10/4/2025
5
Perfect , sorry niets toe te voegen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Personnels amical et compétents
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/4/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Snel, efficiënt en klantvriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
1
Ik heb mijn wagen al meerdere malen binnengebracht voor hetzelfde probleem, nl. een lek in beide achterbanden. Dit probleem lijkt niet opgelost te geraken. Na drie keer is de rechterband nu wel goed hersteld, de linkerband lekt nog steeds en dien ik om de drie dagen bij op te pompen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Zeer goed, goede communicatie en goede voorbereiding
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/4/2025
5
snelle service, factuur conform uitgevoerde werken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/4/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
5/4/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Veel kortere wachttijd dan vorig jaar voor bandenwissel winter-zomer Activiteit in de werkplaats snel uitgevoerd Vriendelijkheid van de medewerkers
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Snel geholpen, makkelijk te vinden. Soms iets moeilijker om goed te kunnen parkeren, maar dit valt mee.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Betrof een gps update die in tijd uitloop. We kregen een vervangwagen daar de wagen tot de dag nadien moest blijven
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
2
Qua service, is alles goed gegaan. Maar qua facturatie niet. Al een geluk dat mijn man zelf bij Mercedes werkt en dit heeft nagekeken. Want er was 2x olie aangerekend. Na telefonisch contact gingen jullie het terugstorten. Maar we zijn nu 1,5 werk verder en nog niets terug ontvangen. Terwijl wij als klant wel eerst moeten betalen of we krijgen de auto niet mee.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Wij werden bij de aankoop van onze nieuwe wagen geholpen door xxx. Door het geheel proces heeft hij ons bijgestaan en professioneel geholpen. Wij zijn zeer tevreden over het verloop van de laatste transactie en zullen ons in de toekomst zeker tot jullie garage wenden. Mvg xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/4/2025
4
It was a great experience overall. Just that the issue with the door is still not fixed.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
3
Lang moeten wachten geen info gekregen over mogelijke wachttijd of het probleem. Probleem ook niet verholpen, nog steeds foutmelding en niet werkend lichtensysteem
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/4/2025
5
Al jaren een vriendelijke en efficiënte service . De werken worden binnen de tijd uitgevoerd en in geval van pech altijd hulpzaam .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Steeds een vriendelijk behulpzaam onthaal.... niks teveel.....voor mij steeds een aangename gebeurtenis met een koffietje bij de hand !
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
xxx de medewerker is heel vriendelijk en gedienstig. Zonder meer zeer goed. 5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/4/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Correct keurig en snel geholpen. Zoals je eigenlijk wenst als klant.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/3/2025
4
Goed onthaal en service , perfect op de afgesproken tijd
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
5
Twijfelde tussen 4 of 5. Enkele mankementjes bij het ophalen van nieuwe auto. Deze worden goed opgelost. Daarom 5.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/3/2025
4
Goede service, snel hersteld, maar relatief duur. xxx€ om de batterij onder de motorkap te vervangen was wel even slikken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
2
Als je er 2 maal naar vraagt wil ik mijn ervaring delen. Eerste afspraak (klein onderhoud) bij xxx. De dag voor ik een afspraak heb bij autocontrole (Gemeld bij het maken van de afspraak). Auto afgekeurd, nummerplaat verlichting (2 stuks) werken niet. Direct terug gekomen om de lampen te bestellen, er was maar 1 op voorraad. Tweede komt de dag later binnen. De lamp direct vervangen zonder resultaat. Op de xxx krijg ik het antwoord "ja, dat kan van alles zijn, voor dat we dat vinden kan het wat duren." Zonder te komen kijken. De dag erna, bij het ophalen van de andere lamp, leg ik uit dat het waarschijnlijk niet de lampen zijn en werd nog voorgesteld om er een xxx bij te halen. Hier heb ik vriendelijk voor bedankt. Het was een slecht contact bij het induwen van de lampen. Gevonden zonder veel zoekwerk, wel iets meer wil om een klant voort te helpen. Het volgende heeft niet rechtstreeks met mij te maken. Maar als er 2 maal naar mijn ervaring wordt gevraagd, geef het het graag mee. Tijdens het afwerken van de formaliteiten bij inleveren van de wagen zijn de 2 andere medewerkers aan het praten met, ik vermoed, een xxx. Er komt een koppel aan en wacht aan de 2 linkse bureaus, 1 persoon staat met de rug naar de klant gericht leunend tegen het bureau, de andere 2 staan recht en kunnen de klant zien. De klant staat wat ongemakkelijk te wachten en weer niet goed wat te doen. Het gesprek dat werd gevoerd ging over het feit dat ze moeten wachten tot de derde persoon, die de inschrijving van mijn wagen regelde (ik heb niet moeten wachten en werd vriendelijk ontvangen) klaar was. Om te kunnen spreken van klantvriendelijkheid heeft de klant (te)lang moeten wachten. Groeten xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
5
Prima service en vriendelijk ontvangst !
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/3/2025
2
Niet top. Ik had een afspraak om 12h met de medewerker ivm een stockwagen. Ik kwam aan om 11h30, waar mij gevraagd werd even te wachten tot 12h, daar de medewerker in kwestie even bezig was. Eens het 12h05 was, en de medewerker mij nog niet is komen opzoeken, vroeg ik aan de medewerker waar de xxx medewerker was. Daar werd mij vertelt dat die in lunchpauze is tot 13h... Gelukkig is er een andere collega die mij wel heeft kunnen helpen. Bij het afhalen van de wagen, werd mij alles mooi uitgelegd. Echter kwam ik enkele dagen later tot inzicht dat de voorruit ontwasemer niet werkte. Hiervoor belde ik naar de garage, waarbij mij verteld werd dat dit op 5minuten opgelost kon worden in een garage in de buurt. Echter heb ik mijn wagen 2 dagen moeten laten staan door een technisch mankement. Jammer bij een nieuwe stockwagen dat dit niet opgemerkt werd...
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
21/3/2025
4
-Goed ontvangen bij bestelling. -Goed geïnformeerd over opties en specs van de wagen. -Beperkte info over hoe & wanneer op te laden. -Order goed opgevolgd. -Duidelijke uitleg bij afhaling.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/3/2025
4
goed ontvangen en goede service geboden
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Ontvangst was zeer correct en uitleg na behandeling van de wagen was naar behoren. Momenteel zeer tevreden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
4
Zeer vriendelijk en professioneel personeel, ongeacht met wie je in contact komt
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
uiterst professioneel ontvangen terwijl ik mocht wachten op het nazicht van mijn xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Niks om aan te merken , goed onthaal
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
3
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/3/2025
3
Er werd professioneel gehandeld. Ik miste echter wel wat authentieke warmte.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/3/2025
3
Nogal verwarrende ervaring. Eerst werd ik twee keer gebeld (door twee verschillende personen) om mijn akkoord te vragen voor bepaalde ingrepen op mijn wagen (bougies en remblokken vervangen). Wat zij voorstelden stemde niet overeen. Een dag later kreeg ik dan ook nog een nogal onduidelijke mail, die blijkbaar betrekking had op de vervanging van de remblokken, die de dag voordien al uitgevoerd was. Op mijn mailtje hieromtrent heb in tot vandaag nog geen antwoord gekregen. Daarenboven moet ik mijn wagen terug binnenbrengen voor herstellingen die vorige keer niet konden uitgevoerd worden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
zeer vriendelijke ontvangst. duidelijke uitleg bij afhaling wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
4
perfecte service in de carosserie zoals het hoort
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Toffe mensen Heel professioneel hoe het hoort
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
J'avais un problème technique très gênant mettant en péril ma sécurité. Je me suis présenté chez xxx où j'ai signé mon bon de commande. Ils ont constaté le problème mais pas de rendez-vous avant 3 semaines, possibilité de laisser ma voiture sur place mais date de réparation non précisé et pas de voiture de remplacement. En rentrant chez moi, j'ai appelé xxx et plus particulièrement Eleni qui m'a dit de venir immédiatement et 2 jours plus tard, ma voiture était réparée et Eleni s'était débrouillée pour m'avoir une voiture de remplacement ! Encore mille mercis à elle ! Même maison mais 2 approches totalement opposées. Conséquence : je n'irai plus à xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Goede service,op tijd en zorgzaam
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Kon al na enkele dagen langskomen en blijven wachten op de herstelling.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/3/2025
4
Het onderhoud is perfect gelopen,maar bij de facturatie zijn de olie vergeten aan te rekenen waarna ze een week later opbellen om bij te betalen.terwijl de fout toch bij hun ligt.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
3
Ik ben al veel jaren klant van Mercedes-xxx. Het personeel en de diensten zijn prima. Alleen... het telefoneren naar de garage is een ware ramp en leidt tot ergernis. Ik ben blijkbaar niet alleen. Steeds voicemail en een irriterend muziekje! De laatste keer ben ik (in xxx) in mijn wagen gestapt en toen ik in xxx aankwam was het nog steeds voicemail!. Ik heb dit reeds in een eerdere enquête gemeld, maar er gebeurt niets.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
4
Professioneel en klantvriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
un service trés professionnel, trés commerciale , trés acqueuillants TOP . aussi des voitues tres luxe et confortable
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
mijn wagen is altijd tip top na de onderhoudsbeurt al xxx jaar
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Prima ! Correcte afspraak voor onderhoud, blijven wachten in de showroom. Aangenaam om ondertussen te kunnen werken. Nadien een duidelijke uitleg gekregen over wat er aan de wagen gebeurd was.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/2/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/2/2025
1
First of all, the delivery of the car was made later than the promised date. And secondly, in delivery day (with appointment) normally there should have been a small ceremony like uncovering the cloth from the car, but no. After that when i asked the reason, the answer was really shocking, it was forgotten and there was no excuse. Additionally nothing was ready. Even the rear plate was placed at this moment. Also, the the tires were not clean. And the delivery guy was reluctant and bored. Lastly, the promised key holders were not delivered at this day. We came there as a whole family, with my kids and my wife, it was really disappointing moment for us.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/2/2025
5
Alles is zeer goed verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/2/2025
5
snel duidelijk en hulpvaardig
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
24/2/2025
4
Goed en vlot. Extra bonus voor flexibiliteit om extra storing na te kijken. Zeker niet overal evident
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Kon snel terecht door afspraak via leasemaatschappij. Prettige ontvangst. Goede vervangwageb. Duidelijke communicatie. Onmiddellijk een telefoontje toen de wagen klaar was. De wagen daarnaast ook nog eens mooi gewassen. Top!!!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Snelle, degelijke en correcte service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
23/2/2025
4
zeer goed, zeer groot verschil met de onvriendelijke mannen vroeger. Ben blij dat er nu een nieuw team is om de klanten te ontvangen!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/2/2025
1
Ronduit onproffesioneel waarbij klant onvolledig en zelfs incorrect geinformeerd wordt over eigenschappen en functionaliteit van wagen. Klant dient achteraf zelf vast te stellen dat afgesproken opties niet of enkel aanwezig zijn als bijkomende te-betalen services. Afhandeling van verkoopsprocess neigt zelfs naar bedriegerij. Momenteel wordt bekeken met mijn verzekering voor dossier aanmaak voor gerechtelijke procedure.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/2/2025
5
Zeer fijne service, communicatie & ondersteuning in het ganse proces
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/2/2025
5
We zijn bevooroordeeld naar xxx gekomen, nadat we enkele jaren geleden een negatieve ervaring hadden meegemaakt. Maar door de vriendelijke en professionele aanpak van de huidige mensen waar we nu mee in contact gekomen zijn, moeten we onze mening helemaal herzien. Dikke duim.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/2/2025
5
Tres content de vos employés et du service proposé
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
19/2/2025
4
Super service van de medewerker . Ik moest redelijk lang wachten op mijn stockwagen maar ik kreeg een inloopwagen ter beschikking dus dat was een prima oplossing! Moesten mijn winterbanden al gemonteerd zijn bij afhaling dan had ik 5 sterren gegeven.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
17/2/2025
5
De service gebeurd steeds op een correcte wijze met duidelijke uitleg. niets wijzigen is de boodschap
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
4
We zijn tevreden over het onderhoud, maar wat ons wel verwonderde dat ik een factuur van AD bleu kreeg, we dachten wel dat dit in het onderhoudscontract opgenomen was. Vriendelijke groeten, xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
5
Vriendelijke en professionele medewerker
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
3
Lange wachttijden voor afspraak, lange wachttijden bij onderhoud, klantvriendelijkheid kan beter
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
5
Binnengekomen voor nieuwe ruitenwissers. Direct verder geholpen. Vriendelijke bediening
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
11/2/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
7/2/2025
3
niet gecontacteerd na afloop van onderhoud.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
2
Slecht. Geen verwittiging over niet voorradig zijn van bestelde banden, 2de jaar op rij!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Heel persoonlijk gevoel, lossen het probleem gelijk op
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
onderhoud volgens afspraak en goede timing van uitvoering
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
4
Op zich vriendelijke en stipte dienstverlening. Een electronica-probleem (efficiency software en start-stop gerelateerd) werd opgelost met een update maar de situatie is onveranderd dus dit is niet tevredenstellend.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
4
Heel positief, alleen klanten databank moet correct geactualiseerd worden (zie mail naar betrokkene)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Goed georganiseerd. Ik ben tevreden. Alleen, vroeger was de leenauto gratis. Dik min punt
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Zeer tevreden van de dame die van zeer goede professionele aanpak weet!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/1/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/1/2025
4
Top ontvangst (vnl. bij 1ste (informatieve)bezoek a/d toonzaal , dit door de medewerker (xxx) .
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/1/2025
5
Heel goed, goede en correcte informatie
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
28/1/2025
5
Heel vriendelijk en professioneel, na 25 minuten was mijn lekke band (spijker) hersteld ondanks de drukte op een xxx. Groeten, xxx
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
goede ontvangst, duidelijke uitleg, voldoende tijd
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
27/1/2025
4
Het is soms moeilijk om snel een afspraak te hebben, maar voorts is men vriendelijk en behulpzaam.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/1/2025
5
Goede service en advies tijdens de verkoop.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/1/2025
5
heel vriendelijk personeel, gezellig om er te mogen wachten, auto klaar zoals afgesproken en lekkere soep en chocomelk in de automaat.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Ik ben goed voortgeholpen geweest. Alles was duidelijk en de procedure ging snel en zoals het behoort.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/1/2025
4
Hoewel de efficiëntie veel te wensen overliet, deed men toch zeer zijn best om verder te helpen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/1/2025
5
Alles correct verlopen...vriendelijk onthaal, tussentijds info over verloop van het onderhoud en lekker kopje koffie naar keuze om het wachten te verzachten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
4
Sinds de levering van de nieuwe wagen xxx is de auto al 2 keer in de garage geweest, de 1e keer om een bout van de vering te vervangen rechts vooraan + het ontluchten van de batterij, dit gebeurd blijkbaar niet automatisch en nazicht van de airo. Daarna voor een 2e keer in de garage geweest om de de bout te vervangen van de vering links vooraan + nazicht airo (slechte werking = constant aandampen van de voorruit langs de binnenkant). Het probleem van de airo blijft aanhouden en ik zal opnieuw een afspraak moeten vastleggen. Het personeel doet zijn best en is zeer vriendelijk en een aangename wachtruimte.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Uitstekende service bij xxx! Vriendelijk personeel, snelle afhandeling en een oplossing op maat. Ik ben zeer tevreden met mijn bezoek.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
De snelheid van werken en de manier waarop het wordt uitgevoerd en de vriendelijkheid van het afleveren van de wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Gepersonaliseerde service!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
perfect en professioneel onthaal - supersnelle inplanning - geduldige uitleg - herstelling/probleem opgelost
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/1/2025
4
Ik was heel tevreden van de Medewerker , xxx. Voor het overige liep alles mis. Te beginnen met de samenwerking met het xxx, Die mensen kennen er niets van en als zij dan proberen over te schakelen naar een medewerker in de garage kunnen zij die niet bereiken en als zij die vervolgens een mailtje sturen met de vraag om mij te willen contacteren hoor ik er helemaal niets meer van. Het was leuk om na 3 weken een telefoontje te krijgen met de vraag of alles naar wens gaat met de nieuwe wagen. Men doet dit echter beter niet als er geen enkele opvolging wordt gegeven aan een probleempje dat men op dat ogenblik signaleert. Stop a.u.b. met en call center in te schakelen! Dat werkt voor geen meter; ook elders niet. Het liep trouwens al fout als men mij belde voor het maken van een afspraak. Ik kon toen niet opnemen en ik belde terug, maar viel natuurlijk op een andere persoon, die helemaal van niets wist. Daarnaast was ik niet gelukkig met het feit dat men niet automatisch de actievoorwaarden heeft toegepast op een vloermat voor de koffer, die ik had besteld. Ook de klantendienst van Mercedes België werkt voor geen meter. Ik had een vraag over de garantieperiode op de tractiebatterij van de nieuwe wagen. De chatbox op de website kon mij daarop niet antwoorden en stuurde mij door naar de klantendienst van Mercedes België. Die wisten het ook niet! Dan moesten die dat maar uitzoeken binnen hun organisatie en mij niet wandelen sturen!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
Ma satisfaction est totale sur la livraison, l' assistance technique et autres.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
11/1/2025
2
De auto is binnen gebracht voor een herstelling van de kabel die de parkeerrem bedient (de kabel was af- of doorgebroken). Tegelijkertijd werd er, na overleg met ons, gewerkt aan de remmen zelf. Alles bij mekaar een dure herstelling (ongeveer xxx euro). Enkele dagen na de herstelling heb ik plots het handvat om de parkeerrem los te trekken in mijn handen. Blijkbaar was bij de herstelling de verbinding tussen de parkeerrem en dit handvat los gekomen of slecht terug bevestigd. We hebben dit dan zelf nog snel laten herstellen bij een lokale garagist gezien de wachttijden bij mercedes. Nog eens xxx euro kosten.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/1/2025
5
vlotte service en goede uitleg
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/1/2025
1
herhaaldelijk niet zorgvuldig uitgevoerde reparaties - opleveren wagen na onderhoud met gebrekkig uitgevoerde software updates. Nieuw onderhoud was nodig.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/1/2025
1
Een reservatie maken voor een onderhoud is precies een kalvarietocht bij jullie. Eerst moet je al binnengeraken per telefoon en dan is er meestal binnen de twee weken geen plaats. Dan wordt er een vaststelling gedaan dat een stuk moet vervangen worden en dan duurt het nog eens enkele dagen om het stuk ter plaatse te krijgen en zijn we weer vertrokken voor een wachttijd om dat stuk te vervangen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/1/2025
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/1/2025
4
goede service. vriendelijke medewerker
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/1/2025
5
Alles verlopen zoals afgesproken!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/1/2025
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/1/2025
2
Voor de 3 de keer op 4 een issue na een service beurt bij mijn erkend MB service punt
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/1/2025
4
aangenaam en zeer vriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/1/2025
4
Een zeer goede service wat ook mag verwacht worden van Mercedes servicepunt.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/1/2025
4
goede service... enig nadeel is dat er maar 2 bureau's zijn waar je kunt werken met een laptop...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
6/1/2025
1
Dit was een eerste onderhoudsbeurt na aankoop van de wagen in xxx 2024. Bij aankomst in garage bleek afspraak niet geregistreerd te zijn, niettegenstaande ik per mail bevestiging van de afspraak had ontvangen. Medewerker bleef dit in twijfel trekken en toen de nummerplaat werd ingegeven, bleek dat deze ook niet gekend was in het systeem? Zeer vreemd vermits de wagen daar gekocht is én geregistreerd met nummerplaat. Kortom, we voelden ons niet welkom en ze waren duidelijk niet op de hoogte van onze afspraak. Ook gevraagd om ruitenwisser te vervangen. Bleek niet mogelijk omdat er geen voorraad was. Ze zouden ons verwittigen zodra ruitenwisser geleverd werd. Tot vandaag nog steeds geen nieuws hierover. We zijn ondertussen 6 weken verder.....
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/1/2025
2
Een bandenwissel bleek en hele opdracht te zijn aangezien er technisch toch wat kwam bij kijken dat niet ondervangen werd zodat ik met de wagen driemaal de garage hiervoor diende aan te toen met zeker wat tijdverlies aangezien men stelde dat ik op de werkzaamheden kon wachten en geen uur in beslag zou nemen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/1/2025
5
Ik ben uiterst tevreden met de geleverde service bij xxx, die ons op een professionele en bovendien behulpzame manier uit de nood hebben geholpen toen er schade was aan onze auto. Daarbij hebben ze van bij het begin duidelijke taal gesproken omtrent de termijnen, en hebben ze uiteindelijk ook nog de schade sneller kunnen herstellen dan ze eerst konden beloven. Niets dan lof.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/1/2025
1
Er werd afspraak gemaakt om bakje in console te repareren, ik zou wachten daar alles snel zou opgelost zijn. Het heeft 6 uur geduurd , koste xxx€ wat ik nooit zou gedaan hebben moest ik dit hebben geweten. Bakje werd vervangen maar ik moet terug want dat gordelaansluiting is in de console verdwenen waardoor nieuwe afspraak nodig is. Neen ik ben niet tevreden .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/1/2025
4
Goede ontvangst, vooraf melden van extra werk en onderdelen bij het onderhoud.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/1/2025
5
Efficiënt en vriendelijk personeel. Goede kwaliteit herstelling. Alom een fijne ervaring.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/1/2025
5
Vriendelijke ontvangst en luisteren naar je probleem met de wagen. Komen professioneel over met kennis
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/1/2025
4
Medewerkers niet altijd gedienstig.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/1/2025
4
Alles verliep zoals gepland.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
4/1/2025
5
Zeer tevreden over Mercedes xxx. Ik ben enorm snel en correct verder geholpen. Waarvoor nogmaals mijn dank!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
27/12/2024
3
weinig verantwoordelijk zin
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
23/12/2024
5
Correct onthaal, goede service binnen een afgesproken tijd
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/12/2024
5
Ontvangst en behandeling van mijn probleem was efficient en professioneel. Vond het ook nuttig en aangenaam om ter plaatse reeds voorlopige feedback te krijgen. Finale beoordeling kan pas gebeuren als Mercedes het probleem geannaliseerd heeft en een oplossing voorstelt die het probleem oplost.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
20/12/2024
4
+1 Goede ontvangst vanaf de eerste keer dat ik binnenwandelde bij xxx. +1 Vlotte ondersteuning om een optimale offerte op te stellen voor mijn leasewagen. +1 Testrit werd eenvoudig gefaciliteerd en was zeer overtuigend om voor Mercedes te kiezen. -1 Helaas lange wachttijd voor levering. +1 Toffe ontvangst + duidelijke uitleg bij ophalen van de wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
19/12/2024
5
Eerste kennismaking vlot verlopen en nadien steeds met dezelfde persoon kunnen spreken is altijd handig , zeker als je besluit tot aankoop..
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/12/2024
5
Heel aangenaam onthaal, correcte uitleg over de wagen . Zeker niet opdringerig en eventuele vragen of concerns werden professioneel beantwoordt
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/12/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/12/2024
5
xxx is een sympathieke en niet opdringerige medewerker en geeft correct advies.Supertalent!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/12/2024
5
zeer klantgericht en klantvriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
17/12/2024
5
vriendelijk, competent en transparant
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Zeer gastvrij en professioneel.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/12/2024
5
Fantastisch team waar de klant koning is, dat je steeds met de glimlach te woord staat en heel behulpzaam is.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/12/2024
5
Vriendelijk onthaal en persoonlijke overdracht van de wagen bij de afhaling
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/12/2024
5
Van het begin tot het einde kon ik altijd bij hun terecht met vragen. Ze waren steeds makkelijk en goed bereikbaar.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/12/2024
2
Het hele aankoopproces via online reservaties, een andere garage die nog eerst tracht de wagen aan hun klanten te verkopen nadat online reservatie reeds geregeld was geeft een gevoel van tweede keuze te zijn aan de klant. 1 persoon, zijn heeft het verschil gemaakt om 'een extra inspanning' te leveren.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/12/2024
5
Service B uitgevoerd. Alles netjes volgens de afspraken. Eens ster waardig.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Excellente service en super vriendelijke staff.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/12/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/12/2024
5
prima service, prima onthaal.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/12/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/12/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/12/2024
4
Vriendelijk en professioneel
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/12/2024
5
Super medewerker die zeer vriendelijk, bereidwillig en klantvriendelijk is. De medewerker heeft ons zeer goed bijgestaan in het zoeken naar een oplossing om de wagen te koppelen aan twee bestuurders. Kortom, wij hebben de verkoop en naverkoop zeer positief ervaren en hopen in de toekomst een zelfde service te kunnen krijgen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/12/2024
4
Ik kwam bijna niet met de bedoeling om een Mercedes te kopen, want ik dacht dat de opties in combinatie met de prijs niet konden tippen aan mijn verwachtingen/eisen. Ik was dan ook snel aangenaam verrast en heb héél snel beslist (zelfs zonder proefrit). De medewerker heeft mijn héél technische vragen snel beantwoord. Ik merkte wel dat de persoon niet helemaal technisch op de hoogte was, maar ik kreeg wel een antwoord op mijn meest essentiële vragen. En de balans sloeg duidelijk positief over in het voordeel van Mercedes. Bij afhalen van de wagen kreeg ik een erg degelijke, technische intro in de mogelijkheden van de wagen. Dit was zeer goed, de persoon was onderlegd en kon op al mijn vragen antwoorden. Ik was wel een beetje ontgoocheld dat de optie connectie met waze en/of google maps extra betalend was. Voor de rest: erg tevreden van mijn eerste Mercedes ! :-)
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
3/12/2024
5
Snelle service / dag zelf gebeld en om 13u al naar de wagen kunnen kijken voor luchtbel in brandstofsysteem en snel opgelost
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
3
Spijtig dat wanneer de afspraak voor bandenwissel om 09u15 is er pas aan de wagen word begonnen om 10u30waardoor de uiteindelijke interventie bijna 2 uur heeft geduurd . Wanneer dit word gedaan in een een bandencentrale duurt dit hooguit 30 minuten . Ik verwacht bij afspraak voor bandenwissel om 09u15 er ook rond dit uur aan de wagen word begonnen anders zie ik het nut niet in van een werken met tijdstippen voor afspraken
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
3
De eerste keer dat ik niet tevreden was. Voor een bandenwissel heb ik twee uur moeten wachten daar men vergeten was mij te verwittigen dat de wagen klaar was. Zelf gaan vragen of er een probleem was. Nadien moeten terugkeren omdat de wagen aangaf dat de druk in drie van de vier banden te laag was. Dat werd snel opgelost
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
4
Correcte afspraken die nagekomen worden, vriendelijke bediening en service.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
geprogrameerde onderhoudswerken ten volle uitgevoerd volgens afspraak.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
Vakkundige mensen en heel vriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/12/2024
4
Très bien accueilli et séance explicative intéressante.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/12/2024
5
Très satisfait de l'accueil et du professionnalisme! Grâce aux professionnalisme j'ai vite fait mon choisir le bon model de véhicule !
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/12/2024
4
De aankoopervaring bij xxx was zeer goed. De begeleiding en service was zeer professioneel. Minder goed was de leveringstermijn. Deze was twee maanden later als voorzien. Ook de afspraak om de wagen op te halen is verkeerd gelopen omdat de wagen niet op tijd van xxx naar xxx werd geleverd. Ze waren in xxx vergeten om de wagen op de vrachtwagen te zetten. De uiteindelijke leveringsdatum werd hierdoor opnieuw met enkele dagen verzet. Hierdoor moest ik een nieuwe regeling treffen met de leasingsmaatschappij voor de overdracht van mijn oude wagen. xxx was in deze verveeld met de zaak omdat dit buiten hun toedoen gebeurd was.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/12/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/11/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/11/2024
4
Goede, vriendelijke en correcte service.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/11/2024
5
C'est très professionnel et l'accueil très aimable
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/11/2024
5
bij mijn probleem-telefoontje,, een vrijdagnamiddag kon ik snel terecht in de garage. d.w.z. zelfde dag. Er werd onmiddellijk nagegaan wat het probleem was en aangezien de auto in de garage moest blijven, kreeg ik een vervangwagen. Ik kreeg een zeer goede uitleg en kon op dinsdag mijn auto recupereren. ik ben een zeer tevreden klant.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/11/2024
1
spijtig genoeg nu geen goede ervaring stuk nog los in koffer dat niet meer bevestigd was, nieuwe deur hing te laag waardoor ze niet goed sloot deurklink andere deur was niet gespoten ook al was dit gevraagd en stond dit aangegeven op de werkbon factuur was door verzekering direct betaald maar de service liet nu echt wel te wensen over terwijl we altijd op onderhoud gaan bij xxx en het vertrouwen ook daarin stelde dat de herstelling goed zou gedaan worden. Spijtig genoeg een teleurstelling...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
4
De wagen was vroeg gebracht doch laat afgewerkt
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
5
Zeer vlotte dienstverlening, zowel bij het vragen naar informatie als bij de levering van de wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/11/2024
5
Accueil très bien, Explication lors de la livraison complètes
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/11/2024
5
Uitstekende service en zeer tevreden over de wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/11/2024
4
Voortreffelijke afhandeling van het onderhoud vn de wagen. Vriendelijk personeel dat zal helpen waar het kan.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/11/2024
5
Vriendelijk, professioneel en snel geholpen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/11/2024
3
Ik ben een beetje teleurgesteld over de service die ik recent bij jullie garage heb ontvangen. Ik moest zelf contact opnemen om te vragen naar de status van een wisselstuk, terwijl dit al geruime tijd op voorraad was. Op mijn vraag waarom ik niet eerder op de hoogte was gebracht, kreeg ik enkel een ongeïnteresseerd dat weet ik niet als antwoord. Dit was een gemiste kans om te laten zien dat jullie het serviceniveau serieus nemen en willen verbeteren. Daarnaast heb ik bijna een uur moeten wachten in de wachtruimte voordat mijn auto (op afspraak!) aan de beurt was. Tot overmaat van ramp moest ik na de reparatie ook nog eens terugkomen omdat er iets niet juist was afgesteld.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/11/2024
1
Voertuig binnen gebracht op xxx voor herstelling na ongeval . Vooropgestelde hersteltermijn was anderhalve week, heb voorstel van vervangwagen afgewezen omdat er tijdens de vooropgestelde periode hiervoor geen noodzaak was. Voertuig was echter maar pas klaar na 4 weken (xxx). Was toen zelf met reeds geplande vakantie. Voertuig opgehaald op xxx en bleek nog mankementen te vertonen. Na melding, voorstel om voertuig terug binnen te brengen en vervangwagen ter beschikking te stellen. Als je bekijkt wat er aan uurloon wordt aangerekend mag men verwachten dat het voertuig in orde is. Betreft een herstelling van xxx Euro. Heb ook de voorruit bij jullie laten herstellen (xxx Euro). Ben zelf woonachtig te xxx maar heb mijn voertuig bij jullie gekocht en ga daarom ook bij jullie voor herstelling. Mijn tijd is ook enorm kostbaar.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/11/2024
1
Na de zoveelste poging tot herstel van onze airco, mochten we onze auto afhalen op xxx '24. Na enkele weken kregen we een boete van xxx euro voor een snelheidsovertreding van xxx km/u op een plaats waar slechts xxx km/u is toegelaten. De overtreding werd vastgesteld op xxx, maw op moment dat auto in de garage was. Bij een vorige herstelling werd er tevens met de auto rondgereden in het weekend (we kregen immers een parkeerticket op moment van herstelling), dit werd toen uitgelegd als een testrit . Geen idee waarom er bij een herstelling van een airco een testrit moet uitgevoerd worden. Bovendien werd de locatiebepaling die mogelijk is via de app, telkens uitgezet, dit lijkt me niet nodig bij een legitieme testrit. Ons lijkt dit eerder een vorm van joyriden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/11/2024
5
Zeer tevreden over vlotte service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens