27/11/2023
5
It went very smoothly. The car unveiling and introduction was an excellent experience, which gave a personalized feeling.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/11/2023
5
Professioneel, zeer vriendelijk en behulpzaam
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/11/2023
1
Niet echt tevreden. Ik had een onderhoud ingeplant en wissel van de banden. Toen ik mijn wagen ging ophalen hadden ze gezien dat mijn winterbanden versleten waren en hadden ze akkoord nodig van xxx. maw, ik moet opnieuw langs gaan. Dit had moeten opgemerkt worden voor het stockeren van de banden. Ik ging op de hoogte gehouden worden, wanneer er akkoord was van xxx. 3 weken later nog steeds niets gehoord. Zelf 2 x proberen bellen en 10 minuten op wachtmuziek, maar niemand nam de telefoon op (tijdens kantooruren). Email gestuurd naar adres dat ik op jullie website vond met de vraag om mij te contacteren. Niets van gehoord. Daarna nogmaals terug gebeld en eindelijk iemand aan de lijn, die dan doodleuk vertelde dat goedkeuring van xxx niet echt nodig was.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/11/2023
5
Meer dan correct steeds netjes teruggebeld en geinformeerd.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/11/2023
5
Top service. Ik werd meteen geholpen door de Mercedes expert bij het inleveren van mijn oude leaseplan wagen. De levering van de nieuwe wagen verliep vlekkeloos: alles werd heel uitgebreid uitgelegd ivm de functies van de wagen. Op al mijn bijkomende vragen kon de Mercedes expert een duidelijk antwoord geven.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/11/2023
5
Accueil professionnel et convivial
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/11/2023
3
Er was een vertraging van 20 minuten, zonder verklaring, ik ben zelf moeten gaan informeren.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
prima opgevangen, prima uitleg gekregen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
zeer goede uitleg bij het afhalen van de wagen Mercedes Me installation: oude wagen verwijderen, nieuwe er in verliep heel vlot.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
zeer aangenaam onthaal en goed geholpen geweest
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
Heel vriendelijk en goed service
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/11/2023
5
vriendelijk ontvangst door werknemers die een klantgerichte houding hebben
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/11/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/11/2023
1
Afspraak niet bevestigt veel moeten wachten Veel te duur voor service dat je krijgt !!!!!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/11/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
5
ik ben correct en snel geholpen, zonder afspraak, waarvoor dank.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
4
Niet altijd telefonis k bereikbaar. Gebruik draadloze apparaaten ipv vaste. Snelle herstelling volgens roaming kosten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
5
- een zeer fijne communicatie, zowel via telefoon als in persoon - tijd maken om alle documenten en order nog eens na te kijken - een mooi verrassingsmoment om de auto 'uit te pakken' en te ontdekken, geeft net dat meer cachet aan je wagen in ontvangst nemen! - een uitgebreide, rustige en duidelijke uitleg over de ins en outs van de wagen, boordcomputer, app, ... zeer geapreciëerd en denk vaak terug aan tips die toen gegeven zijn in het dagelijkse gebruik met de wagen!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/11/2023
5
Heel vriendelijk onthaal, gedetailleerde en professionele uitleg ivm de wagen. Super tevreden.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
11/11/2023
5
Reçu avec courtoisie et le sourire. Service effectué avec professionnalisme.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/11/2023
3
wij zijn bang als ze zeggen dat we moeten wachten op een stuk. 8 maanden wachten, nog niet in orde
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
5
Personel compétant qui malgré la région à fait l'effort de parler en français. Voiture bien préparée et xxx a pris le temps de tout expliquer avant le départ. Petits cadeaux fournis avec la voiture!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/11/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
1
Ik wacht al maanden op een reactie over het feit dat de betaalde optie 'nummerplaatherkenning' niet werkt.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/11/2023
4
goede service maar soms lang wachten voor er een oplossing komt
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/11/2023
1
Omdat ons bedrijf een overeenkomst heeft met deze garage, en ik een Mercedes liefhebber ben, zijn zij 100% zeker dat ze zullen verkopen, dit zorgt ervoor dat er niet echt een verkoopsgesprek is en dat de wagen niet 100% uitgelegd wordt. Deze uitleg heb ik wel gekregen bij een andere garage ...
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/11/2023
3
Ik vond de aankoop en vooral de aflevering van het voertuig zeer onpersoonlijk.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/11/2023
3
Weet ik niet meer, is te lang geleden.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/11/2023
5
Ondanks een administratieve fout met mijn afspraak werd ik zeer vriendelijk en snel geholpen. Top service !
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Zeer positief ! 100% tevreden .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Vriendelijk onthaal en goede service.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
1
Niet bereikbaar via telefoon: heel frusterend. Alle mogelijke selecties geprobeerd. Van xxx naar xxx gereden en nog steeds niemand die de telefoon opnam. Nieuwe Mercedes xxx afgehaald en 2 dagen later kreeg ik foutmelding: koelvloeistof bijvullen. Bestelling nieuwe dop voor koelvloeistof. Terug auto binnenbrengen. Herstelling gebeurd. Dag nadien opnieuw foutmelding koelvloeistof bijvullen. Dan naar Mercedes xxx gegaan en die hebben me verteld dat er een verkeerde dop geplaatst was. Met splinternieuwe auto. Niet te geloven!!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/10/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/10/2023
5
Très bonne expérience, même si le délai de livraison était long. La concession ma tenu au courant des différents délais de livraison.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/10/2023
5
Très bon garage comparé à ceux de la région xxx...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/10/2023
1
Geen fijne ervaring. Mijn wagen staat reeds voor de 3e maal in de garage voor herstelling.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/10/2023
3
Onderhoud te duur 60000 km totaal aan onderhoud ongeveer xxx euro enkel aan onderhoud
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/10/2023
5
Goed...zonder meer geen enkele opmerking te maken. Alles verliep zoals gepland.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/10/2023
2
De wachttijd en het verwerken van je gegevens
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/10/2023
5
xxx qui s'occupe de mon dossier pour xxx, a toujours répondu à mes demandes d'information et il m'a toujours bien accueilli lors de mes visites au garage. Les contacts téléphoniques que j'ai pu avoir avec les autres membres du personnel étaient efficaces. C'est déjà ma xxx voiture livrée à xxx. C'est une indication de mon niveau de satisfaction.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/10/2023
5
vriendelijk, correct en deskundig
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
17/10/2023
5
Aangenaam ontvangst aan de xxx. Vriendelijk verwezen naar de xxx. Positieve ervaring aan de xxx. Goede facilitaties om op een comfortabele manier ter plaatse verder te werken in de business corner in het midden van de showroom.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/10/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/10/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/10/2023
2
I had been informed upfront that the colour I chose 1 year before was no longer available. I fortunately was contacted to choose another colour before the car was made, but the interior had been selected to match the car colour. The 1st person who welcomed me at the xxx was exceptionally friendly (I send him all my gratitude). However, the person who presented me the car was rather jaded and detached. I did not feel like it was a big event to get a new car (especially when it was the 1st time I get a brand new car).
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
11/10/2023
4
Men heeft me moeten terugbellen, de persoon die opnam kon mijn gegevens niet ophalen. Ondanks afspraak wist men niet dat ik op de auto zou wachten. (Alles supervriendelijk opgelost)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/10/2023
5
zoals het hoort voor alle garages, en zeker bij Mercedes
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/10/2023
3
Alles is ok, alleen wagen was niet klaar om 17:00 u bij gewoon onderhoud op 30.000 km, was om 8:30 u in de garage, gevraagd tegen 16:00 klaar te zijn. Om 17:00 opgehaald maar nog 20 min moeten wachten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/10/2023
1
Vriendelijke mensen maar stel me serieus vragen bij het onderhoud dat zogezegd uitgevoerd werd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/10/2023
2
Bij afspraak maken moest ik een klantenfiche invullen met mijn gegevens + chassisnummer wagen. Het is een leasing wagen, dus zou ik denken: vraag die gegevens op bij leasing maatschappij. Inchecken wagen voor onderhoud bijzonder inefficiënt met lange wachttijden. Krijg daarna mijn wagen terug, overlopen wat er is uitgevoerd, oa bandenspanning. Rij naar huis. Volgende dag merk ik dat er een kras op een spiegel zit. Na vertrek, krijg ik kort daarna melding bandenspanning op display en knal met mijn wagen zowat tegen elke verkeersdrempel met onderkant. Zaterdag naar garage, aan Total was de banddruk installatie defect. Ga binnen in garage en medewerkers alles behalve gemotiveerd om te helpen. Vinden uiteindelijk toch een middeleeuws toestel maar... geen druk. Wat een miserabele ervaring voor een premium merk!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
5
heel fijne en professionele benadering op alle vlakken
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
6/10/2023
5
Perfect, onthaal door xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
6/10/2023
1
Slechte ontvangst en neerkijken op de mensen. En vooral noet verder geholpen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
1
Er was een onderdeel van mijn Mercedes kapot en ze hebben gewacht om die onderdeel te maken nadat mijn onderhoudscontract gedaan was, wat eigenlijk moest gebeuren ervoor. En nu factureren jullie dat naar mij terwijl ik xxx jaar betaalde voor een onderhoudscontract wat niet door de beugel kan!!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
4
Niet zo goed, moet terug komen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
1
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/10/2023
4
Ik was enkel betrokken bij ontvangst van de auto. Vriendelijk onthaal en goede uitleg van de wagen gekregen. Positief.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/9/2023
5
Vriendelijk onthaald, gepaste voorzieningen om te kunnen werken tijdens het wachten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/9/2023
5
Exceptionnel, personnel très attentionné et réactif.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/9/2023
4
goede verkoopscyclus. wel wat kleine issues in eerste gebruik.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/9/2023
2
Stroeve en laattijdige communicatie. Telefonisch moeilijk om iemand te contacteren bij xxx (leasing) Ook bij mail communicatie duurde het some weken voor er een antwoord kwam. Mijn wagen was reeds geleverd op xxx maar niemand die mij of de leasing contacteerde. Pas na zelf ettelijke keren te bellen/mailen kwam xxx tot de constatatie dat mijn wagen er al stond. Dus mijn wagen pas eind xxx in bezit gekregen, niet echt professioneel.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/9/2023
4
Vriendelijk onthaal mooie wachtruimte
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/9/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/9/2023
1
Er werd een auto geleverd die niet overeenkwam met de bestelde wagen. Onder het excuus dat de bestelde configuratie niet meer gemaakt wordt werd dit probleem niet erkend als fout. Ik noch de leasing nog xxx werden hiervan op de hoogte gebracht. Na een gesprek van ong.2u waar er telkens werd gezegd dat de fout niet bij de garage lag werd er toch een overeenkomst gevonden. Die half tegemoet kwam. De oplossing is op zich goed gedaan maar het feit dat er moet gediscussieerd worden over het wel of niet maken van een fout kan NIET. Bovendien begrijp ik niet dat wagens kunnen besteld worden met bepaalde configuraties maar dat deze dan plots niet meer gemaakt worden. Als het mijn privé wagen was geweest had ik hem laten staan. Maar dat is de sterkte de dag van vandaag. Auto's kunnen niet geleverd worden dus gaan jullie ervan uit dat éénder wat jullie leveren de klant het wel zal aanvaarden.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/9/2023
5
vriendelijke ontvangst en vlotte, uitgebreide uitleg over de nieuwe wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
23/9/2023
4
Goede en snelle service maar te weinig parkeerplaatsen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/9/2023
3
Onthaal was o.k.De wagen was klaar op het afgesproken tijdstip.Het enige duidelijke minpunt was de overdreven prijs. Een B9 nazicht voor xxx was xxx euro als ik mij niet vergis!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/9/2023
2
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
4
I really liked the time the representative took with me to explain all the features of the car, I would only suggest him to have a little more enthusiasm, I must emphasize that he had a very good attitude, but a little more energy would give him the perfect touch. In general the experience was really nice.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/9/2023
5
Goede ontvangst en uitleg ivm de werking van de wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/9/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
5
Top quality service. Zeer klantvriendelijk. Goede opvolging. Super ervaring dus.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
19/9/2023
1
Auto is al 3 keer binnen gebracht voor band dat lucht verliest. Dit is ook bij elk onderhoud vermeld om na te kijken. Laatste keer waren er nieuwe ventielen besteld. Bij ophalen wagen blijkt dat deze niet eens geplaatst zijn. Band gewoon opgepompt en niets aan het probleem verholpen. Een slechtere service als deze bestaat niet.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/9/2023
2
Ik werd helaas niet opgebeld om mijn wagen terug te komen ophalen (terwijl ik mijn gsmnummer had doorgegeven). Toen ik toevallig even belde om te vragen hoelang het nog zou duren lieten ze me plots weten dat de wagen allang klaar stond en dat ze binnen 10 minuten gingen sluiten.... Ik heb mezelf zeer had moesten haasten om er op tijd te geraken zodat ik niet zonder wagen kwam te zitten op een vrijdagavond.... Heel jammer dit.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/9/2023
2
Ik heb iets laten uitvoeren aan mijn wagen waarvoor ik eerder al een offerte kreeg. Maar telkens ik daarover contact had, moest ik de hele uitleg opnieuw doen. Noteren jullie dan niets in klantendossier? Bij de offerte stond een max bedrag maar dat het hoogstwaarschijnlijk minder zou zijn. Bij afhalen van de wagen bleek het het max bedrag. Zonder veel uitleg. Daar voelde ik mij wel bedot. Bovendien was de factuur meteen te betalen, ter plaatse. In het verleden mocht ik evengoed overschrijven van thuis uit. Als jarenlange Mercedes rijder en trouwe klant in xxx, voelde ik mij niet meer bediend zoals in het verleden wel gebeurde. Service is er op achteruit gegaan (met uitzondering van mijn commercieel contact voor bestelling fleet wagen, die blijft top).
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/9/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/9/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/9/2023
2
Ik heb in augustus gevraagd om na te kijken wat het probleem is met het lampje van de koelvloeistof dat constant brandt. Daar werd in februari al eens naar gekeken en niets aan gedaan. Bij het uitchecken gaf men mij een bestek van +xxx euro voor de herstelling van iets wat ikzelf onmogelijk stuk kan gemaakt hebben. Men ging mij de volgende dag terugbellen met het nieuws dat het al dan niet onder garantie kon gemaakt worden. Zo ver ik weet ben ik niet gebeld geweest. Verder heb ik gevraagd om de klep van de benzine tank te herstellen. Werd wel of niet gedaan? In elk geval gaat de tank nog steeds niet open en sta ik steeds onder druk bij een tankstation omdat ik met mijn tankkaart moet zitten prutsen. Dit is écht niet de kwaliteit en service die ik van Mercedes heb verwacht!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/9/2023
3
Het liep niet altijd vlot
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
11/9/2023
5
Good employees, competent personnel and clear communication, timely services. Positive customer experience.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/9/2023
5
Bij een grondig nazicht voor verkoop van de wagen heeft men de eerste tekenen van een gebrek vast gesteld. Meteen heeft men het nodige vervangstuk besteld dat gratis zal geplaatst worden. Wat me bijzonder bevalt is de cliëntgerichte en proactieve aanpak.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/9/2023
2
Weinig klantvriendelijk bij oplevering van de wagen, uw medewerker is vol lof over zijn kennis en kunde maar ik moest zelf vragen naar de werken van verschillende systemen. ik had het gevoel dat hij de oplevering liever snel dan kwalitatief deed.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
11/9/2023
1
Een afspraak was telefonisch gemaakt om mijn auto binnen te brengen, zowel voor het herstellen van de velg als voor het jaarlijks onderhoud. Toen ik mijn auto op xxx binnenbracht, werden er geen verdere vragen gesteld. Echter, een week later, op xxx, kreeg ik een telefoontje met de vraag of de velg hersteld moest worden. Ik was erg verrast, maar ik stemde ermee in. De eerste beschikbare mogelijkheid om de velg naar de onderaannemer te sturen was op xxx, zo werd mij verteld. Op xxx kreeg ik echter opnieuw een telefoontje met de mededeling dat de onderaannemer niet beschikbaar was voor die periode. Als gevolg daarvan kon de eerste reparatie pas plaatsvinden op xxx. Uiteindelijk was mijn auto klaar op xxx. Tijdens dit hele voorval moest ik aandringen om een vervangende auto te krijgen, die uiteindelijk wel werd geleverd. Als klant die normaal gesproken rijdt in een xxx, was het teleurstellend dat de enige beschikbare vervangende auto een xxx was, en deze was zowel van buiten als van binnen erg vies. Bovendien was er zelfs geen velg aanwezig om een xxx te depanneren voor het herstellen van de velg. Dit was onbegrijpelijk.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/9/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/9/2023
5
Telefonisch zeer moeilijk bereikbaar !!!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/9/2023
5
Vriendelijke, correcte ontvangst en zeer goede technische uitleg. TOP!!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/9/2023
2
Afspraakmoment zou 20min duren volgens agendaplanner, maar duurt in werkelijkheid 2h 20min en dit om vloeistoffen bij te vullen. Enige opmerking/defect die gemaakt en genoteerd werd bij inleveren is niet behandeld en werd pas na aandringen opgelost. Bedenkelijk.... In wacht/bureau ruimte zelfs geen koffie tijdens lange wachttijd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/9/2023
5
Alles in orde, een probleem door mij vermeld nagekeken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/9/2023
5
Persoonlijke behandeling. Correct en service exact zoals afgesproken. Kan niet beter! Geen problemen met de wagen nadien.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/9/2023
1
Ondanks een tijdige afspraak voor plaatsing zomerbanden, waren de banden niet aanwezig. Wat normaal gezien een uur in beslag moest nemen, heeft meer dan 3 uur geduurd. Onbegrijpelijk...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/8/2023
1
Wij hebben een klacht neergelegd bij Marcedes mbt de interventie van xxx. Men heeft mij onterecht xxx,- € doen betalen welke nog steeds niet terugbetaald is. De Service van Mercedes Service was ZEER SLECHT. Ik ben ZEER ontgoocheld in de manier waarop mijn klacht NIET behandeld werd.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/8/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/8/2023
2
Afspraak gemaakt via de app werd door jullie geannuleerd. Nadien was het quasi onmogelijk om telefonisch iemand te bereiken. Meedere pogingen en lang wachten om dan nog bij verkeerde dienst terecht te komen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/8/2023
4
Telefonisch heel moeilijk bereikbaar
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
1
Very bad, i ordered a car with 7 seats and after 20 months waiting came with 5. They offered me vouchers as compensation per value of xxx€. Is this a joke?
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/8/2023
5
Steeds super tevreden over jullie, dank ervoor
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
4
Het vertrouwde Mercedes Center te xxx is verzelfstandigd. Blijkbaar nieuwe huisregels ivm vervangwagens. Tegen alle afspraken in, gemaakt bij de aankoop van mijn nieuwe Mercedes, dient er nu fors betaald worden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
5
Vriendelijke mensen,zeer aangenaam,gezellig,prima service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
4
Goed, maar niet uitstekend
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
1
Telefoon bleef onbeantwoord. Nieuwe velg besteld enkele maanden geleden. Niets meer van gehoord. Drieste communicatie.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/8/2023
2
Jammer dat telkens terug dezelfde sensor stuk gaat. Voor het laatst vervangen op xxx en nu reeds terug dezelfde motormelding.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/8/2023
2
Helaas heb ik geen positieve ervaring met de xxx. Aan de telefoon is het personeel niet vriendelijk & zoekt niet mee naar een oplossing. De frustraties van de werking kwamen heel duidelijk over door de telefoon, maar dit zou ik als klant niet moeten ervaren. Als je vraagt om de afspraak te bevestigen via mail omdat je in de wagen zit, krijg je als antwoord dat dit niet mogelijk is en ik het dan maar moet onthouden. Bij het afhalen van de wagen vertrok ik bijna zonder de nummerplaten. Bij m'n eerste wagen is er een wagen geleverd waar ik niet om gevraagd had, ook hier werd heel luchtig over gedaan. Er werd niet gecommuniceerd over de aanpassingen en het duurde heel lang, op mijn aandringen, vooraleer er een alternatief werd voorgesteld.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
19/8/2023
5
de laatste service beurt van mijn wagen ging gepaard met een panne (wagen startte niet met ingedrukt ontkoppelingspedaal). Aanvankelijk was ik wat teleurgesteld in de aanpak maar achteraf beschouwd, besefte ik dat de mensen van Mercedes xxx echt hun best hebben gedaan om het euvel zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Daar ben ik zeer dankbaar voor en daarom ook de 5 sterren *****
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/8/2023
5
Vriendelijk, goeie service, duidelijke afspraken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
17/8/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
17/8/2023
4
goede en vriendelijke service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
17/8/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/8/2023
1
Zeer ontevreden. De levering verliep vlot. Daarna was het een nachtmerrie. Nog geen dag verder, na nog geen xxx km, moest de wagen reeds naar de garage met batterij problemen ( oververhitting). We vinden niets werd me gezegd. Nog xxx km verder hetzelfde probleem, ditmaal met de waarschuwing van brandgevaar. Dus terug naar de garage. Sedert dan staat hij er nu reeds 5 weken. Nooit kreeg ik een telefoon of bericht over de stand van de herstelling. Twaalf dagen geleden heb ik een klacht ingediend bij Mercedes. Tot dusver geen reactie.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/8/2023
4
Attentive. Listened well to the description of the problem. Professional service.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/8/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/8/2023
4
Prima service, prima ontvangst.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
13/8/2023
4
Goede ontvangst. Vroegen of ze ruitenwissers mochten vervangen..dit is correct zoals het moet. Wachttijd was beperkt en auto zelf gewassen afgeleverd .Waarvoor dank .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
4
Zeer beleefd en professioneel, goede begeleiding van de aankoop Er is wat ruimte voor verbetering op het vlak van communicatie en snelheid van reactie op mails Het was ook erg lastig dat een voorschotfactuur betaald was en niet kon teruggevonden worden in het systeem, kan echt niet.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
11/8/2023
5
Vriendelijke bediening gekoppeld aan het profetionalisme.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
1
Mijn nieuwe elektrische wagen stond reeds na 1 dag met batterij problemen in de garage. Men vond niets. Paar dagen later zelfde probleem. Sindsdien staat hij er reeds meer dan een maand. Nooit heb ik een telefoon gekregen met het verloop van de herstelling, wanneer hij hersteld zou zijn (wat nochtans beloofd werd). Dus ik ben zeer ontevreden van de communicatie en service.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
2
Teleurgesteld bij de ontvangstname van de wagen. Wauw gevoel was er niet echt door de staat van de auto: niet volledig proper en lak schade
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
11/8/2023
5
Malgré mon handicap pour parler le néerlandais, je recois toujours le support de votre personnel
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
5
prima service, onmiddellijke actie (had geen afspraak). Probleem opgelost
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
1
1 uur en 15 minuten moeten wachten vooraleer ik kon vertrekken met de reserve wagen!!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/8/2023
4
Deze keer was de service correct, tijden werden gerespecteerd en de medewerker was zeer vriendelijk. Dit alles was de vorige twee keren niet het geval.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/8/2023
4
Spijtig dat men mij niet op voorhand verwittigde dat een bezoek aan de xxx niet meer mogelijk was....Voor het overige was mijn bezoek ok en de geleverde service ook.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/8/2023
4
zeer vriendelijk ontvangen en snelle service. Koffie is niet te drinken en ondermaats voor een brand als Mercedes.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/8/2023
5
Excellent service, thank you.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/8/2023
5
vriendelijk en professioneel ontvangst en snelle service.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/7/2023
5
Professional welcoming, I receive right answers to my questions.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/7/2023
4
Over het algemeen ben ik tevreden Gezien de huidige omstandigheden zou er wel meer in detail mogen overlopen worden dat alle opties die besteld waren weldegelijk op de wagen staan.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/7/2023
2
We hadden lekke band. Deze werd slecht hersteld. Toen we teruggingen om dit te melden was diegene die ons te woord stond, grof en arrogant. Een collega van hem is ingesprongen. We hebben zelf naar een oplossing gezocht.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/7/2023
3
Ruim op tijd afspraak gemaakt voor onderhoud, toch blijkbaar een filter niet in stock?? Resultaat : 1 dag extra wagen moeten missen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/7/2023
1
Type gevuld olie was niet bestemd voor mijn wagen. Met behulp van mijn persoonlijke kennis hier achter gekomen, in deze digitale tijden weet uw service nog altijd niet welke olie in mijn wagen dient gevuld moeten worden. Ik ga er vanuit dat de procedure niet 100% nageleefd is. Terug auto binnen gebracht, kosten en tijdverlies geleden omwille uw nalatigheid.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/7/2023
5
Positief. Goede ontvangst en oplossing van probleem
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/7/2023
1
Nieuwe wagen in xxx geproduceerd, na 6 maand op een parking,met onherstelbare schade aan de lak over heel de wagen, geleverd. Dus niet echt.....
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/7/2023
5
vlotte planning, vriendelijk onthaal. het probleempje van het niet-opladen van de telefoon (akkoord, luxe-probleem) werd opgelost.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/7/2023
3
Langere wachttijd dan afgesproken, bij vragen hieromtrent, kwam er geen antwoord of soms geen reactie op mail
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/7/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/7/2023
5
Alles ging vlot en duidelijk.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/7/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/7/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/7/2023
4
Kordate oplossing problemen , telefonische bereikbaarheid slecht
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/7/2023
2
Het is moeilijk om een goede beoordeling te geven als je meer dan een jaar moet wachten op de levering van een nieuwe wagen. Ondertussen is het nieuwe model er en rijd ik nu met een verouderd model. Ik werd niet op de hoogte gehouden van de uitgestelde leveringstermijn tenzij ik daar herhaaldelijk ging achter vragen. Uiteindelijk bleek de wagen geproduceerd te zijn half xxx en levering kon pas begin xxx. Meer dan 3 maanden voor transport ?!!!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/7/2023
3
Beperkte kennis van de wagen. Bv er kon niet geantwoord worden of de xxx 2 motoren had of 1. Voorts werd gesteld dat er in xxx 2022 prijsverhoging zou komen en dat ik snel moest bestellen... niets van aan. Pure verkooptruc. Tenslotte, op bijkomende vragen kwam geen antwoord: vraag tot nabestelling dashcam --> geen antwoord, vraag naar voorschotfactuur --> geen antwoord. Ik denk bij elk ander merk minstens hetzelfde service level te krijgen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
7/7/2023
4
Goede support bij verkoop en aflevering. Communicatie en opvolging van lever datum kon beter. Heb steeds zelf moeten informeren en dan wel afdoende antwoord gekregen. Maar communicatie zou pro actief kunnen zijn.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
7/7/2023
2
Voor een klein onderhoud meer dan een maand moeten wachten voor een afspraak en dan is de wagen nog niet klaar als ik hem om 17 uur kom halen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/7/2023
4
Vooraf info geven aan de klant , ivm welke onderdelen allemaal gecontroleerd worden, en waarom ze eventueel vervangen dienen te worden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/6/2023
5
Bij xxx was de service, ook voor de overname, altijd al goed. Met medewerking van de medewerkers als er een probleem was. Bij ons laatste probleem (onze xxx laadkabel defect terwijl we in Frankrijk waren) was de internationale Mercedes service absoluut ondermaats tot zelfs onbestaande. Het probleem werd door xxx opgelost door een vervangkabel te leveren (evenwel een andere kabel dan de originale) bij onze terugkomst.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/6/2023
3
commercieel contact: erg goed probleem ligt in het traag of gewoonweg niet reageren op vragen (levertermijn, defect bij oplevering)
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/6/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/6/2023
2
3 uur moeten wachten voor een klein onderhoud
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/6/2023
1
Zat. xxx: Mercedes xxx valt in pan en wordt afgevoerd naar xxx. Ma. xxx: ik neem tel. contact op met xxx... Diagnose: defecte waterpomp en beschadigde riem ... Wachten op vervangonderdelen + veel zieken + veel werk, dus: misschien is de wagen klaar op Vrij. xxx (maar dat is twijfelachtig - het zal waarschijnlijk pas Di.xxx worden aangezien xxx een feestdag is) ... Dus stel ik voor (aangezien er REEDS WEKEN VAN TEVOREN een afspraak op de planning staat voor een GROOT ONDERHOUD op xxx) dat die GANSE WEEK van xxx t.e.m. xxx, niet alleen de reparatie van de panne wordt uitgevoerd, maar tevens wordt gezorgd voor een HEEL UITGEBREID GROOT ONDERHOUD (de wagen heeft ongeveer 218.000km en tijdens zo'n onderhoud duikt er wel steeds iets op), zodat de wagen op xxx kan afgehaald worden in TOP CONDITIE, al kost het geld. ALLES nakijken is de boodschap en NIET TWIJFELEN maar VERVANGEN !!! ... Tot mijn grote ergenis en frustratie kon er bovendien GEEN VERVANGWAGEN aangeboden worden !!! ... Volgens xxx lag de fout van dit laatste bij Mercedes Depannage in xxx... DUS: heb ik contact met die mensen opgenomen en zij ontkenden met kracht deze leugenachtige beweringen. Zij stelden mij voor om samen met hen een klacht te formuleren bij de officiële instanties van Mercedes-Benz. xxx omstreeks 16:30: Ik haal de wagen op en vraag naar een gedetailleerde uitleg van de werken ... WAT BLIJKT ?: er werd GEEN GROOT ONDERHOUD uitgevoerd want men was één en ander vergeten in te plannen !!! ... Blijkbaar was de wagen al klaar op Vrij. xxx, maar men had ons trachten te bereiken op een al jaren ongebruikt telefoonnr., zonder naamvermelding en zonder boodschap in te spreken !!! ... Ik was ontzettend boos ... dergelijke ondermaatse service, Mercedes onwaardig, had ik nog nooit ervaren in xxx!!! ... Bovendien moest het voertuig ook klaar zijn voor zijn jaarlijkse techn. controle !!! ... xxx beloofde mij dan om (mits het voertuig te houden tot eind van die week) het GROOT ONDERHOUD toch uit te voeren EN het voertuig (op hun kosten) te presenteren op de Techn. Controle. Vrijd.xxx willen we de wagen ophalen, maar er zijn nog problemen met vervangstukken ... de wagen is NIET KLAAR ... we krijgen eindelijk een GRATIS vervangwagen tot en met xxx. Ma. xxx: we kunnen eindelijk de wagen afhalen op het einde van de dag. Een LANG verhaal ... een AANEENSCHAKELING van SLECHTE AFSPRAKEN, GEKLUNGEL en MERCEDES AFBRAAK !!! En bovendien met een klant (fervent Mercedes aanhanger) die met een EINDE VERHAAL aan 't rijden is en dat ook al eerder heeft laten weten aan de verkoopsafdeling !!!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/6/2023
5
Netjes snel onderhoud terwijl ik rustig kon werken in de voorziene ruimte.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/6/2023
2
Auto binnengebracht voor onderhoud. Vervangwagens zijn vuil, vooral de binnenkant (vlekken op het interieur voor en achterbank, assen op de grond, gaten id zetelbekleding van sigaretten). Heb er 2 voorgesteld gekregen, behalve degene die oorspronkelijk gereserveerd was toen ik mijn afspraak maakte. Miscommunicatie met de leasemaatschappij, waardoor onderhoud niet mocht gebeuren. Uiteindelijk dan toch gebeurd, maar een maand later moest ik terug voor reset van boordcomputer. Bovendien recent 2x in panne gestaan door iets wat in het verleden al kunnen/moeten verholpen worden gezien er een terugroepactie vanuit Mercedes voor was. Vroeger altijd tevreden geweest, maar de laatste tijd boeten jullie serieus in op service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
Super goede service. medewerker xxxheeft fantastisch meegezocht naar oplossing. Ben uiterst tevreden met mijn nieuwe wagen!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
23/6/2023
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
klantvriendelijk, begripvol en oplossing op maat
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
3
Er is geen informatie welk onderhoud er nodig op welk moment, en wat de inhoud en duur ervan is. Het duurt meestal uren dus wachten is niet direct een optie.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
3
ok Ik wacht reeds meer dan een jaar op een oplaadkabel voor een normaal stopcontact. Mijn collega's hebben dit wel gekregen. Ik ga nu voor de derde keer op vakantie zonder deze kabel. Dit is echt belachelijk. Kan ik zo snel mogelijk (voor xxx) deze kabel krijgen, of hem zelf kopen en bij jullie in rekening brengen ? xxx...levering in 24h.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/6/2023
1
Besteld begin xxx 2021. vermoedelijke levering zou dan plaatsvinden op xxx 2022. uiteindelijk geleverd op xxx 2023. Dat de productie door omsteandigheden langer heeft geduurd dan normaal kan ik begrijpen. Wat ik niet begrijp is dat er 0 communicatie is geweest van Mercedes zelf. Geen updates tenzij je er zelf voor mailde of belde. Het is zelfs zo dat ik op de duur geen antwoord meer kreeg van de medewerker op mail. Ook na verschillende reminders! Als ik dan belde werd ik sneller geholpen door de hun dan door de medewerker. Ik heb dit allemaal ook aangehaald bij het ophalen van de wagen. Er werd toen ook gevraagd of ze me telefonisch mochten contacteren voor verdere vragen. Daar heb ik ook niets meer van gehoord. Ook de communicatie ivm ontbrekende opties was ondermaats. Aan de telefoon werd me bevestigd dat de auto volledig was. Toen ik zelf door de lijst van opties ging merkte ik dat er toch opties ontbraken. Ik vroeg toen of het mogelijk was om een andere optie te selecteren die ongeveer dezelfde waarde had (android auto, achteraf te activeren). Na 2 weken kreeg ik uiteindelijk door dat dit niet mogelijk was omdat de auto al was gemaakt. Ik vind dit zeer vreemd omdat deze optie ook achteraf te activeren is.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/6/2023
5
De ervaring begon eigenlijk negatief. Door onverwachte lokale verkeersproblemen was de receptie niet op tijd open, en door een fout in het doorgeven van mijn nummerplaat waren ook mijn wielen niet geleverd (het ging om een wissel winter-zomer wielen). Ondanks dit, kreeg ik van de medewerker(xxx) toch verschillende alternatieve opties aangeboden, en heeft hij er alles aan gedaan om alsnog een oplossing te vinden in de kortst mogelijke tijd. Er kan altijd eens iets misgaan, maar het is dan de mens achter de service die het verschil maakt. Bedankt!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/6/2023
4
Vriendelijk maar koele communicatie
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/6/2023
1
De herstellingen die gebeuren ivm de onderkant van de wagen worden gemaakt met spanbandjes, waardoor de bodemplaat na enkele dzgen alweer los hangt
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/6/2023
5
Het afhalen van de wagen was zeer goed voorbereid. Zeer vriendelijk onthaal en gedetailleerde uitleg.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/6/2023
4
zakelijk en professioneel - zoals het moet zijn
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/6/2023
2
De communicatie alvorens de afhaling was er niet en werd boertig afgekets. Op de dag van de afhaling blijkbaar nog miscommunicatie over het tijdslot. De man die de afhaling verzorgde was uiterst professioneel en zorgt dat we toch nog 2 sterren geven
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
12/6/2023
1
Problemen met xxx sinds xxx 2022. Heel de winter zonder verwarming gereden Verkeerde diagnose gesteld waardoor xxx meermaals opnieuw in panne. + - 30 liter koelvloeistof moeten bij vullen tijdens problematiek en verschillende malen xxx aangeboden, afwachten levering onderdelen Nemen zelden of nooit telefoon op. Voertuig bijna 3 maanden kwijt voor herstelling Nog steeds aan het wachten op een overzicht van wat er nu eigenlijk aan mijn xxx vervangen is. Nog steeds aan het wachten op prijsofferte voor bijkomende garantie aanvraag Geen compensatie ontvangen... Klantvriendelijkheid top!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/6/2023
5
correcte en snelle service en diagnose
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/6/2023
1
Net na het afhalen van mijn nieuwe mercedes xxx bleek de display stuk. De man die in de garage werkte heeft me toen wel zeer goed geholpen en ervoor gezorgd dat ik een vervangwagen kreeg tot het display gerepareerd was. Enkele dagen na reparatie van de display bleek er een probeem te zijn met de koelstof. Ik ben toen naar xxx gereden, men zei toen dat ik een afspraak moest maken omdat men dat niet zomaar snel kon oplossen. We hadden afgesproken dat ik de wagen zou binnenbrengen en een vervangwagen zou krijgen. Bij aankomst op de dag van afspraak bleek geen vervangwagen te zijn gereserveerd. De medewerker vertelde me dat het maar gewoon een dop vervangen was . Ik kon daar echt niet op wachten en heb dan toch een vervangwagen gekregen. De vervangwagen was echt smerig zowel binnen als buiten. De dag zelf kreeg ik geen enkele melding van xxx dat mijn wagen klaar was. Ik heb dan uiteindelijk zelf gebeld, de wagen was klaar. Wat ik niet begrijp in dit hele voorval is dat het probleem met de koelvloeitsof blijkbaar een gekend probleem is. Waarom lost men dat dan niet op voor men de wagen aflevert?
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/6/2023
2
Er werd mij eerst gezegd dat het werk minder dan een half uur zou duren, wat misschien wel klopte. Maar ondanks dat ik een afspraak had gemaakt op een bepaald uur tijdens mijn werkuren, heeft het meer dan een half uur geduurd voordat ze aan mijn wagen begonnen te werken en was ik uiteindelijk er niet op voorzien van tijdens dat uur te kunnen werken. Ook had ik aan het onthaal gevraagd van ad-blue toe te voegen en toen de medewerker zelf mij de sleutel terug overhandigde en ik checkte of de ad-blue was toegevoegd, bleek dit niet het geval te zijn en stond het zelfs niet op de werkbon van de medewerker. Hij heeft het dan wel onmiddelijk gedaan. Veel respect voor de medewerker, het onthaal en klantencontact kan veel beter.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/6/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/6/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/6/2023
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens