6/8/2025
5
Vriendelijk onthaal. Duidelijke uitleg, antwoord op alle vragen. Mooie showroom. Zeer aangename ervaring.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
5/8/2025
5
Goede voorkennis stockwagens Vriendelijk onthaal,goede uitleg Top ervaring
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
5/8/2025
5
Très contente, personnel à l'écoute, mise de pneus d'échange après avoir demandé . Je reviens systématiquement pour chaque révision ! ????
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
5
Top service. Medewerker was super vriendelijk en ik ben snel geholpen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
5
zeer professioneel en er wordt nagekomen wat er beloofd wordt. Ook een xxx bij aflevering met veel productkennis (xxx geloof ik). Het was een topervaring. Service zoals je die mag verwachten van Mercedes!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
5/8/2025
5
De wachttijd was zoals afgesproken correct. Bijzonder vriendelijk onthaal. Nadien nog duidelijke info gekregen. Top service noem ik dat. xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/8/2025
5
uitstekend en proactieve service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/7/2025
4
Aangenaam onthaal. De diensten attent en klantvriendelijk uitgevoerd, met het oog de klant goed te bedienen. Het contact schept vertrouwen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2025
5
Behulpzaam en professioneel.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/7/2025
5
Gewoon top zeer eerlijke medewerker zelden gezien zee zeer oprecht kent zijn producten alsook aangenaam niets geforceerd alleen gesuggereerd hoe dat het moet dan ben je verplicht te kopen!!!!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/7/2025
5
Ik had online een afspraak gemaakt voor een onderhoud aan mijn wagen. Een weekje voor de geplande datum kreeg ik nog een mailtje met de optie om het onderhoud thuis of op het werk te laten uitvoeren - superhandig! Ik ben daar meteen op ingegaan, en alles is perfect verlopen. De medewerker was stipt, professioneel en ontzettend vriendelijk. Echt een topservice en zeker voor herhaling vatbaar!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/7/2025
5
Er is opnieuw hoop voor Mercedes xxx. Na een periode van apathisch onthaal is er opnieuw menselijk contact. Een andere wind? Doe zo verder, met dank aan xxx en zijn medewerkers!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/7/2025
5
Ging heel vlot en werd zo snel als mogelijk verder geholpen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/7/2025
5
De selectie van de wagen met de bijbehorende opties is zeer vlot en professioneel verlopen. Erg goed advies (bijvoorbeeld de suggestie om voor het Star Edition model te kiezen). De aflevering van de wagen is ook erg vlot verlopen. Zeer goede gedetailleerde uitleg van alle opties. Goed rekening gehouden met de wagen die ik ingeleverd heb, dus geen overbodige uitleg.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/7/2025
1
Mijn auto was net gepolierd geweest het weekend voor ze onderhoud kreeg. Heb mijn auto terug gekregen met verschillende krassen op mijn xxx. Ook lagen er sigaretten assen op mijn xxx, ben mijn auto gaan wassen achteraf. Een echte schande voor een officiële Mercedes garage
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
5
Goede toelichting over de werkzaamheden
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
1
Bij het nazicht van de herstellingen op het 1ste zicht was alles ok. Tot ik verder ging kijken stond mijn koplamp niet symmetrisch met de andere koplamp, de grill vooraan (zwart) was meegespoten, een druiper op de spuitwerken van mijn voorbumper. Verder kom ik ten constatatie na 5 weken wil ik mijn auto wassen en bij het afspuiten van mijn auto spuit ik de lak los. Helaas ben ik helemaal niet tevreden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
5
Les problèmes survenu à la voiture ont été bien gérer par l'equipe
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
4
Ok voor een normaal onderhoud. Ik had gemeld dat er een rammeltje in het kofferdeksel had, dit was duidelijk te horen en 's avonds was het er gewoon nog. Niet gevonden ik heb een nieuwe afspraak moeten maken specifiek daarvoor.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/7/2025
5
zeer goed snelle adequate reactie op een mineur probleem waardoor de auto snel terug rijklaar was
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/7/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/7/2025
4
Groot onderhoud op xxx ... dag daarop telefoon of ik een afspraak kan maken voor dit onderhoud .????
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/7/2025
5
Zeer goede begeleiding en uitleg over mogelijkheden tijdens aankoop gesprek
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/7/2025
5
Accueil chaleureux, employé a l'écoute et disponible pour les réponses et conseils, test de la voiture organisé, et conseils + orientation a la récupération du véhicule
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/7/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/7/2025
4
Netjes op afspraak en kunnen wachten voor het klein onderhoud. Vriendelijke ontvangst met koffie. Afspraak is moeilijk in de periode waarin de auto dit aangeeft/verplicht, je kan pas na enkele weken een afspraak verkrijgen... Er is nu meer info wat juist dit onderhoud (A, B, ..) omvat.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
5
Alles verliep zoals gewenst en volgens afspraak. Prima service. In alle rust kunnen verder werken met mijn laptop met dank aan de goede wilan verbinding...en lekkere gratis koffie. Een uurtje wachten is zo voorbij. Sterke service!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
4
It was very easy and convenient to book the first appointment and they explained me everything. Order was processed very quickly as well. Delivery of the car and final pick up was also perfect and their staff patiently explained me how the car works, what are the specific features and how to use the app. The only problem was handling the order as a xxx since the processes are bit different from the regular sales. But we managed to find a solution.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/7/2025
5
Een heel lastig probleem dat al jaren aansleepte is nu volledig opgelost.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
1
Zeer slecht, sinds aflevering van de wagen xxx jaar geleden niets dan problemen. Sinds 12/5 heft de auto een maand bij XXX gestaan. Pas wanneer ik een vervangwagen vroeg werd er werk van gemaakt. Daarnaast is de auto al 3 keer binnen geweest voor carplay die nooit gewerkt heeft, dit probleem is nog steeds niet opgelost.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
5
Vriendelijke ontvangst en reparatie onder garantie stipt uitgevoerd
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/7/2025
5
Prima service! Alles was naar verwachting
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/7/2025
5
Vriendelijk, comfortabel, goede uitleg, nam voldoende tijd
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/7/2025
5
vlot afspraak kunnen maken. Planning wordt gerespecteerd. Factuur wordt achteraf opgestuurd voor professionele klanten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/7/2025
1
correspondre en français difficile+aucune information remise sur ce qui a été fait ou non+on m'a dit qu'on allait me téléphoner pas de suivit non plus ! je suis mécontente je trouve qu'on est des numéros et non des clients alors qu'on a des contrats d'entretien et autres
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/7/2025
5
Voor wie ter plaatse wacht is er een aangenaam kader gecreëerd waar je zelfs aan een werktafel met comfortabele stoel kan met laptop werken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/7/2025
5
Zeer aangename medewerker.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/7/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Goed onthaal, stukken besteld en 2 dagen later was probleem opgelost. Gezien de nogal omvangrijke mogelijkheden van het voertuig(dikke handleiding) heb ik van één van de personeelsleden nog een duidelijk uitleg gekregen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Très concluante. Un suivi impeccable.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/7/2025
4
Persoonlijk contact is steeds positief, maar ik heb de indruk dat de interne communicatie niet altijd vlot verloopt.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/6/2025
5
Goede en professionele ontvangst op het afgesproken uur. Door extra maar noodzakelijke software update duurde het wat langer maar dat werd vooraf aangemeld. Bij vertrek uit het Servicepunt was alles in orde.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/6/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/6/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/6/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/6/2025
5
zeer vriendelijke medewerker en speelt heel goed in op onze wensen en geeft zelfs advies over bepaalde opties
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/6/2025
5
Aangename ervaring. Geen verhaaltjes. Concrete uitleg over levertijd. Professionele begeleiding bij afhalen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/6/2025
1
Ik ben helaas niet tevreden over mijn recente onderhoudsbezoek. Kort na het onderhoud moest ik terugkeren vanwege een olielekkage, wat al zorgwekkend was. Vervolgens moest ik een derde keer langskomen omdat de onderhoudsmelding op mijn dashboard nog steeds niet was verdwenen. Dit heeft niet alleen extra tijd en moeite gekost, maar doet ook twijfelen aan de kwaliteit van de uitgevoerde service. Ik hoop dat hier in de toekomst meer zorg aan besteed wordt.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/6/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/6/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/6/2025
5
Professionele begeleiding bij de keuze van de accessoires en comfortsystemen aan boord. Vroegere levering dan voorzien (xxx i.p.v. xxx) Tevreden over het geleverde voertuig met de gekozen opties.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/6/2025
4
Vriendelijke en behulpzame medewerkers
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/6/2025
1
o.a. gevraagd om bandenwissel uit te voeren van banden op velg die bij de dealer gestockeerd zijn. bandendrukken bleken niet gecontroleerd. facturatie was ook niet correct. dit alles werd na mijn reclamatie wel gecorrigeerd
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/6/2025
5
Heel goed. Alles is correct verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/6/2025
1
Slecht, arrogant en tot 2 maal toe gewoon vergeten of kwijt geraakt
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/6/2025
5
Er werd veel aandacht besteed om van de hele ervaring een echte belevenis te maken.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/6/2025
5
Heel goede ervaring. Een goede service op elk moment :de offerte, de testrit, planning van de levering en de levering. Heel professionele medewerkers.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/6/2025
5
Zeer goed, vlot. Niets op aan te merken.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/6/2025
5
Zeer goed ontvangen en goede uitleg gekregen. Ook goed geholpen met het installeren van de app
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/6/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/6/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/6/2025
3
L'entretien de mon véhicule a duré plus longtemps que prévu, ce que je comprends, mais j'aurais apprécié un peu plus d'informations de la part de xxx. Le véhicule est immatriculé au nom de ma société, pourtant la facture a été envoyée à mon adresse privée, malgré l'existence d'un contrat d'entretien. Il serait souhaitable que certaines informations soient vérifiées à l'avance et que les détails concernant les travaux effectués soient communiqués plus clairement. Merci d'avance pour votre compréhension et votre amélioration à l'avenir.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/6/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/6/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/6/2025
4
Positief onthaal en vlot onderhoud binnen de voorziene tijd. Factuur correct en redelijk.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/6/2025
1
A few days after having my vehicle serviced, I received a dashboard alert indicating that the engine oil level was lower than expected. I returned home immediately and contacted xxx on the next working day. They referred me to another contact number, and a employee was eventually dispatched. Upon inspection, they added two liters of oil to the engine and advised me to take the car to a garage for further evaluation. I was informed that the oil added was not compatible with my engine, and it was subsequently replaced. This raises a serious concern: had any damage occurred to the engine, who would have been held responsible? What's more disappointing is that the manager involved, whose name I prefer not to mention, refused to acknowledge any fault or express any apology. Instead, he shifted the blame onto the xxx personnel who were sent to fill the engine, despite the fact that they had provided their contact details. This experience was frustrating and deeply disappointing. I regret that a reputable brand like Mercedes-Benz is represented by individuals who demonstrate such a lack of accountability, particularly in a highly competitive and customer-driven market.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/6/2025
5
Snelle en efficiënte service.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
1
Zeer slecht.niet professioneel en zelfs klant onvriendelijk.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
4
Goed gedaan van team xxx terug moeten komen omdat charging card niet in order was gemaakt Terug moeten komen ivm 2 de telefoon opnieuw te koppelen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/6/2025
5
Heel tevreden met een bijzonder vriendelijk onthaal en de deskundige uitleg over de aankoop van de Mercedes xxx.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/6/2025
4
Accueil agréable. Informations complètes. Facilité d'essai d'un véhicule similaire.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/6/2025
2
Zeer triest voor iemand dat een xxx heefy en 3 mercedessen. Eerst lastig om al een afspraak te maken. Dan zelf ruitenwissers niet nagekeken. Bij xxx krijgen we zelfs betere service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/6/2025
4
Wij werden vriendelijk onthaalt en werden daarna naar het ons nieuwe voertuig gebracht waar toen nog een doek over hing. Kregen bij het verschuiven van het doek de tijd dit om te filmen. Daarna een duidelijke uitleg over de wagen gekregen. Bedankt Mvg, xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/5/2025
5
Professioneel en klantvriendelijk, zoals het hoort voor MB
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/5/2025
5
zeer vriendelijke en vlotte afhandeling van de aankoop en de aflevering en de latere hulp bij het inrijden bedankt
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
26/5/2025
3
Spijtig dat je een afspraak maakt en dan toch nog 40 minuten moet wachten vooraleer men aan jouw wagen begint.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/5/2025
3
Factuur was meer dan het dubbele van prijs dan de opgegeven raming der kosten, zonder dat er extra zaken gedaan werden
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/5/2025
5
Zeer vriendelijke medewerker en personeel mooie garage
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/5/2025
5
Vriendelijke service Herstelling heel mooi gedaan.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/5/2025
5
Correcte en perfecte service volledig comform de afspraak. De koffie was ook aangenaam tijdens de wachttijd. De vriendelijke ontvangst mag ook vrmeld worden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
4
Perfecte dienstverlening, beperkte wachttijd
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
2
- service aan de auto is in orde - afspraken en communicatie vooraf met de te uitvoeren handeling (reparatie of vervanging of plaatsing) en/of boekhouding niet correct! Ofwel wordt het niet uitgevoerd ofwel foutief doorgegeven en vooraf gemaakte afspraken over kostprijs niet gerespecteerd. Telefonisch afgesproken zaken zijn dikwijls onnauwkeurig (prijzen niet in overeenstemming met uitvoering). Bij deze niet volgens afspraak van vooraf gemaakte offertes of bijkomende afspraken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
3
Service is goed, rekening is hoog!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
1
Nazicht voor autokeuring onvoldoende, afstellen lichten niet uitgevoerd. EUR xxx,- extra kost bij autokeuring.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/5/2025
5
Snel en effectief werk geleverd. Ben tevreden!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
5
Rien a dire service impeccable
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
5
Altijd leuk om te zien dat je alles kan en mag vragen ter ondersteuning van het dagelijkse gebruik.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
4
De eindherstelling was OK !! Maar de weg ernaar toe liep verkeerd. Auto werd geleverd zonder nacontrole waardoor er één onderdeel niet vervangen of hersteld bleek te zijn. Ik heb het xxx hierop onmiddellijk attent gemaakt en dit werd vlot opgelost door mij de vervangwagen een axtra dag te laten en de dag erna mijn voertuig spik en span af te leveren. Spijtig dat ik xxx km en de tijd voor niets had geïnvesteerd. Groeten, xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Goede ervaring algemeen. Enkel jammer dat er krasje was op middenconsole. Toen ik de wagen ophaalde was deze open dus niet zichtbaar. Wanneer ik thuis de middenconsole dichtmaakte, zag ik het krasje.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
4
Het ontvangst en de service was uitstekend , het factuur is zo onduidelijk dat ik contact heb moeten opnemen voor wat uitleg .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
3
Ik had een afspraak om de achterlichten van mijn nieuwe xxx te laten vervangen. Echter bij de aankomst bleken de stukken nog niet geleverd en kon de vervanging niet plaatsvinden. Dit heeft me een nutteloze rit van 2 x 45 minuten gekost. Wel jammer dat ik niet werd verwittigd. Bij de 2de poging was het wel in orde en werd de herstelling correct uitgevoerd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
3
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/4/2025
5
Goed verlopen. Zowel het maken van de afspraak als de service (bandenwissel) waarop we konden wachten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/4/2025
5
Super bien accueilli par xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/4/2025
2
Bij het vervangen van mijn voorruit lag er vuil op mijn dashbord, op mijn zetel en ook zijn er lichte krassen op mijn motorkap(waarschijnlijk iets op mijn motorkap gelegd bij het demonteren of monteren van de voorruit). Ik had professioneler werk verwacht. Het is ook spijtig dat bij het ontvangen van de vervangwagen de tank helemaal leeg was. Voor de rest was het goed!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/4/2025
5
Heel vriendelijk, geen vraag is teveel.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/4/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/4/2025
4
Kwaliteit en goede sevice.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/4/2025
5
Enthousiaste persoonlijke aanpak op maat.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/4/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
4
Ontvangst en uitleg was goed. Er werd voldoende energie gestoken in het uitzoeken welk pakket ik het beste kon nemen in functie van het voorziene budget.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/4/2025
5
Alles prima uitgelegd. De app meteen geïnstalleerd en geactiveerd.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/4/2025
3
je trouve celà dommage qu'un garage comme Mercedes même si situation néerlandophone, ne peut me servir correctement en français. On ne m'explique pas non plus ce qui a été fait ou remarque. La relation avec le client devrait plus être confiant je trouve.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/4/2025
5
Vriendelijk, behulpzaam, transparant, professioneel
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/4/2025
5
beleefde ontvangst; correcte en deskundige afhandeling
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
All great amazing service everyone was nice and amazing especially with xxx department ( xxx) amazing service.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Vriendelijke en professionele service. Het team verdient een hoge score.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Excellent dialogue avec le service vente
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
23/4/2025
5
Top, je suis vraiment très content. Merci
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Goede service, alles netjes afgewerkt binnen de afgesproken tijd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/4/2025
5
Perfect , sorry niets toe te voegen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Personnels amical et compétents
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/4/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Snel, efficiënt en klantvriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
1
Ik heb mijn wagen al meerdere malen binnengebracht voor hetzelfde probleem, nl. een lek in beide achterbanden. Dit probleem lijkt niet opgelost te geraken. Na drie keer is de rechterband nu wel goed hersteld, de linkerband lekt nog steeds en dien ik om de drie dagen bij op te pompen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Zeer goed, goede communicatie en goede voorbereiding
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/4/2025
5
snelle service, factuur conform uitgevoerde werken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/4/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
5/4/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Veel kortere wachttijd dan vorig jaar voor bandenwissel winter-zomer Activiteit in de werkplaats snel uitgevoerd Vriendelijkheid van de medewerkers
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Snel geholpen, makkelijk te vinden. Soms iets moeilijker om goed te kunnen parkeren, maar dit valt mee.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Betrof een gps update die in tijd uitloop. We kregen een vervangwagen daar de wagen tot de dag nadien moest blijven
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
2
Qua service, is alles goed gegaan. Maar qua facturatie niet. Al een geluk dat mijn man zelf bij Mercedes werkt en dit heeft nagekeken. Want er was 2x olie aangerekend. Na telefonisch contact gingen jullie het terugstorten. Maar we zijn nu 1,5 werk verder en nog niets terug ontvangen. Terwijl wij als klant wel eerst moeten betalen of we krijgen de auto niet mee.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Wij werden bij de aankoop van onze nieuwe wagen geholpen door xxx. Door het geheel proces heeft hij ons bijgestaan en professioneel geholpen. Wij zijn zeer tevreden over het verloop van de laatste transactie en zullen ons in de toekomst zeker tot jullie garage wenden. Mvg xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/4/2025
4
It was a great experience overall. Just that the issue with the door is still not fixed.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
3
Lang moeten wachten geen info gekregen over mogelijke wachttijd of het probleem. Probleem ook niet verholpen, nog steeds foutmelding en niet werkend lichtensysteem
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/4/2025
5
Al jaren een vriendelijke en efficiënte service . De werken worden binnen de tijd uitgevoerd en in geval van pech altijd hulpzaam .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Steeds een vriendelijk behulpzaam onthaal.... niks teveel.....voor mij steeds een aangename gebeurtenis met een koffietje bij de hand !
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
xxx de medewerker is heel vriendelijk en gedienstig. Zonder meer zeer goed. 5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/4/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Correct keurig en snel geholpen. Zoals je eigenlijk wenst als klant.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2025
4
Goed onthaal en service , perfect op de afgesproken tijd
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
5
Twijfelde tussen 4 of 5. Enkele mankementjes bij het ophalen van nieuwe auto. Deze worden goed opgelost. Daarom 5.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2025
4
Goede service, snel hersteld, maar relatief duur. xxx€ om de batterij onder de motorkap te vervangen was wel even slikken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
2
Als je er 2 maal naar vraagt wil ik mijn ervaring delen. Eerste afspraak (klein onderhoud) bij xxx. De dag voor ik een afspraak heb bij autocontrole (Gemeld bij het maken van de afspraak). Auto afgekeurd, nummerplaat verlichting (2 stuks) werken niet. Direct terug gekomen om de lampen te bestellen, er was maar 1 op voorraad. Tweede komt de dag later binnen. De lamp direct vervangen zonder resultaat. Op de xxx krijg ik het antwoord "ja, dat kan van alles zijn, voor dat we dat vinden kan het wat duren." Zonder te komen kijken. De dag erna, bij het ophalen van de andere lamp, leg ik uit dat het waarschijnlijk niet de lampen zijn en werd nog voorgesteld om er een xxx bij te halen. Hier heb ik vriendelijk voor bedankt. Het was een slecht contact bij het induwen van de lampen. Gevonden zonder veel zoekwerk, wel iets meer wil om een klant voort te helpen. Het volgende heeft niet rechtstreeks met mij te maken. Maar als er 2 maal naar mijn ervaring wordt gevraagd, geef het het graag mee. Tijdens het afwerken van de formaliteiten bij inleveren van de wagen zijn de 2 andere medewerkers aan het praten met, ik vermoed, een xxx. Er komt een koppel aan en wacht aan de 2 linkse bureaus, 1 persoon staat met de rug naar de klant gericht leunend tegen het bureau, de andere 2 staan recht en kunnen de klant zien. De klant staat wat ongemakkelijk te wachten en weer niet goed wat te doen. Het gesprek dat werd gevoerd ging over het feit dat ze moeten wachten tot de derde persoon, die de inschrijving van mijn wagen regelde (ik heb niet moeten wachten en werd vriendelijk ontvangen) klaar was. Om te kunnen spreken van klantvriendelijkheid heeft de klant (te)lang moeten wachten. Groeten xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
5
Prima service en vriendelijk ontvangst !
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/3/2025
2
Niet top. Ik had een afspraak om 12h met de medewerker ivm een stockwagen. Ik kwam aan om 11h30, waar mij gevraagd werd even te wachten tot 12h, daar de medewerker in kwestie even bezig was. Eens het 12h05 was, en de medewerker mij nog niet is komen opzoeken, vroeg ik aan de medewerker waar de xxx medewerker was. Daar werd mij vertelt dat die in lunchpauze is tot 13h... Gelukkig is er een andere collega die mij wel heeft kunnen helpen. Bij het afhalen van de wagen, werd mij alles mooi uitgelegd. Echter kwam ik enkele dagen later tot inzicht dat de voorruit ontwasemer niet werkte. Hiervoor belde ik naar de garage, waarbij mij verteld werd dat dit op 5minuten opgelost kon worden in een garage in de buurt. Echter heb ik mijn wagen 2 dagen moeten laten staan door een technisch mankement. Jammer bij een nieuwe stockwagen dat dit niet opgemerkt werd...
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/3/2025
4
-Goed ontvangen bij bestelling. -Goed geïnformeerd over opties en specs van de wagen. -Beperkte info over hoe & wanneer op te laden. -Order goed opgevolgd. -Duidelijke uitleg bij afhaling.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/3/2025
4
goed ontvangen en goede service geboden
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Ontvangst was zeer correct en uitleg na behandeling van de wagen was naar behoren. Momenteel zeer tevreden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
4
Zeer vriendelijk en professioneel personeel, ongeacht met wie je in contact komt
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
uiterst professioneel ontvangen terwijl ik mocht wachten op het nazicht van mijn xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Niks om aan te merken , goed onthaal
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
3
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/3/2025
3
Er werd professioneel gehandeld. Ik miste echter wel wat authentieke warmte.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/3/2025
3
Nogal verwarrende ervaring. Eerst werd ik twee keer gebeld (door twee verschillende personen) om mijn akkoord te vragen voor bepaalde ingrepen op mijn wagen (bougies en remblokken vervangen). Wat zij voorstelden stemde niet overeen. Een dag later kreeg ik dan ook nog een nogal onduidelijke mail, die blijkbaar betrekking had op de vervanging van de remblokken, die de dag voordien al uitgevoerd was. Op mijn mailtje hieromtrent heb in tot vandaag nog geen antwoord gekregen. Daarenboven moet ik mijn wagen terug binnenbrengen voor herstellingen die vorige keer niet konden uitgevoerd worden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
zeer vriendelijke ontvangst. duidelijke uitleg bij afhaling wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
4
perfecte service in de carosserie zoals het hoort
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Toffe mensen Heel professioneel hoe het hoort
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
J'avais un problème technique très gênant mettant en péril ma sécurité. Je me suis présenté chez xxx où j'ai signé mon bon de commande. Ils ont constaté le problème mais pas de rendez-vous avant 3 semaines, possibilité de laisser ma voiture sur place mais date de réparation non précisé et pas de voiture de remplacement. En rentrant chez moi, j'ai appelé xxx et plus particulièrement Eleni qui m'a dit de venir immédiatement et 2 jours plus tard, ma voiture était réparée et Eleni s'était débrouillée pour m'avoir une voiture de remplacement ! Encore mille mercis à elle ! Même maison mais 2 approches totalement opposées. Conséquence : je n'irai plus à xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Goede service,op tijd en zorgzaam
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Kon al na enkele dagen langskomen en blijven wachten op de herstelling.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/3/2025
4
Het onderhoud is perfect gelopen,maar bij de facturatie zijn de olie vergeten aan te rekenen waarna ze een week later opbellen om bij te betalen.terwijl de fout toch bij hun ligt.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
3
Ik ben al veel jaren klant van Mercedes-xxx. Het personeel en de diensten zijn prima. Alleen... het telefoneren naar de garage is een ware ramp en leidt tot ergernis. Ik ben blijkbaar niet alleen. Steeds voicemail en een irriterend muziekje! De laatste keer ben ik (in xxx) in mijn wagen gestapt en toen ik in xxx aankwam was het nog steeds voicemail!. Ik heb dit reeds in een eerdere enquête gemeld, maar er gebeurt niets.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
4
Professioneel en klantvriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
un service trés professionnel, trés commerciale , trés acqueuillants TOP . aussi des voitues tres luxe et confortable
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
mijn wagen is altijd tip top na de onderhoudsbeurt al xxx jaar
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Prima ! Correcte afspraak voor onderhoud, blijven wachten in de showroom. Aangenaam om ondertussen te kunnen werken. Nadien een duidelijke uitleg gekregen over wat er aan de wagen gebeurd was.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/2/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/2/2025
1
First of all, the delivery of the car was made later than the promised date. And secondly, in delivery day (with appointment) normally there should have been a small ceremony like uncovering the cloth from the car, but no. After that when i asked the reason, the answer was really shocking, it was forgotten and there was no excuse. Additionally nothing was ready. Even the rear plate was placed at this moment. Also, the the tires were not clean. And the delivery guy was reluctant and bored. Lastly, the promised key holders were not delivered at this day. We came there as a whole family, with my kids and my wife, it was really disappointing moment for us.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/2/2025
5
Alles is zeer goed verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/2/2025
5
snel duidelijk en hulpvaardig
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/2/2025
4
Goed en vlot. Extra bonus voor flexibiliteit om extra storing na te kijken. Zeker niet overal evident
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Kon snel terecht door afspraak via leasemaatschappij. Prettige ontvangst. Goede vervangwageb. Duidelijke communicatie. Onmiddellijk een telefoontje toen de wagen klaar was. De wagen daarnaast ook nog eens mooi gewassen. Top!!!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Snelle, degelijke en correcte service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
23/2/2025
4
zeer goed, zeer groot verschil met de onvriendelijke mannen vroeger. Ben blij dat er nu een nieuw team is om de klanten te ontvangen!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/2/2025
1
Ronduit onproffesioneel waarbij klant onvolledig en zelfs incorrect geinformeerd wordt over eigenschappen en functionaliteit van wagen. Klant dient achteraf zelf vast te stellen dat afgesproken opties niet of enkel aanwezig zijn als bijkomende te-betalen services. Afhandeling van verkoopsprocess neigt zelfs naar bedriegerij. Momenteel wordt bekeken met mijn verzekering voor dossier aanmaak voor gerechtelijke procedure.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/2/2025
5
Zeer fijne service, communicatie & ondersteuning in het ganse proces
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/2/2025
5
We zijn bevooroordeeld naar xxx gekomen, nadat we enkele jaren geleden een negatieve ervaring hadden meegemaakt. Maar door de vriendelijke en professionele aanpak van de huidige mensen waar we nu mee in contact gekomen zijn, moeten we onze mening helemaal herzien. Dikke duim.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/2/2025
5
Tres content de vos employés et du service proposé
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
19/2/2025
4
Super service van de medewerker . Ik moest redelijk lang wachten op mijn stockwagen maar ik kreeg een inloopwagen ter beschikking dus dat was een prima oplossing! Moesten mijn winterbanden al gemonteerd zijn bij afhaling dan had ik 5 sterren gegeven.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
17/2/2025
5
De service gebeurd steeds op een correcte wijze met duidelijke uitleg. niets wijzigen is de boodschap
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens