2/12/2024
4
Très bien accueilli et séance explicative intéressante.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/12/2024
5
Très satisfait de l'accueil et du professionnalisme! Grâce aux professionnalisme j'ai vite fait mon choisir le bon model de véhicule !
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/12/2024
4
De aankoopervaring bij xxx was zeer goed. De begeleiding en service was zeer professioneel. Minder goed was de leveringstermijn. Deze was twee maanden later als voorzien. Ook de afspraak om de wagen op te halen is verkeerd gelopen omdat de wagen niet op tijd van xxx naar xxx werd geleverd. Ze waren in xxx vergeten om de wagen op de vrachtwagen te zetten. De uiteindelijke leveringsdatum werd hierdoor opnieuw met enkele dagen verzet. Hierdoor moest ik een nieuwe regeling treffen met de leasingsmaatschappij voor de overdracht van mijn oude wagen. xxx was in deze verveeld met de zaak omdat dit buiten hun toedoen gebeurd was.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/12/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
26/11/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
25/11/2024
4
Goede, vriendelijke en correcte service.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/11/2024
5
C'est très professionnel et l'accueil très aimable
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
25/11/2024
5
bij mijn probleem-telefoontje,, een vrijdagnamiddag kon ik snel terecht in de garage. d.w.z. zelfde dag. Er werd onmiddellijk nagegaan wat het probleem was en aangezien de auto in de garage moest blijven, kreeg ik een vervangwagen. Ik kreeg een zeer goede uitleg en kon op dinsdag mijn auto recupereren. ik ben een zeer tevreden klant.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/11/2024
1
spijtig genoeg nu geen goede ervaring stuk nog los in koffer dat niet meer bevestigd was, nieuwe deur hing te laag waardoor ze niet goed sloot deurklink andere deur was niet gespoten ook al was dit gevraagd en stond dit aangegeven op de werkbon factuur was door verzekering direct betaald maar de service liet nu echt wel te wensen over terwijl we altijd op onderhoud gaan bij xxx en het vertrouwen ook daarin stelde dat de herstelling goed zou gedaan worden. Spijtig genoeg een teleurstelling...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
4
De wagen was vroeg gebracht doch laat afgewerkt
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
5
Zeer vlotte dienstverlening, zowel bij het vragen naar informatie als bij de levering van de wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/11/2024
5
Accueil très bien, Explication lors de la livraison complètes
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/11/2024
5
Uitstekende service en zeer tevreden over de wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/11/2024
4
Voortreffelijke afhandeling van het onderhoud vn de wagen. Vriendelijk personeel dat zal helpen waar het kan.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
18/11/2024
5
Vriendelijk, professioneel en snel geholpen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/11/2024
3
Ik ben een beetje teleurgesteld over de service die ik recent bij jullie garage heb ontvangen. Ik moest zelf contact opnemen om te vragen naar de status van een wisselstuk, terwijl dit al geruime tijd op voorraad was. Op mijn vraag waarom ik niet eerder op de hoogte was gebracht, kreeg ik enkel een ongeïnteresseerd dat weet ik niet als antwoord. Dit was een gemiste kans om te laten zien dat jullie het serviceniveau serieus nemen en willen verbeteren. Daarnaast heb ik bijna een uur moeten wachten in de wachtruimte voordat mijn auto (op afspraak!) aan de beurt was. Tot overmaat van ramp moest ik na de reparatie ook nog eens terugkomen omdat er iets niet juist was afgesteld.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/11/2024
1
Voertuig binnen gebracht op xxx voor herstelling na ongeval . Vooropgestelde hersteltermijn was anderhalve week, heb voorstel van vervangwagen afgewezen omdat er tijdens de vooropgestelde periode hiervoor geen noodzaak was. Voertuig was echter maar pas klaar na 4 weken (xxx). Was toen zelf met reeds geplande vakantie. Voertuig opgehaald op xxx en bleek nog mankementen te vertonen. Na melding, voorstel om voertuig terug binnen te brengen en vervangwagen ter beschikking te stellen. Als je bekijkt wat er aan uurloon wordt aangerekend mag men verwachten dat het voertuig in orde is. Betreft een herstelling van xxx Euro. Heb ook de voorruit bij jullie laten herstellen (xxx Euro). Ben zelf woonachtig te xxx maar heb mijn voertuig bij jullie gekocht en ga daarom ook bij jullie voor herstelling. Mijn tijd is ook enorm kostbaar.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/11/2024
1
Na de zoveelste poging tot herstel van onze airco, mochten we onze auto afhalen op xxx '24. Na enkele weken kregen we een boete van xxx euro voor een snelheidsovertreding van xxx km/u op een plaats waar slechts xxx km/u is toegelaten. De overtreding werd vastgesteld op xxx, maw op moment dat auto in de garage was. Bij een vorige herstelling werd er tevens met de auto rondgereden in het weekend (we kregen immers een parkeerticket op moment van herstelling), dit werd toen uitgelegd als een testrit . Geen idee waarom er bij een herstelling van een airco een testrit moet uitgevoerd worden. Bovendien werd de locatiebepaling die mogelijk is via de app, telkens uitgezet, dit lijkt me niet nodig bij een legitieme testrit. Ons lijkt dit eerder een vorm van joyriden.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
5/11/2024
5
Zeer tevreden over vlotte service
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/10/2024
1
Deze keer was helemaal niet tevreden. Er werd een onderhoud gedaan en een terugroepactie herstelling. Er zitten heel wat spullen in mijn koffer voor mijn werk en blijkbaar moest die leeggemaakt worden voor de herstelling. Nadien hebben ze alles gewoon op een hoopje door mekaar terug in de koffer gesmeten. Toen ik bijna terug thuis was met de wagen kreeg ik de melding dat er teveel olie in zat! Ik ben de dag erna terug kunnen keren om dit te laten aanpassen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
31/10/2024
2
In het kort: probleem geraakt niet opgelost. Het kofferdeksel van mijn MB xxx staat ingesteld om niet volledig open te gaan, maar slechts tot beperkte hoogte. Dit om bij parkeren in garages met beperkte hoogte, geen schade op te lopen. Gewoonlijk werkt dit zoals ingesteld. Echter, af en toe gaat de klep toch volledig open. M.a.w je kan er niet op vertrouwen. Bij openen in ruimtes met beperkte hoogte, is het altijd bang afwachten of ie wel op tijd gaat stoppen. Je moet telkens alert zijn om manueel in te grijpen. Ik meldde dit probleem een eerste keer bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt in 2023. Waarschijnlijk had men het probleem niet goed begrepen, of niet goed doorgegeven aan de xxx (of dacht men dat ik onzin aan het uitkramen was), maar toen ik na de servicebeurt vroeg hoe men dat opgelost had, was de reactie: we hebben het ingesteld (op nog lagere hoogte) om niet volledig open te gaan. Ik zei dat dat niet het probleem was, maar dat hij af en toe volledig (dus te hoog) opengaat. Men hoorde het in xxx(of xxx) donderen... Ik heb die dag de hoogte terug ingesteld op mijn voorkeur, een aantal keer geprobeerd, en vastgesteld dat ie volgens instelling stopte. De dagen daarna had ik het probleem terug voor, en nog een aantal keer in de volgende maanden. Bij een volgende servicebeurt in 2024 meldde ik opnieuw het probleem. Deze keer had men een oplossing in petto: het geheugen van het systeem werd gewist. Na de servicebeurt heb ik het systeem terug ingesteld op gewenste hoogte, om de dag erna alweer een keer vast stellen dat ie helemaal openging. Dan maar terug contact opgenomen met MB, en gemeld dat het nog niet opgelost was. Een nieuwe afspraak werd gemaakt. Deze keer had men toch al van het probleem gehoord, en werd het volgende uitgevoerd: positiesensor van kofferklep vervangen en een softwareupgrade uitgevoerd. Daarna heb ik het systeem opnieuw ingesteld. Echter, een aantal dagen later, deed het probleem zich alweer eens voor (en nadien nog af en toe...). Mijn hoop dat dit ooit opgelost geraakt, is ondertussen drastisch geslonken. Een premium gevoel heb ik er alleszins niet bij.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
4
De geboden oplossingen en klantvriendelijkheid was 5 sterren. Helaas was de communicatie wat slordig waardoor ik zelf moest navragen. Maar zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
4
Top service! Om een afspraak te maken liep het wat stroef.... maar geen probleem hoor ;-)
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
xxx zijn technische capaciteiten hebben mij enorm geholpen met de keuze van mijn xxx en vooral de opties. xxx is zeer bereikbaar
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/10/2024
2
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
28/10/2024
5
Goede service en dito uitleg
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
22/10/2024
5
Alles perfect afgehandeld, van afspraak tot onderhoud....
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
22/10/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
21/10/2024
2
Minpunten: - na maken van afspraak via de app bleef de auto 2 maand aangeven dat er een afspraak voor onderhoud diende gemaakt te worden -> vervelend - Bij binnenbrengen wagen melding gemaakt van probleem met laden. Bij afhalen melding ontvangen dat probleem zou moeten opgelost zijn. Na week testen vastgesteld dat probleem niet is opgelost. Gebeld en na 5 personen aan de lijn gehad te hebben ging me mij terugbellen. tot op heden nog geen reactie meer ontvangen... Eerste melding van dit probleem (via de app) dateert van juli. M.a.w. al 4 maand wacht ik op een oplossing voor het laad probleem en ik krijg gewoonweg geen degelijk antwoord op oplossing.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
19/10/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/10/2024
4
Bekwame medewerker . Luisterend oor en speelt in op je behoeften.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/10/2024
2
Tevredenheid is reeds lang geleden, deze keer weer, wanneer ik de wagen in ontvangst nam na de laatste herstelling heb ik gemerkt dat er xxx km met gereden is? ik vraag mij af waarom, dit na een vervanging van een radiator? Daarenboven was de auto vuil er hebben mensen achteraan gezeten? en dit is niet de eerste keer, mijn opmerkingen daarover worden niet gehoord. ik heb ook een beschadiging opgemerkt aan mijn velg linker voorkant.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
Goede info, goede dossieropvolging en snelle levering. Prima service.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
14/10/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
2
Onderhoud was veel te duur
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
4
We werden 'buiten planning' snel geholpen. Het probleem betrof de 'niet-werking' van de lichten van een aanhangwagen waarvoor recent een trekhaak werd gemonteerd
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
4
De info desk is soms moeilijk bereikbaar voor personenwagens.Ook de ontvangst is niet altijd klantvriendelijk door sommige medewerkers.Ik ben reeds meer dan xxx jaar klant en betreur dit.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
3
Zeer lang moeten wachten voor onderhoud.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
3
Matig. Er was een foutmelding doorgegeven maar die bleek niet hersteld te zijn. Daardoor wagen terug moeten binnenbrengen en aanpassingen moeten maken in de agenda.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
7/10/2024
5
Ik was de eerste keer zonder afspraak komen kijken maar het was einde jaar dus drukke periode en hebben dus nieuwe afspraak gemaakt wanneer het wat rustiger was. medewerker heeft zonder problemen de offerte verschillende malen aangepast en kreeg ook altijd heel snel repons dus dat was top :). Bij afhaling van de wagen werd ik goed ontvangen en heeft de medewerker mij alles toegelicht over de nieuwe wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
7/10/2024
5
accueil très professionnel, remise de la voiture - rien à redire
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
7/10/2024
5
Everything was smooth and timely
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/10/2024
4
GOED AFLEVERING WAS IETS MINDER
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/10/2024
5
Heel professioneel en vriendelijke geholpen, alle uitleg gekregen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
30/9/2024
5
kind and friendly support for dealing and handingover. team work and mood of shop are also good and comfortable. I can say thay you can pride it as top class automotive Merdedes team.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
30/9/2024
4
très bon service, rien à signaler.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/9/2024
4
mijn algemene aankoopervaring is zoals verwacht.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/9/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/9/2024
5
Zeer goed. Gekozen,/Proefrit gedaan/ Gekocht op drie werkdagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/9/2024
5
Super ontvangst en beleefd met een totale goede uitleg over de wagen en de mogelijkheden ervan.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/9/2024
1
De nieuwe auto is perfect. Ook de medewerker reageert heel alert. De opvolging van de oude auto wordt compleet genegeerd. Er was een totaal verlies, maar zelfs na 30 keer telefoneren, ettelijke mails en bezoeken aan de garage te xxx, wordt er eenvoudig weg geen enkel antwoord gegeven. De oude auto staat nu onder de brug in xxx (en ondanks reeds 11 vragen daartoe, en beloftes, krijg ik maar geen kopie van de factuur van aankoop, die voor de medewerker nodig is). M.a.w. de auto is perfect en de verkoop verliep goed, maar bij het minste probleem worden alle vragen genegeerd, de telefoon wordt niet aangenomen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/9/2024
1
Toen de wagen binnenstond voor onderhoud werden we telefonisch op de hoogte gebracht dat bepaalde onderdelen niet in voorraad meer waren. Vervolgens vroegen we anderhalve week later bericht dat wagen klaar was en de wagen kon afgehaald worden. De rekening werd aan de xxx betaald en we werden naar de parking achter de garage verwezen om de wagen mee te nemen. Er bleek echter een grote barst in de voorruit te zitten, waardoor we opnieuw aan de xxx moesten aanschuiven om dit probleem aan te kaarten. De medewerker werd erbij geroepen. Na een korte uiteenzetting werd weliswaar toegezegd de kosten voor de nieuwe voorruit niets aan te rekenen. Bovendien bleek uit het relaas van de medewerker dat de xxx die de wagen behandelde reeds op de hoogte was toen er aan de wagen werd verder gewerkt eens de onderdelen binnen waren. Op de vraag waarom men ons niet meteen telefonisch heeft geïnformeerd over de situatie kwam het antwoord dat men eerst de klant wilde horen. Dit lijkt echter een magere uitleg omdat men had kunnen weten dat de reparatie hoe dan ook op eigen kosten diende te gebeuren en dat geen redelijke klant op die manier de wagen zou meenemen. Dit had ons minstens een nodeloze verplaatsing naar xxx kunnen besparen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/9/2024
5
De xxx is mijn eerste EV en ik kreeg voldoende uitleg over de EV specifieke werking van de wagen en het laadproces. Ook het geplande tijdstip werd nagekomen. Kortom alles verliep zoals ik verwachtte van xxx.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
6/9/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
4/9/2024
4
Bij de aankoop werd ik wat in de kou gelaten, de oplevering was dan weer zeer goed en behulpzaam.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/9/2024
5
Zeer positieve ervaring. Vriendelijk onthaal, correcte en duidelijke service
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/9/2024
5
Prima service en professionele begeleiding bij de onderhoudsbeurt. 10/10.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/9/2024
3
De tijd dat ik de auto moet missen voor software en nieuwe chip te installeren, of probleem met motormanagement, is al een paar keer 1 of meerdere dagen langer geweest dan eerst afgesproken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/9/2024
1
Mijn wagen werd naar de garage gebracht om enerzijds gecheckt te worden voor de wettelijke controle na vier jaar in dienst en om het voertuig aan te bieden voor die controle. Anderzijds om het B onderhoud uit te voeren. De wagen was in de garage op de afgesproken dag voor 8.30 u. de afspraak hield ook in dat ik telefonisch zou verwittigd worden wanneer ik de wagen , dezelfde dag rond 4 uur, zou mogen ophalen. Ik kreeg geen telefonische oproep. Ik belde zelf terug en kreeg te horen dat de wagen nog in de rij stond te wachten voor de controle. Het was dan ook te laat om het B onderhoud nog te doen. Dat zou dan de volgende dag gebeuren. de volgende dag stond mijn wagen bij u en ik zag dat hij pas rond 10 uur voor gereden werd voor het onderhoud. Ik kreeg weer geen informatie dat de wagen klaar was. Ik zag dat hij rond 12 uur terug afgesloten stond. Ik heb dan besloten op op eigen initiatief naar de garage te komen om de wagen op te halen dat was na 14 uur. mijn grootste ongenoegen bestaat erin dat zulke vertragingen op een uitzondering na, telkens gebeuren als ik mijn wagen in uw garage binnenbreng. telkens wordt de voorop gestelde wachttijd overschreden en staat de wagen na inschrijving aan de specifieke xxx lange tijd te wachten op de parking vooraleer men begint te werken aan mijn wagen. ik had zulke problemen nooit met andere garages-ook van Mercedes- vroeger. (garage Mercedes xxx. Ik kreeg de indruk dat mijn wagen een specifieke behandeling kreeg, want mensen die na mij toekwamen konden steeds vroeger vertrekken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/9/2024
5
Zeer professioneel en accuraat en vooral met aandacht voor de specifieke wensen van de klant.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/8/2024
5
Goede uitleg, leuke ontvangst
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/8/2024
5
Clear explanations of all new features, very responsive to any questions or doubts + kind people.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
20/8/2024
4
Goed maar men zou een afspraak kunnen respecteren. Tijdig de klant ontvangen ! Daar dienen afspraken voor.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
19/8/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/8/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/8/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
13/8/2024
5
hoffelijk, bezorgd, behulpzaam, efficiënt
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/8/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/8/2024
4
Aankoop procedure was zeer goed, enkel de communicatie bij uitlevering zou pro-actiever mogen zijn (enkel info na zelf te vragen). De uitleg bij uitlevering was ook zeer goed.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
12/8/2024
5
Je suis très satisfaite du service toutes mes demandes ont été traité sans tarder avec plaisirs et un grand respect. Top qualité.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/8/2024
4
Duidelijke offerte, en snel opgemaakt. Testrit kunnen maken. Bij aflevering wagen heeft de medewerker alle tijd genomen om alles uit te leggen. Zeer tevreden over de wagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/8/2024
5
C'était une expérience très positive ! Étant habituellement une consommatrice xxx, j'ai récemment décidé de me tourner vers Mercedes pour la première fois et j'ai été très bien reçue par xxx qui s'est montré disponible jusqu'à la conclusion du contrat d'achat !
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
5/8/2024
4
Positief, aangenaam contact
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
5/8/2024
4
Goed en correcte ontvangst en opname van uit te voeren onderhoud en herstellingen. Één herstelling werd echter gemeld als uitgevoerd maar bleek achteraf niet verholpen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
1/8/2024
4
Stipt volgens afspraak en best vriendelijk.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2024
5
altijd direct geholpen, vriendelijk, hulpvaardig.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2024
4
goed verder geholpen, heel vriendelijk en behulpzaam
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2024
4
Correct afwerken van onderhoud en de vraag mijn stoel na te kijken (piepen) zoals eerder afgesproken.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2024
4
Voldoende informatie en inlichtingen ontvangen aangaande de nieuwe wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/7/2024
5
Het was een fijne high end ervaring. De medewerker kende de voertuig en kon onze vragen dan ook heel mooi beantwoorden
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
29/7/2024
1
Onaangenaam personeel - spookfacturen en niet gepresteerde uren aangerekend op een listige manier
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/7/2024
2
Dextrin der traagheid. Wagen binnenbrengen en vervangwagen ontvangen duurde drie kwartier. Telefoon wordt niet beantwoord om te informeren naar moment van afhaling.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
29/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
16/7/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
16/7/2024
5
Goede service, alles volgens afspraak verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
15/7/2024
5
De afhandeling gebeurde snel, efficient en zeer professioneel.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
15/7/2024
4
Heel goede wagen, één groot nadeel, de bekleding van de zetels is onhoudbaar als de wagen in de zon heeft gestaan! Je moet de wagen verplaatsen om een schaduwplekje te vinden om zo de zetels te laten afkoelen!
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
10/7/2024
3
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
10/7/2024
3
Bij het maken van de afspraak werd medegedeeld dat een onderhoud +/- 1 uur zou duren, dus ik had aangegeven op de wagen te wachten. Uiteindelijk 4u30 in de garage gezeten. Na vertrek uit de garage bleek dan zelfs dat de boordcomputer (die aangeeft dat de auto een onderhoud nodig heeft) geen reset gekregen te hebben, dit moet je nog zelf doen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Super vriendelijke mensen en altijd klaar om ie te helpen zelfs bij autopech
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Mijn ervaring is zeer positief. Vriendelijke ontvangst. Zeer professioneel.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
4
Bij het langsgaan bij de Mercedes garage werd het probleem vastgesteld (constructie fout Mercedes !) . Men ging me opbellen om datum te prikken voor herstelling . Toch zelf moeten terug contact nemen want het beloofde telefoontje bleef achterwege . De herstelling en service nadien was wel zoals het moet . Professioneel en correct .
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Professionele en vriendelijke medewerkers
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Personeel luistert aandachtig naar de beschreven vaststellingen/problemen. Vlotte service. Uitstekende vervangwagen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Perfecte en vriendelijke ontvangst en uitstekende service. Ook het inboeken van de afspraak enkele weken op voorhand verliep heel vlot. Er werd mij gewezen op de status van mijn banden, feedback die ik enorm heb kunnen appreciëren en welke hebben bijgedragen tot mijn veiligheid op de weg. Kortom: een dikke dank-jullie-wel!
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Très bon service et explications sur le nouveau véhicule claires et précises.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
9/7/2024
4
top + le confort mis en place pour travailler le temps que ma voiture soit prête.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
1
Binnen de mnd na onderhoud opnieuw in panne staan. En op voorhand gemeld dat er motorproblemen aanzijn. Al 2 maal in panne gestaan in buitenland en jullie kunnen de oorzaak niet vinden. Dit kom onbetrouwbaar en onprofessioneel over.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/7/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
8/7/2024
5
De mensen waren heel vriendelijk en hebben me voldoende informatie aangeboden.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
5
Deskundige uitleg over de nieuwe wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
5
Mooie opvolging van A to Z en degelijke uitleg gekregen van wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
4
Correct en vriendelijk. Levering op de afgesproken datum en alles zoals besteld was.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
5
Zeer tevreden over het volledige aankoopproces, alsook over de deskundige uitleg die ik bij de aflevering kreeg én de tijd die uw medewerker nam om mijn vragen te beantwoorden.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
5
Zeer gemoedelijk en erg aangenaam .
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
3
je suis globalement tres satisfait. Mais cet achat a failli s annuler a plusieurs reprises par manque de connaissances des legislations Europeennes. Je dirai que c est grace a des informations d un transitaire a xxx que j ai connu la procedure et renvoyee au staff de xxx ....
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
8/7/2024
4
Uitstekende dienstverlening maar de dienstverlening duurde Ruim drie weken '
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
4
Zeer vriendelijk. Goed onthaalt en de reparatie was snel in orde.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
Vriendelijk personeel, stipte uitvoering van het onderhoud en gratis een fiets ter beschikking. TOP !
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
Zeer goede service en zeer behulpzaan en vriendelijk
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
2/7/2024
4
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
Alles naar verwachting verlopen.
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
3
Super vriendelijke mensen, maar de hel om een afspraak te regelen, maanden wachten.... vervolgens probleem met airco, weer weken wachten voor een afspraak, ...
Mercedes-Benz Mechelen
Customer Service
Personenwagens
2/7/2024
5
zeer klantvriendelijk en duidelijke opvolging
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/7/2024
5
Zeer vriendelijk en heel behulpzaam. Goede uitleg gekregen over de werking van de wagen. Wel een lange procedure om alles in orde te brengen. (Registratie, installatie, configuratie). Ook goed dat toen er bepaalde dingen fout gingen er een workaround mogelijk was. (Ik herinner mij iets van een qr code scannen dat niet onmiddellijk goed liep, maar de heren hebben het kunnen oplossen)
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/7/2024
4
Prima ondersteuning ... toelichting van de bediening van de auto mocht iets gedetailleerder
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
1/7/2024
1
Het feit dat jullie alleen al vragen voor een enquête van de verkoop en niet van de nasevice zecht al heel veel. Ik heb altijd Mercedes gekend als een merk dat draaide rond comfort EN kwaliteit. Tegenwoordig zetten jullie alles in op de auto's de deur uit krijgen maar wat erna gebeurd mag een ander oplossen. Weet u niet goed waar ik over spreek? Vraag gewoon aan de hoofdzetel van Mercedes. Zij zijn al op de hoogte van jullie slechte nasevice. PS ik breng binnen enkelen dagen mijn Mercedes binnen zodat jullie eindelijk alle kinderziektes er kunnen uithalen. Dit is je kans om meer sterretjes te halen. Alsof het jullie iets echt kan schelen.
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens
18/6/2024
4
zowel eerste ontvangst als gesprek zijn aangenaam verlopen. opvolging verliep vlot bij ontvangst van de wagen ruim de tijd genomen voor grondige uitleg van de wagen
Mercedes-Benz Mechelen
Sales
Personenwagens