezen van de schokdempers te vervangen niet gebeurt omdat ze niet besteld waren wel maand op voorand afgesproken
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/6/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
1
Niet tevreden, wagen al 3 maal binnen gebracht voor apple carplay die niet naar behoren werkt. Probleem nog steeds niet opgelost, terwijl men elke keer zei dat het opgelost zou zijn.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
4
Klein onderhoud geboekt online en geanulleerd door garage. Na telefonisch contact 7 weken wachten op afspraak, voor de rest tevreden over de garage, de medewerkers, vriendelijkheid en vervangwagen. Niet tevreden over maar daar kan de garage niks aan doen de wagen zelf ... voor een premiummerk zijn er toch veel problemen met de wagens Mercedes en vooral bij mijn wagen software problemen en ik wordt zot van de achteruitrijcamera die als ik mijn straat uitrijd 8 x in en uitklikt met een luide klik. Naar mijn werk een 7-tal km klikt die meer dan 20 x in en uit ... ik wordt nerveus van dat lawaai
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
Alles was correct in orde
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
4
alles ok maar wacht nog op vervanging van de zetelverwarming - men zou mij contacteren als dit binnen was maar na een paar weken nog geen resultaat - vervangwagen is wel ondermaats - als Mercedes driver verwacht je wel een equivalent of klasse hoger om je warm te maken voor een volgende beslissing voor nieuwe wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
Vriendelijke ontvangst en gezellige omgeving.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/6/2024
5
Très bon accueil et très bon service de la part de xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/6/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/6/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/6/2024
5
Ik kreeg informatie op maat: geen overladen hoeveelheid. Er werd moeiteloos aangevoeld dat voor soort koper ik ben.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/6/2024
5
service van de bovenste plank
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
2
Via de Service app had ik een afspraak geboekt ivm onderhoud + vervangen banden. Als je vervangen banden aanklikt, dien je ook de bandenmaat te vermelden. Bij het ophalen van mijn auto na het onderhoud, waren de banden niet vervangen. Als opmerking was er genoteerd dat mijn banden dienen vervangen worden, maar dat er van dit type geen in stock lagen. Ik dien dus nogmaals een afspraak te maken voor het vervangen van mijn banden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
J'ai tout d'abord eu un très bon contact avec l'employé, xxx. Il a du faire de nombreuses offres afin que cela passe dans mon budget leasing. Il a été très patient, très à l'écoute et à su finalement trouver une solution (ce que je n'ai pas eu dans chez un autre concessionnaire). Ensuite, très bon contact avec le service livraison qui à réussi d'accélérer le process afin que je reçoive le véhicule à temps juste avant mes congés. La livraison en elle-même s'est très bien déroulée, et j'ai eu toutes les informations dont j'avais besoin. Enfin, j'ai du appeler par la suite pour changer un setting dans mon app Mercedes me , ce qui a été réglé en quelques minutes. Je suis pleinement satisfait par xxx, que je recommenderai sans souci si l'occasion se présente.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/6/2024
5
Zeer goede begeleiding bij het verkoopproces. Inclusief uitvoerige testrit.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/6/2024
5
nieuwe banden : snel en goed gewisseld
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
Uitgevoerd zoals gevraagd. Efficiënt en vriendelijk.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2024
5
Goede uitleg en snelle en correcte communicatie.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/6/2024
5
uiterst tevreden de manier hoe ik ben ontvangen bij xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/6/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/6/2024
5
Zeer correcte houding op de werkplaats, meer bepaald van de planning tot de medewerker op de vloer.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/6/2024
3
Excellent accueil. Excellente explication lors de la remise du véhicule. Délai d'attente entre la commande et la réception du véhicule beaucoup beaucoup trop long : > 2 ans.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
3/6/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
3/6/2024
5
De testrit, bestelling en afhandeling van de wagen verliepen volledig zoals het hoort. Zelfs na de aankoop werd ik vlot geholpen met vragen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
3/6/2024
5
Vraiment top. Enfin un concessionnaire qui ne vous prend pas de haut (je viens de chez xxx), à l'écoute, proche du client sans être familier. Vraiment une très bonne surprise.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
3/6/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
3/6/2024
1
Ik heb enorm spijt dat ik xxx jaar geleden een Mercedes bestelde. Zo lang duurde het om de wagen in ontvangst te mogen nemen. Veel kennissen kennen mijn lijdensweg en zullen ook nooit nog voor Mercedes kiezen. Ik heb zeer hard geprobeerd om de bestelling van de leasing te annuleren wat mij niet gelukt is bij de leasingmaatschappij. Na 1 week rijden bracht ik de Mercedes 2 maal binnen omdat het dashboard volledig uitviel. Wanneer de Mercedes dit jaar nog eens in panne valt lever ik hem bij de dealer in en kom hem nooit meer halen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
3/6/2024
5
Heel goede en beleeft en goed opgelijde personeel zeker 5steren waard
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
26/5/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/5/2024
3
1 Koelvloeistof diende aangevuld te worden en ook add blue. Dit zou een zeer korte interventie zijn. Ik heb 1u15min moeten wachten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2024
2
Personnel peu accueillant, estimation de temps de réparation/entretien annoncé très rarement correct, mauvais suivis.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/5/2024
5
Een heel positieve ervaring, heel vriendelijke ontvangst en deskundige uitleg.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/5/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/5/2024
1
Helemaal niet tevreden zeker niet vriendelijke personeel ik vind het jammer
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
1
Zeer slechte ervaring. De auto had exact hetzelfde probleem bij de afhaling. Het probleem was niet hersteld maar de factuur was wel xxx€ voor de controle van een elektronische foutmelding, het afdrukken van een controlelijst en het herladen van de software! Ik reed met de wagen buiten en kreeg meteen exact dezelfde foutmelding. Ik keerde om en ben terug binnen gereden bij xxx. Men beweerde dat de auto in orde was na het laden van de software en dat er zelfs een testrit uitgevoerd werd (een melding van testrit stond niet op de factuur, en was dat voordien en ook nadien?). xxx zei dat de gedane computertest deel was van een standaard Mercedes testplan en dat er nu nog meer testen moesten uitgevoerd worden en dan eventueel onderdelen vervangen. Het was niet zeker wanneer en hoelang het zou duren maar er zouden opnieuw stukken en werkuren moeten betaald worden. Ik wees erop dat er vroeger ook eens elektronische foutmelden waren geweest en die waren te wijten aan een sensor. Had men dat gecontroleerd? Het antwoord was dat alle sensoren gecontroleerd werden en goed bevonden. Er was geen enkele foutmelding op het computerrapport, zei men. Diezelfde dag nog heb ik een andere Mercedes garage advies gevraagd en TELEFONISCH kon me mij met 95% zekerheid zeggen dat het een sensor is die moet vervangen worden (een kabel). Ik ben de volgende dag (een zaterdagmorgen) nar die garage gereden en op 30 minuten was het hersteld.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
4
verzorgd, maar lange wachttijden om onderhoud in te boeken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
5
Altijd snel geholpen, efficiënt en vriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/5/2024
3
Bij levering van de auto ontbrak er tire-fit onderdeel. Zou in backorder besteld worden, maar intussen niks meer verder van gehoord. Het dit nog steeds niet. Bij levering bleek ook dat de rechter deurstijl niet correct was geplaatst, waardoor de deur klemde en een herstelling (nieuw onderdeel) nodig was. Kortom, kon beter in mijn oordeel.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/5/2024
2
Probleem is niet opgelost na 3de interventie
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/5/2024
5
Zeer goed, zowel het verkopen van de auto als afhalen is super verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/5/2024
1
Ik heb dit voertuig xxx in ontvangst genomen met een defect middenscherm (een veel groter defect dan de vermelde niet-werkende radio). Het defect lijkt echter nog groter dan slechts het middenscherm ( waardoor geen GPS, geen handsfree, ...). Het lijkt wel of ik de wagen continu moet bijladen. Wat me het meeste stoort is het gebrek aan informatie omtrent enige stand van zaken. Ik heb slechts één zinnetje op mijn ontvangstbewijs 'Middenscherm defect, asap contact opnemen van zodra stuk binnenkomt!', verder niets van verdere toelichting, wij zijn ondertussen reeds een maand verder.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/5/2024
5
We worden beleefd en vriendelijk verder geholpen en we kregen een antwoord op al onze vragen (aangezien we voor een electrische wagen gingen, waren er dat wel wat).
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/5/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/5/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/5/2024
4
Correcte regeling van de afspraak, de vervangwagen was voorzien, en mijn auto was tijdig klaar, na een groot onderhoud. Ook vriendelijke mensen aan het onthaal van de onderhoudsdesk.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/5/2024
5
efficient, netjes klaar en duidelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/5/2024
5
Alles is perfect verlopen. Een proficiat voor Het personeel.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/5/2024
3
De medewerks die de wagen afgeleverd heeft hebben goed werk geleverd ! Maar .. 19 maand wachten op een auto die verroeste schijfremmen en wielnaven heeft ( volgens mij van te lang uitgeweken te staan ) en waarvan de lederen bekleding niet goed strak zit is zeer triestig voor zoveel geld. Ik dacht dat die ster iets anders betekende.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
7/5/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/5/2024
3
Afspraak maken was lastig, er waren veel zieken en planning liep moeilijk. Vriendelijke ontvangst. Later bleek ad blue niet bijgevuld, dat verwachte ik wel.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/5/2024
4
De zaak ging met een half uur vertraging open waardoor er een hele wachtrij stond. ( gelukkig was ik eerste) Het onderhoud werd zeer goed uitgevoerd. Minpuntje is dat ik nog steeds wacht op een afspraak voor de herstelling van de achterruitschakelaars. Hiervoor is toestemming van de leasingmaatschappij nodig.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2024
4
Vriendelijk ontvangen, medewerkers hadden mij ook direct aangeboden om iets te drinken, je voelt je meer dan welkom
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
6/5/2024
3
Aflevering heeft veel langer geduurd dan gepland. Oorspronkelijk voorzien voor xxx; aflevering uiteindelijk gebeurd op xxx. xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
6/5/2024
2
Levering van de wagen was sterk vertraagd
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/5/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/5/2024
1
Gemengde gevoelens want over het algemeen ben ik heel tevreden. Echter, de opvolging van fabricagefouten is ondermaats. Onduidelijke communicatie (of beter, geen communicatie), onmogelijk contact op te nemen (niet beschikbaar, reeds naar huis, met verlof, ...). Beetje jammer want tot en met de aflevering en zelfs de registratie van de problemen is alles perfect verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/5/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/5/2024
5
Van de start van de bestelling tot vandaag een top ondersteuning van alle betrokkenen medewerkers. Met een extra aandacht en dank naar xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/5/2024
5
Binnen alle verwachtingen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
5
Ik ben nogal iemand die snel in paniek slaat en dus ook wel al eens voor iets pietluttig in de garage sta maar wat zo fijn is ,,,, ondanks dat het soms echt wel pokkedruk is maken ze daar toch wel tijd voor vrij, steeds een goeie service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
3
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
5
Zeer tevreden van de aanpak
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
4
ok, maar een afspraak maken duur veel te lang
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/5/2024
5
Swift service, professional, with a smile. Undisputable quality of work.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
2
matig positief wegens levering wagen 4 maanden later dan initieel aangeven. Communicatie was ook niet correct omdat mijn nooit een finale levering gaf en telkens zei dat wagen in 2 weken geleverd kon worden. Wagen heeft 5 maanden gedaan om vanuit fabriek naar garage te komen. In eerste week moest wagen al binnen omdat er problemen waren met velgen (opzet stukken pasten niet en sleepten). Men heeft die moeten verwijderen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
30/4/2024
5
Heel vriendelijk, en goede herstelling van de carrosserie schade.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Zeer goede service zowel bij onthaal als bij het onderhouds team
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Tout c'est bien passé, lors de l'essai de la voiture, les réponses aux questions pour me permettre de fixer mon choix et la livraison du véhicule
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
30/4/2024
2
M'n ervaring was matig om volgende redenen: - uitleg vond ik beperkt wanneer ik door vraag ivm setting Intelligent recuperation - mail die ik ontvang na levering heeft een knop bel me terug ... maar niemand belde me - wieldoppen worden in een doos in de koffer geleverd ipv op de velgen gemonteerd te worden. Ik probeerde ze te monteren met véél moeite, en uiteindelijk beschadigen die de rem klauwen. Wellicht deed ik iets mis, maar ik heb geen idee wat. - van de midden armsteun die twee deurtjes heeft, gaat er maar eentje open. Bijgevolg heb ik meteen een vervolgafspraak moeten vastleggen een maand later - de dakrails zijn niet goed gemonteerd waardoor een sluitingsrubber niet goed gepositioneerd is
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
30/4/2024
3
Spijtig dat een bandenwissel (Winter naar Zomerband) een hele voormiddag in beslag neemt en dat we de wagen dienen achter te laten waardoor men veel tijd verliest met het brengen en ophalen van de wagen . Ook ben ik uiteindelijk kort na de middag zelf gaan kijken aan de garage of de wagen klaar was wat uiteindelijk ook het geval was . In andere garages neemt een bandenwissel maximum 20 minuten in beslag voor hetzelfde werk en kan men ter plaatse blijven wachten .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Top service. Vriendelijk en hulpvol personeel.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Tout était parfait, j'en attendais pas moins d'un concessionnaire Mercedes
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
30/4/2024
4
Vlot ondanks de grote drukte in de garage we waren vlug geholpen top medewerker is xxx wel bedankt
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/4/2024
5
Medewerker die de overdracht van de auto heeft gedaan verdient 10 strekken. De medewerker was niet aangenaam, maar wel correct
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
5
Zeer goed alleen heel lang moeten wachten op se levering
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
2
De communicatie de laatste maanden was vér ondermaats en _zéker_ de laatste weken. Ik heb meermaals moeten telefoneren en e-mailen om updates te krijgen om dan te horen dat er vertragingen waren. Een klant kijkt uit naar de ontvangst van een nieuwe Mercedes. Ik had véél meer pro-activiteit verwacht; zéker indien vertraging ! Bij levering waren er enkele defecten: 1) de nummerplaat achteraan was verkeerd gemonteerd waardoor die bij elk putje rammelde. Na nog geen 10km stond ik dus opnieuw bij xxx! 2) ik merkte krasjes op de dag van ontvangst; na 10km gemeld met andere woorden. Ik zou gecontacteerd worden voor gratis reparatie, maar heb - opnieuw - zelf moeten terugbellen. (nog niet opgelost! Ik heb nog géén afspraak.) 3) ik vroeg vorig jaar bij bestelling een onderhoudscontract. Ik heb zelf moeten vaststellen dat dat niet in orde was. Ik kreeg een nieuwe offerte die 60% duurder was in plaats van een afschrift van de offerte van vorig jaar. 4) de Mercedes-verzekering was niet in orde en heb dat, opnieuw, zélf moeten melden. Merk op dat ik voor punten 2), 3) en 4) een email stuurde na een vakantie en dat ik OPNIEUW heb moeten telefoneren voor ik een antwoord kreeg. Sorry, maar ik bestel niet meer bij xxx. Ik had eerst 3 sterren aangeduid, maar verminder het bij deze naar 2 sterren. Merk op dat dit de xxx Mercedes xxx is die ik daar bestelde.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
5
Uiterst tevreden, ook over de hulp bij het installeren van de app, en de uitleg bij alle functies van de auto.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
1
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
1
Service zero Je suis un client chez mercedes xxx mais malheureusement il y a avait pas xxx en stock de coups j etais chez xxx Que je regrette beaucoups
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
5
Professioneel. Korrecte service en goede uitleg
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2024
2
Bestelling ok. Bij planning levering voelde ik geen prioriteit bij Mercedes. Levering zelf was zeer goed. Aftersales bij problemen na 400km was dramatisch.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
3/4/2024
3
Afspraak maken verliep wat moeilijk. On-line gemaakte afspraak werd eenzijdig zonder uitleg geannuleerd. Heb moeten bellen om afspraak opnieuw vast te leggen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/4/2024
1
Tijdslot afgesproken om 7u45 - auto pas teruggekregen om 17u. Ganse dag auto niet kunnen gebruiken voor een onderhoud waar je een tijdsslot moet reserveren is in mijn ogen niet correct
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/4/2024
5
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
3
Alles was in orde, enkel de ruitenwisser achteraan werd niet vervangen. Ook al had ik hier om gevraagd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/3/2024
5
super service en vriendelijk personeel
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/3/2024
4
De vervangwagen die gereserveerd was was niet beschikbaar. Een redelijk alternatief (onderhoud met prioriteit was uitgevoerd) was gegeven, maar was natuurlijk niet optimaal. Onderhoud zelf zoals steeds prima.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/3/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
3
Niet aanwezig zijn van stukken, terwijl dit op voorhand is aangegeven.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
3
Op afspraak komen en stipt op tijd zijn. Toch 2h wachten om geut coolant bij te vullen. Niks meer....
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Zeer positief altijd beschikbaar voor hulp
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
4
Het ging vlot zoals het hoort
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Snel en correct geholpen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Alles volgens afspraak. Wagen perfect afgeleverd. Ook vervangwagen in orde. Maar....onderhoudsbeurt ervan vele dagen over tijd. Waarschijnlijk te weinig km maar dan toch de vermelding op het dashbord verwijderen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Personnel agréable et aidant, espace d'attente confortable, infos complète sur la voiture
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Het was een aangename verassing mijn nieuwe auto onder het deken tevoorschijn zien komen. Nadien volgende een experten uitleg over alle functies die deze xxx herbergt, en dat zijn er nogal wat... Prachtige wagen, zeer ruim. Ondertussen rij ik er een week mee, het is wat aanpassen. Het voelt veilig en luxueus cruisen op onze wegen. Bij de ontdekking van de wagen stelde we vast dat de tyrefit vloeistof gelekt had. Maar na uitvoerige excuses zijn alle onderdelen vervangen, op zeer korte termijn en geheel kostenloos. Ik ben een tevreden MB xxx gebruiker die geniet van zijn nieuw voertuig.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2024
1
Zeer slechte ervaring. Mijn wagen werd uiteindelijk na ruim 26 maanden na bestelling geleverd. Voor de vertraging werden diverse redenen aangehaald: eerst covid, dan tekorten op de chipmarkt nadien werden zelfs interne problemen geëxporteerd. Als iets een zeer slechte indruk nalaat, is het wel het exporteren van interne problemen. Toen de wagen uiteindelijk opgeleverd werd, waren een aantal opties (bestelde kleur en software), niet meer mogelijk. Bij ophaling wagen, werd mij beloofd dat de medewerker begrip had voor onze teleurstelling en dat hij mij de volgende dag zou opbellen om een eventuele compensatie te bespreken. Ik wacht nog steeds op zijn telefoontje.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2024
3
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/3/2024
5
Zeer goed en steeds correct.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/3/2024
5
Nous avons eu une très bonne expérience, Les personnes de la filiale de xxx sont très positives et professionnelles. Malgré nos exigences,ils ont tout fait pour nous trouver le véhicule qui convenait à nos attentes. Nous sommes très content.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
7/3/2024
1
De totaalervaring trekt op niets. We hebben geen goede ervaring mbt de communicatie met de garage (telefoons worden niet opgenomen en afgebroken), lange wachttijd om technische problemen aan de wagen nat te kijken of op te lossen of een rendez-vous te kunnen maken, hoge kostprijs van een reparatie van een kleine lek, het feit dat er nooit werd gesproken over een nuttige state of Health test van de batterij. De mensen die de telefoon opnemen zijn bovendien soms erg onbeleefd: als je bvb zegt dat je al lang wacht vragen ze: waarvoor belt u misschien? Wij zullen nooit nog in die garage een auto kopen, en het ook aan iedereen afraden. In feite denken we zelfs nooit nog een Mercedes te willen kopen, door de ervaring van totale klantonvriendelijkheid. Op die manier maak je een merk professioneel kapot.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
2
1/ Een week voor ik naar de autokeuring moest gaan kwam ik op onderhoud. Dit om zeker in orde te zijn. De auto kreeg een rode kaart en afgekeurd omdat de lichten niet juist waren afgesteld. 2/ bij mijn vertrek stond de melding nog steeds aan dat ik op onderhoud moest komen en ben ik er voor terug moeten rijden om dit te laten afzetten. 3/ ik heb reeds xxx jaar gevraagd om mijn navigatie te updaten. 2 keer was dat bij telefonisch maken van de afspraak geen probleem. Maar kreeg ik 2x een andere uitleg dat het toch niet kon. (1e keer: niet voldoende tijd 2e keer: kaartje was er niet)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
5
Vriendelijk en vlotte service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/3/2024
5
Dienstverlening was uitstekend. Goed meegedacht in de optiek van wagenovername van de leasingmaatschappij (xxx)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/3/2024
5
Correct en professioneel onderhoud. Perfecte dienstverlening en zeer klantvriendelijk.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/3/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/2/2024
4
Algemeen was ik zeker tevreden. Onthaal was vriendelijk en tijdens wachten kon ik genieten van koffie en de wifi zodat ik kon werken. Belangrijk puntje wel: ik had mijn service bezoek ingepland via de app en had daar ook bevestiging van ontvangen via mail maar dit was niet zichtbaar of toch niet volledig in orde als de medewerker dit opzocht. Dus met die registratie is toch iets fout gelopen. Ik zou niet willen dat ik daar smorgens vroeg voor niets sta.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
1
slecht bereikbaar per telefoon, website onvolledig, verwachtte wachttijd verkeerd, te lang wachten
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
2
onduidelijkheid troef medewerker beweert dat service contract nieuwe batterij zou betalen andere werknemer verantwoordelijke van de per wagens zegt van niet uiteindelijk heb ik( nog) geen factuur gekregen batterij geplaats bij jullie ongeveer xxx€ in andere garage xxx€ stel mij daar vragen bij dit is niet bevorderlijk vr het vertrouwen klant moet de mogelijkheid krijgen om te kiezen waar hij batterij laat vervangen hoop bij een volgend probleem betere informatie te krijgen ben ondertussen xxx j klant
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
1
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
vlotte afspraak,goede follow up,stipte uitvoering.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/2/2024
5
Wij zijn zeer tevreden over de aanpak van de verkoop en de levering van de wagen. Zelfs de medewerker van mijn eigen wagen aan een uitstekende prijs werd door de verkoper in gang gezet waarvoor dank.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
26/2/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
26/2/2024
5
Alles liep heel goed, spijtig dat je bij stock modellen geen wijzigingen kunt aanbrengen (bij mij ging het om de velgen) . Ik ben speciaal uit omgeving xxx naar xxx geweest voor een betere medewerker , en het was de moeite waard.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
23/2/2024
5
Personeel is er vriendelijk en de medewerker die wij hadden is zeer bekwaam.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
23/2/2024
5
Alles is professioneel en vlot verlopen. De medewerker heeft uitgebreid zijn tijd genomen om de opties te overlopen en mij uiteindelijk een wagen te laten kiezen die perfect bij mij past.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/2/2024
3
Vriendelijk. Mogelijkheden settings werden wel afgehaspeld. Zodat je voorkeur die je aangaf niet werd opgeslagen tijdens het doorlopen van het menu (bv. dichtklappen zijspiegels, enkel voornaam gebruiker i.p.v. voor- en achternaam beginscherm). En je dit thuis allemaal alsnog zelf moest opzoeken en instellen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/2/2024
5
Vriendelijke en snelle ontvangst en aflevering. Service goed uitgevoerd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/2/2024
2
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/2/2024
4
Goede, correcte en volledige uitleg gekregen bij alle functies van het voertuig.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/2/2024
1
Ik wacht nog steeds op fotos voor verzekering. Dit na bellen en langskomen!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
5
Très bonne réception et les explications sur le genre de véhicule que nous recherchions sont excellentes
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/2/2024
4
Je suis très content du service sauf que: Mi xxx on m'a informé que pour mes nouveaux pneux hiver je devrais attendre fin xxx 2024 J'ai été contacté fin xxx 2024 et on m'informe que je pourrais disposé des pneus hiver fin xxx 2024!!!!! A part cet inconvénient je suis satisfait du service que je recois Salutations xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
1
Temps d'attente dépassant les xxx alors que délai de livraison à la commande était de 5 à 8 mois. Pas d'informations du garage et d'explications, communication faible.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/2/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/2/2024
4
Mijn online afspraak was niet doorgegeven... ... maar ik kon wel mijn afspraak laten doorgaan ????????
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
2
Na bijna 25 minuten wachten kon ik pas mijn sleutel overhandigen om een gepland onderhoud te laten uit te voeren. Er was te weinig personeel(1 persoon) aanwezig om de toestroom aan klanten te helpen. Boven in de bureau's stonden andere werknemers letterlijk te lachen terwijl ze koffie dronken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Vriendelijke kwalitatieve duidelijke service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Ik heb niks anders dan lof op de manier dat xxx mij heeft geholpen! Eerste klasse service die meer dan 5 sterren waard is!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2024
5
Niks te zeggen alles liep perfect!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
5
Zowel de comunicatie als opvolging is op een professionele manier verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
31/1/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
31/1/2024
5
Zeer goede medewerkers in de werkplaats.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
5
enkel onderbrengen van zomerbenden (bandenhotel)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
1
het onthaal was vlot en vriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
5
Alles gebeurd zoals afgesproken en er werd rekening gehouden met mijn timing om op tijd op het werk te geraken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
4
Het was een nazicht waarop ik kon wachten. Tijdens het wachten naar de wagens gaan zien en daarna genoten van een koffie in de showroom. Als de wagen klaar was, bracht het personeel de sleutel. Na betaling van de interventie kon ik vertrekken. Vriendelijk onthaal door het personeel.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens